Gå til innhold

Samboer feirer bursdagen sin med kompisene og driver i avtalen vår.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp.  Skal legge meg nå. Er kjempe sliten. Det har vært stressende i dag både for meg og ungen.  

Ts 

Anonymkode: ea896...cc1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du får ei god natt. Og at du sendte en melding og skrev at barnet har det bra. Da har du alt ditt på det rene. 

Hvor gammelt er barnet? Jeg mener ikke å unnskylde han. Men menn kan også få fødselsdepresjon. Nå skal ikke jeg stille noen diagnoser. Det er absolutt ikke meningen. Jeg lurer bare på om han alltid har vært slik. Eller om det har endret seg. Bare en tanke altså. Oppførselen er uakseptabel uansett! 

Anonymkode: ac5b1...188

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en tråd hvor partneren er drittsekk, og TS faktisk står opp for seg selv! Applaus herfra! 

Håper du får sove godt og at han innser at han må snu om livet sitt for å beholde deg i det. Ønsker deg alt godt.

Anonymkode: c9a81...eaf

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra TS! Du har gjort det riktige! Mannen fortjener å tenke over hva han har gjort. Det er IKKE greit! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan nå være at han har hatt en ordentlig fyllesyke, å ikke ville reise hjem når han er dårlig. At han bare skulle sove det av seg, men så sov han litt for lenge. 

Syns du skal slutte å være barnslig, vokse opp litt, å snakke ut om hva som har skjedd! dere har et barn sammen, da er ikke denne type oppførsel ok!

Anonymkode: 4c8f5...0e2

Bu huuu, cry me a river! Ordentlig fyllesyke og trenger å sove likzom...

Ja nemlig, de har et barn sammen. Han er også ansvarlig for dette barnet.

Anonymkode: b6111...e40

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med deg TS. Dette høres ut som en utrolig kjip situasjon, men det er godt å se at du står opp for deg selv

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hæ!? Alle roper hurra for at hun pakker sakene sine og drar, fordi han bryter én avtale? 

Jeg mener ts overreagerer noe voldsomt og gjør dette til en større sak en nødvendig. Og i tillegg er det snakk om brudd?

Søren meg KG i ett nøtteskall

Anonymkode: 938ce...c39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, hæ!? Alle roper hurra for at hun pakker sakene sine og drar, fordi han bryter én avtale? 

Jeg mener ts overreagerer noe voldsomt og gjør dette til en større sak en nødvendig. Og i tillegg er det snakk om brudd?

Søren meg KG i ett nøtteskall

Anonymkode: 938ce...c39

Det er ikke snakk om bare en avtale. Han har vært borte hver helg i 7 uker og forventer at ts er hjemme med barnet. Hva skal han med familieliv når han ikke deltar i det? 

Anonymkode: 79ccd...539

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, hæ!? Alle roper hurra for at hun pakker sakene sine og drar, fordi han bryter én avtale? 

Jeg mener ts overreagerer noe voldsomt og gjør dette til en større sak en nødvendig. Og i tillegg er det snakk om brudd?

Søren meg KG i ett nøtteskall

Anonymkode: 938ce...c39

Neida. Dette er dråpen som fikk begeret til å renne over. 

Anonymkode: deee4...888

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra at du setter foten ned. Dere bør bli enige om hvordan dere skal ha det fremover. Det er ikke riktig at han skal få leve som en ungdom og feste og vite at ungen har fast barnevakt. Jeg hadde det litt slik, og satte ikke foten ned. Det ble ikke bedre, selv om han rundet 40. Trodde han skulle vokse det av seg........ Jeg misunte andre som hadde et familieliv hvor mannen faktisk ønsket å finne på noe sammen med bare kona og barnet av og til. Har funnet meg en voksen mann nå da :)

Anonymkode: 73dbe...d98

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken vei ser du for deg at forholdet deres vil ta videre? Hvilke fremtidsønsker har du for dere som par, og dere som foreldre? Ønsker du å reparere tilliten dere imellom (uavhengig av brudd eller ei, er det fint om dere klarer å være venner som stoler på hverandre), eller ønsker du å fortsette på den veien du har påbegynt med mistro, usikkerhet og uvennskap? Det er du som har nøkkelen, og bestemmer veien videre. Hva tror du er best for barnet deres? 

Anonymkode: 037d3...c64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Jeg må si meg enig, hadde vært like barnslig.

 

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS fikk jo ingen beskjed om at noe ikke hadde skjedd med han, så kanskje det er hans tur til å være litt urolig nå? Jeg hadde ikke sendt noe melding, langt i fra. Så "barnslig" hadde jeg vært!

Anonymkode: 0d5d9...fed

Jeg og !

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp.  Skal legge meg nå. Er kjempe sliten. Det har vært stressende i dag både for meg og ungen.  

Ts 

Anonymkode: ea896...cc1

Skjønner deg kjempegodt, TS. Veldig bra at du setter ned foten og bare ignorere han. Han fortjener ikke bedre!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Raven Emerald skrev:

Hvordan går det, har han unnskyldt seg?

Det lurer jeg også på! 

Anonymkode: 7e342...139

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...