Gå til innhold

Har du noen ganger såret en du har datet over tid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Isåfall, hva skjedde? Skal snart dumpe han helt ut av livet mitt og må vel være brutalt ærlig. Har ymtet frempå at det ikke vil bli oss i fremtiden, men har ikke hatt samvittighet til å kutte han helt ut enda. Verdens snilleste fyr, men etter flere mnd er jeg faktisk ikke forelska i han. 

Anonymkode: daeb8...d07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Isåfall, hva skjedde? Skal snart dumpe han helt ut av livet mitt og må vel være brutalt ærlig. Har ymtet frempå at det ikke vil bli oss i fremtiden, men har ikke hatt samvittighet til å kutte han helt ut enda. Verdens snilleste fyr, men etter flere mnd er jeg faktisk ikke forelska i han. 

Anonymkode: daeb8...d07

Hvorfor er du ikke forelsket i han? Kommer du til å si at du ikke er forelsket lenger? 

Jeg opplevde å bli dumpet selv pga forelskelsen tok slutt. Skjedde etter kontakt i lang stund, så jeg ble ganske såret over det fordi jeg tenkte at det måtte ha med utseende mitt å gjøre, og at jeg ikke var god nok. Var ikke lett. Han dumpet meg, og vi hadde sex videre og plutselig ignorerer han meg som luft.

Anonymkode: 177a1...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du trenger å tenke på å ha dårlig samvittighet for å dumpe han når han allerede føler selv at det ikke blir dere i fremtida uansett.

For å svare på spørsmålet ditt; ja har såret en jeg har datet over lengre tid. Eller flere stykker egentlig. Det er jo litt kjipt, men bedre for begge å få usikkerhet og ustabilitet vekk. Merker jeg at jeg ikke er i stand til å gå all in, så er det jo best for begge at man er all out, selvom man sårer noen.

Anonymkode: ef138...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du trenger å tenke på å ha dårlig samvittighet for å dumpe han når han allerede føler selv at det ikke blir dere i fremtida uansett.

For å svare på spørsmålet ditt; ja har såret en jeg har datet over lengre tid. Eller flere stykker egentlig. Det er jo litt kjipt, men bedre for begge å få usikkerhet og ustabilitet vekk. Merker jeg at jeg ikke er i stand til å gå all in, så er det jo best for begge at man er all out, selvom man sårer noen.

Anonymkode: ef138...b98

Jeg er enig i at det er best å ikke ha kontakt når noe ender slik. Men mener at trådstarter ikke bør inngå noe fuckfriendsrelasjon til han etter å ha gjort det slutt. Det var det som skjedde hos oss, og da ble det ekstra enda vondere for meg når det ble avsluttet med ignorering. Men det var feil fra min side å si ja til en fuckfreindsrelasjon når han ikke var forelsket i meg. 

Anonymkode: 177a1...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig i at det er best å ikke ha kontakt når noe ender slik. Men mener at trådstarter ikke bør inngå noe fuckfriendsrelasjon til han etter å ha gjort det slutt. Det var det som skjedde hos oss, og da ble det ekstra enda vondere for meg når det ble avsluttet med ignorering. Men det var feil fra min side å si ja til en fuckfreindsrelasjon når han ikke var forelsket i meg. 

Anonymkode: 177a1...401

Nei, skal ikke det. Har helt ærlig møtt en ny. Vet jeg er et grusomt menneske, men har sagt til han som sagt at det ikke kan bli oss av flere årsaker, spesielt mtp livssituasjon hans. Men alt i alt, hadde jeg vært hatt sterke nok følelser ville jeg jo ikke tvilt på han uansett. 

Anonymkode: daeb8...d07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, skal ikke det. Har helt ærlig møtt en ny. Vet jeg er et grusomt menneske, men har sagt til han som sagt at det ikke kan bli oss av flere årsaker, spesielt mtp livssituasjon hans. Men alt i alt, hadde jeg vært hatt sterke nok følelser ville jeg jo ikke tvilt på han uansett. 

Anonymkode: daeb8...d07

Ja, huff. Jeg vet. Dersom du hadde hatt sterke nok følelser så ville du ikke tvilt på han uansett. Det har vært vanskelig for meg å forstå hvorfor min forsvant, men som du sier:man tviler ikke på en man har sterke nok følelser for. 

Jeg ble kjempehardt såret pga måten han gjorde det på. Min feil at jeg takker ja til sex med en som har sagt at han sluttet å være forelsket i meg. Men når han bryter all kontakt med at det siste vi gjorde var sex, og så bare gjør han seg vemmelig med å si en del stygge ord til meg, for så å ignorere meg helt når jeg føler for å kommentere tilbake. Det var utrolig vanskelig. Så forsøk å bryt av på en vennlig empatisk måte. Jeg sliter med å gå videre etter det. Men har lært mye. 

Anonymkode: 177a1...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, huff. Jeg vet. Dersom du hadde hatt sterke nok følelser så ville du ikke tvilt på han uansett. Det har vært vanskelig for meg å forstå hvorfor min forsvant, men som du sier:man tviler ikke på en man har sterke nok følelser for. 

Jeg ble kjempehardt såret pga måten han gjorde det på. Min feil at jeg takker ja til sex med en som har sagt at han sluttet å være forelsket i meg. Men når han bryter all kontakt med at det siste vi gjorde var sex, og så bare gjør han seg vemmelig med å si en del stygge ord til meg, for så å ignorere meg helt når jeg føler for å kommentere tilbake. Det var utrolig vanskelig. Så forsøk å bryt av på en vennlig empatisk måte. Jeg sliter med å gå videre etter det. Men har lært mye. 

Anonymkode: 177a1...401

Dating er kjempehardt... Jeg synes han her er kjempefin på mange måter, men mangler man følelser så gjør man det. Ideelt sett ville han vært en fin fyr å være forelska i, for han er så snill og god på mange måter. Når jeg er sammen med han har jeg det fint, men med en gang han er på avstand føles det ikke rett mer. Startet for en stund siden å tvile med en gang han dro på jobb, eller jeg reiser vekk ifb med jobb. 

Jeg har selv vært FF etter å blitt dumpet av eksen og det var kjempetøft. Det bør man aldri gjøre om man er den parten som har følelser. 

Anonymkode: daeb8...d07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun dumpet meg for en uke siden. Jeg begynte å bli glad i henne å alt virka så riktig og perfekt, men plutselig ville hun ikke mer å kutta all kontakt ved å blokkere meg overalt... syntes det var vondt.

Anonymkode: 9578c...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun dumpet meg for en uke siden. Jeg begynte å bli glad i henne å alt virka så riktig og perfekt, men plutselig ville hun ikke mer å kutta all kontakt ved å blokkere meg overalt... syntes det var vondt.

Anonymkode: 9578c...9ec

Egoismen lenge leve. Mulig jeg begynner å bli gammel, men det går faktisk an å behandle folk skikkelig selv om man ikke ønsker å være i forhold med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dating er kjempehardt... Jeg synes han her er kjempefin på mange måter, men mangler man følelser så gjør man det. Ideelt sett ville han vært en fin fyr å være forelska i, for han er så snill og god på mange måter. Når jeg er sammen med han har jeg det fint, men med en gang han er på avstand føles det ikke rett mer. Startet for en stund siden å tvile med en gang han dro på jobb, eller jeg reiser vekk ifb med jobb. 

Jeg har selv vært FF etter å blitt dumpet av eksen og det var kjempetøft. Det bør man aldri gjøre om man er den parten som har følelser. 

Anonymkode: daeb8...d07

Enig med deg. Er det ikke rett for deg så er det ikke rett. Flott at du har mye fint å si om han. Jeg ville avsluttet med å si alt det fine du har å si. 

Ja... da har du vært gjennom det samme. Jeg var eksen sin fuckfriend etter at han dumpet meg. Og da han plutselig begynte å kritisere meg for ting jeg ikke fikk lov å svare på, for så å ignorere, så slet jeg fryktelig hardt med det. Jeg gikk rundt å klarte ikke å forstå noe som helst. Så lurt å lære av slikt. Det funker ikke at man er fuckfriends etter et brudd. 

Anonymkode: 177a1...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun dumpet meg for en uke siden. Jeg begynte å bli glad i henne å alt virka så riktig og perfekt, men plutselig ville hun ikke mer å kutta all kontakt ved å blokkere meg overalt... syntes det var vondt.

Anonymkode: 9578c...9ec

Slikt er vondt. Det er forferdelig vondt å bli dumpet. For den som blir det er det hardt. Og å bli blokkert overalt er vondt. Man føler en skam og en verdiløshet etterpå. Mens den som dumper er helt i andre tanker. Veldig vanskelig situasjon.

Anonymkode: 177a1...401

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun dumpet meg for en uke siden. Jeg begynte å bli glad i henne å alt virka så riktig og perfekt, men plutselig ville hun ikke mer å kutta all kontakt ved å blokkere meg overalt... syntes det var vondt.

Anonymkode: 9578c...9ec

Det er utrolig egoistisk å skyve folk ut av livet sitt på den måten. Det er slikt som setter spor i seg. Vet godt hva du prater om. Opplevd det samme. Men tror at den som dumper tenker kun på sitt eget liv, og vil bare ha alt bort på en måte. Veldig trist situasjon. 

Anonymkode: 177a1...401

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Isåfall, hva skjedde? Skal snart dumpe han helt ut av livet mitt og må vel være brutalt ærlig. Har ymtet frempå at det ikke vil bli oss i fremtiden, men har ikke hatt samvittighet til å kutte han helt ut enda. Verdens snilleste fyr, men etter flere mnd er jeg faktisk ikke forelska i han. 

Anonymkode: daeb8...d07

Bare vær ærlig er mitt råd! Trenger ikke være ufin når man er ærlig,men si på en fin måte at man ikke har de riktige følelsene.

jeg måtte «dumpe» en som var sikkelig forelsket i meg for ikke så lenge siden fordi jeg ikke følte det samme. 

Han ville ikke ta det til seg i starten og han håpet jeg skulle ombestemme meg..ene dagen fikk jeg meldinger om hvor kald jeg var og i det andre øyeblikket skrev han hvor mye han elsket meg,så blokkerte han meg og har forhåpentligvis gått videre,for jeg har ikke hørt noe fra han på over 1 mnd. 

Det er ikke lett å såre noen,men sånn er livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, GiftMann38 skrev:

Egoismen lenge leve. Mulig jeg begynner å bli gammel, men det går faktisk an å behandle folk skikkelig selv om man ikke ønsker å være i forhold med dem.

Menn gjør jo sånne ting mot kvinner hele tiden. Hvorfor er det liksom så mye verre om kvinner er rasshøl?

Anonymkode: 24ad7...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn gjør jo sånne ting mot kvinner hele tiden. Hvorfor er det liksom så mye verre om kvinner er rasshøl?

Anonymkode: 24ad7...e65

Er du 14 og går på ungdomsskolen? Det er selvsagt like ille uansett kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, GiftMann38 skrev:

Er du 14 og går på ungdomsskolen? Det er selvsagt like ille uansett kjønn.

Helt enig med deg. Dette er vondt. Og like vondt uansett kjønn. Jeg synes det føles som om man er lite verdt når man blir ignorert og blokkert. Det er utrolig vanskelig. 

Anonymkode: 177a1...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har både såret og blitt såret. Tenker det er noe jeg bare måtte regne med da jeg valgte å date. 

Men dumpingen må selvfølgelig skje på en ordentlig måte. Blitt ghostet en gang, og det satt lenge i. Tror også nettdatingen gjorde at jeg ble såret oftere enn normalt siden jeg var på mange dater på relativt kort tid. På den positive siden ble jeg faktisk flinkere til å takle en avvisning. 

Anonymkode: 71ae9...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...