Gå til innhold

Til dere menn som er omskjært... om det er noen her.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri klart å bestemme meg for hva jeg synes er penest av en vanlig penis eller omskjært. Jeg har aldri hatt sex med en omskjært mann så det er noe jeg lurer litt på. Hva føler du er fordelen med en omskjært penis? Hvordan føles det å onanere eller ha sex? Hvordan er det å bli sugd? Savner du følelsen av forhud for eksempel? Den virker lett å holde ren. Får du vond lukt når den ikke er vasket på en stund?

Anonymkode: f59f2...f1c

Jeg skjønner ikke hvorfor du må bestemme deg for hva du synes er penest? Du velger vel ikke kjæreste basert på hvor pen penis han har, eller? Og du skal vel ikke ta en avgjørelse om omskjæring for noen?

Anonymkode: bd3fe...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble omskåret som 6-åring og husker egentlig ikke hvordan forhud kjennes. Jeg nyter bj og sex som andre menn (antar jeg). Men jeg fikk omskjæring pga stadige infeksjoner.

Jeg har to gutter som begge er omskåret. Jrg valgte dette for sønnene mine for å spare dem for unødvendige problemer. Vi er etnisk norske og ikke religiøse.

Anonymkode: 6c346...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor du må bestemme deg for hva du synes er penest? Du velger vel ikke kjæreste basert på hvor pen penis han har, eller? Og du skal vel ikke ta en avgjørelse om omskjæring for noen?

Anonymkode: bd3fe...dbe

Fordi hun er kvinne. Selvfølgelig har hun fått det for seg at hva hun syn er peneste skal ha en innvirkning i om vi skjærer i gutter eller ikke.

Anonymkode: 018cd...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett de syv dødssyndene på video av han Kristopher Schau.? Han sa i ettertid at han angret på omskåringen av penisen sin , siden han ble mindre følsom og måtte holde på i timesvis før han kom. 

Jeg ville ikke ha foretrukket det for å si det sånn

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omskjæring av babyer er kjønnslemlestelse! Enkel og greit. Dersom en voksen mann ønsker å fjerne forhuden så er det helt greit, men jeg synes det er hårreisende at foreldre kan bestemme å forandre på/fjerne deler av et friskt barns kjønnsorgan og at leger har lov til å utføre slike inngrep på friske barn. 

Penis er finest og best slik som den er ment å være fra naturens side, med forhud. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble omskåret som 6-åring og husker egentlig ikke hvordan forhud kjennes. Jeg nyter bj og sex som andre menn (antar jeg). Men jeg fikk omskjæring pga stadige infeksjoner.

Jeg har to gutter som begge er omskåret. Jrg valgte dette for sønnene mine for å spare dem for unødvendige problemer. Vi er etnisk norske og ikke religiøse.

Anonymkode: 6c346...b0b

Hvilke problemer er det du forventet deg? Forhud er naturlig og for mannfolk flest ganske problemfritt. Dersom det oppstår problemer så kan man rette opp i dem når de oppstår, hvorfor risikere å skjære i huden til et lite barn (det innebærer ihvertfall risiko som man ikke har kun av å ha forhud), og permanent forandre kroppen deres. Synes du ikke barnet selv bør få velge hva de vil gjøre med sitt eget kjønnsorgan når de er gamle nok til å forstå hva det innebærer å være omskjært? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:


Det er helt klart penest med en omskjært penis, mye forhud er ikke sexy..... Og du får tro hva du vil men er det du eller jeg som har blitt penetrert av omskjærte og ikke omskjærte peniser?
Jo det kan faktisk være litt som en pølse, og da sier det seg selv at om man dytter kjøttet frem og tilbake i skinnet, så kan skinnet fortsatt stå mer eller mindre stille eller bevege seg mindre enn innholdet, så om man ikke har skinnet så kjenner man jo bevegelsen mye mer. Dette gjelder ikke alle peniser, men de med ekstra mye forhud. En omskjært penis stimulerer mere både fordi man kjenner tydelig hele dens bevegelser, og fordi penishodet blir tydeligere så kransen stimulerer mer.

Jeg syns det blir helt fjernt at du sammenligner forhud med hijab, det finnes da mange kvinner som foretrekker selv å bruke hijab og det finnes mange menn som er fornøyd med sin omskjærte penis, og ikke alle blir påtvunget å omskjære seg heller. Det er mange i vesten som gjør dette også så det er ikke bare et religiøst påbud nei.

Å diskutere etikken i religiøs omskjæring er noe helt annet, men det er ikke det som er temaet for denne tråden.

Anonymkode: eb298...c61

Enn om jeg skulle si at "Mye pupper er ikke sexy. Reduser dem for det er penest." Hva da?

Jeg syns du viser en intens forakt for mannekjønnet og det at du ikke syns en normal penis er sexy får meg til å tenke at du må være lesbisk.

 

Jo, alle blir tvunget til å omskjære seg som gjør det i islams navn. Det er et påbud. Et pålegg man skal rette seg etter. Med andre ord: Det er tvang. Du skal sier budene. Ikke du kan, hvis du har lyst og ikke har noe imot et sånt offer. Du skal.

Etikken er den samme. Kvinne blir fortalt at hun skal og mannen blir fortalt at han skal. Uansett hva de selv måtte mene er det sosiale kontrollmekanismer iverk, samt de religiøse skikkene og normene. Og i mannens tilfelle et nedfelt krav.

Det er ikke pent med undertrykte menn.

Omskjæringen er ment å være et synlig offer. Ikke et seksuelt attraktivt trekk. Det er ingen skjønnhets- og nytelsesoperasjon til kvinners forlystelse.

Du har helt klart endel illusjoner knyttet til dette, men jeg skal ikke utbrodere videre. Noe sier meg at du ikke kommer til å lytte, likevel. Men stakkars den mann som har ligget med deg og du tenker at hans helt friske og normale kuk er ei pølse som ikke gir deg nytelse.  Han burde visst om det og hevet deg naken på huet ut og slengt klærne dine etter deg og stengt døra. 

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble omskåret pga svært trang forhud i voksen alder, det var ikke mulig å dra forhuden tilbake i det hele tatt. Savner ikke å ha smerter når jeg har samleie, og savner ikke forhuden. I dag nyter jeg sex, om jeg er mindre følsom i dag enn jeg når jeg hadde forhud vet jeg ikke, men når man hadde vondt så nyter jo man ikke sexen i samme grad. Så jeg er fornøyd med livet nå. Og det har ikke noe med utseendet å gjøre, kun bedre hygiene og no pains anymore

Anonymkode: 6a1a8...286

Da er du i en helt annen situasjon og det er en medisinsk årsak og såklart, da vil livet bli bedre. Du har også fått et kirurgisk inngrep på sykehus, med bedøvelse, kirurgisk prosedyre, full overvåking under inngrepet (med tanke på blodtrykksfall og blodtap) og fått smertelindring og bandasjer. Ikke blitt omskåret av en mohel og deretter fått på deg bleier som du tisset i...

Du var i en helt annen situasjon. Jeg syns det er flott om jenter kan gi deg god selvtillit med at du ser bra ut. Men jeg syns fortsatt ikke det er et inngrep som jenter/kvinner skal diskutere ut fra hvilken "preferanse de har"... Preferansen er i tilfelle å ligge med en mann som har gått gjennom en amputasjon. For det er det dette er.

 

Jeg vet at muslimer og jøder kommer til å fortsette med dette og derfor håper jeg det går an å få det inn under kontrollerte former på et sykehus- om ikke annet så for å redde unge babyer og gutter fra lidelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er dame men svarer fordet: Omskjært er helt klart penest og renest. Og de holder lengre i senga, og ingen av de jeg har ligget med som har vært omskjært har noe mindre følelse eller noe. De nyter jo sexen like godt som alle andre.
Jeg liker ikke å suge eller runke pikker med mye forhud, syns det er litt.....rart.
Og sex med en mann med mye forhud gir ikke i nærheten av samme stimuleringen som omskjært, for da er det mer som at penisen "inni" huden sin rører på seg, men ikke selve utsiden av penisen/forhuden , blir liksom et etui som henger igjen, i stedet for en penis som stimulerer meg og kjennes for hver milimeter den glir inn og ut.

Anonymkode: eb298...c61

Ærlig talt, dersom du ikke er en omskåret mann som forsøker å reklamere for deg selv, så er du ei dame som virkelig ikke vet hvordan en mann med forhud ser ut i det hele tatt. 

Foreslår at du kjøper deg et anatomiatlas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:


Det er helt klart penest med en omskjært penis, mye forhud er ikke sexy..... Og du får tro hva du vil men er det du eller jeg som har blitt penetrert av omskjærte og ikke omskjærte peniser?
Jo det kan faktisk være litt som en pølse, og da sier det seg selv at om man dytter kjøttet frem og tilbake i skinnet, så kan skinnet fortsatt stå mer eller mindre stille eller bevege seg mindre enn innholdet, så om man ikke har skinnet så kjenner man jo bevegelsen mye mer. Dette gjelder ikke alle peniser, men de med ekstra mye forhud. En omskjært penis stimulerer mere både fordi man kjenner tydelig hele dens bevegelser, og fordi penishodet blir tydeligere så kransen stimulerer mer.

Jeg syns det blir helt fjernt at du sammenligner forhud med hijab, det finnes da mange kvinner som foretrekker selv å bruke hijab og det finnes mange menn som er fornøyd med sin omskjærte penis, og ikke alle blir påtvunget å omskjære seg heller. Det er mange i vesten som gjør dette også så det er ikke bare et religiøst påbud nei.

Å diskutere etikken i religiøs omskjæring er noe helt annet, men det er ikke det som er temaet for denne tråden.

Anonymkode: eb298...c61

Ærlig talt. Jeg tror ikke du har sett så mange nakne menn, eller hatt så mye sex, som du prøver å gi inntrykk av. Forhuden er ikke tykk. Den er tynn og elastisk og når mannen trekker den tilbake, drar den seg sammen og ligger ikke noe sted som en pølse. Den er mer som en ballong. Den drar seg sammen. Den trekkes også bakover når mannen glir inn og er det noe man kjenner til den, så har man hypersensitive nerver... . Det er tynn hud vi snakker om. Om det er noe ujevnhet å snakke om så vil det heller føles godt. Men jeg tror ikke på at du merker noe. Jeg tror ikke du er særlig seksuelt erfaren.

Jeg har ligget med menn med forhud og har en mann uten forhud. For min del er det ikke mye forskjell å snakke om i det hele tatt. En blowjob er det samme. Men det er litt vanskeligere å være like godt til å stimulere glans penis når mannen ikke har forhud. Da må man bruke lepper og tunge på glans penis samtidig som man beveger hånden.

Ellers syns jeg ikke det er noe penere eller renere uten forhud. Jeg syns, som @Tøytigern sier at det ikke er spesielt vakrere med en mann der man ser han tilhører en religion som har fått ham omskåret og som kontrollerer mennesker i så stor grad. Omskåret penis er ikke mindre vakkert, heller.  Det er som enhver uomskåret penis når forhuden er trukket tilbake.

 

T.S Se på en mann når forhuden er trukket tilbake, så vet du nøyaktig hvordan det ser ut. Bortsett fra at glans penis faktisk ser mindre fuktig ut.

Endret av Rozárka
Et ord falt ut.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rozárka skrev:

 

Ellers syns jeg ikke det er noe penere eller renere uten forhud. Jeg syns, som @Tøytigern sier at det ikke er spesielt vakrere med en mann der man ser han tilhører en religion som har fått ham omskåret og som kontrollerer mennesker i så stor grad. Omskåret penis er ikke mindre vakkert, heller.  Det er som enhver uomskåret penis når forhuden er trukket tilbake.

 

T.S Se på en mann når forhuden er trukket tilbake, så vet du nøyaktig hvordan det ser ut. Bortsett fra at glans penis faktisk ser mindre fuktig ut.

:smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...