Gå til innhold

Samboer feirer bursdagen sin med kompisene og driver i avtalen vår.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Umodent gjort. Spis maten og kos deg, du. Jeg hadde ikke en gang brydd meg til å bli sint, slikt fortjener ikke en gang oppmerksomhet. Han burde vite bedre og her hadde jeg forventet en unnskyldning og at han hadde gjort det godt igjen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde pyntet og satt maten på bordet. Spist sammen med ungen og ikke ryddet etter meg. Jeg hadde funnet på noe gøy sammen med barnet og ignorert han når han kommer hjem. 

Når han da ser alt du har stelt i stand kun for han, så burde han få skikkelig vondt i magen.... Dette er ikke greit! 

Har han kommet hjem? Håper dere får pratet ordentlig ut om det og han forstår hvor respektløst og egoistisk han har oppført deg i dag.

Anonymkode: 33c5f...81d

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uakseptabel oppførsel. Spis maten og kos deg med barnet. Han fortjener ikke din oppmerksomhet. 

Anonymkode: 362f7...3be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med AB som vil vise gjennom fint dekka bord etc kva du har gjort for han, så han ser kva han valgte bort. Men det er heilt supert om den gode maten er blitt tørr/lite fristande. Han fortener verkeleg ikkje så god oppdekning. Eg hadde nok blitt både sint og lei meg, og særleg er det dårleg gjort å oppfordre deg til å lage noko godt, og så ikkje møte opp!

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ts her. 

Pakket noen ting og dro hjem til vennina mi sammen med barnet. 

Det ser ut som at han har kommet hjem for 30 min siden da han nå har ringt meg mange ganger og sendt sms. Jeg har ikke svart. Og kommer heller ikke til å gjøre det.  

Anonymkode: ea896...cc1

Flott!

La han kjenne litt på det. Han vart vel lei seg då han kom heim til tomt hus og ikkje vart møtt av ei blid dame i døra.... Dust.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. 

Pakket noen ting og dro hjem til vennina mi sammen med barnet. 

Det ser ut som at han har kommet hjem for 30 min siden da han nå har ringt meg mange ganger og sendt sms. Jeg har ikke svart. Og kommer heller ikke til å gjøre det.  

Anonymkode: ea896...cc1

Bare la han få kjenne på det. Det er faktisk ikke greit å be kjæresten om å styre og ordne til bursdagen for så å gi blaffen i alt. For at han ikke skal tro at noe har skjedd med dere så kan du sende en melding om at dere er borte og at du ikke er klar for å snakke med han. 

Anonymkode: deee4...888

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare la han få kjenne på det. Det er faktisk ikke greit å be kjæresten om å styre og ordne til bursdagen for så å gi blaffen i alt. For at han ikke skal tro at noe har skjedd med dere så kan du sende en melding om at dere er borte og at du ikke er klar for å snakke med han. 

Anonymkode: deee4...888

TS fikk jo ingen beskjed om at noe ikke hadde skjedd med han, så kanskje det er hans tur til å være litt urolig nå? Jeg hadde ikke sendt noe melding, langt i fra. Så "barnslig" hadde jeg vært!

Anonymkode: 0d5d9...fed

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS fikk jo ingen beskjed om at noe ikke hadde skjedd med han, så kanskje det er hans tur til å være litt urolig nå? Jeg hadde ikke sendt noe melding, langt i fra. Så "barnslig" hadde jeg vært!

Anonymkode: 0d5d9...fed

Deg om det. Men hun har med seg barnet dems. En ting er å straffe folk, men uansett grunn ville jeg blitt forbannet om partneren min bare tok med seg barnet uten å gi beskjed om det. 

Anonymkode: deee4...888

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS fikk jo ingen beskjed om at noe ikke hadde skjedd med han, så kanskje det er hans tur til å være litt urolig nå? Jeg hadde ikke sendt noe melding, langt i fra. Så "barnslig" hadde jeg vært!

Anonymkode: 0d5d9...fed

Jeg må si meg enig, hadde vært like barnslig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nå være at han har hatt en ordentlig fyllesyke, å ikke ville reise hjem når han er dårlig. At han bare skulle sove det av seg, men så sov han litt for lenge. 

Syns du skal slutte å være barnslig, vokse opp litt, å snakke ut om hva som har skjedd! dere har et barn sammen, da er ikke denne type oppførsel ok!

Anonymkode: 4c8f5...0e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan nå være at han har hatt en ordentlig fyllesyke, å ikke ville reise hjem når han er dårlig. At han bare skulle sove det av seg, men så sov han litt for lenge. 

Syns du skal slutte å være barnslig, vokse opp litt, å snakke ut om hva som har skjedd! dere har et barn sammen, da er ikke denne type oppførsel ok!

Anonymkode: 4c8f5...0e2

Han ringe jo henne kl 13 å sa han kom snart. Når kl var 17.00 hadde han enda ikke kommet. 

Enig at denne typen oppførsel AV HAN ikke er greit når de har barn sammen. 

Anonymkode: 36661...565

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Deg om det. Men hun har med seg barnet dems. En ting er å straffe folk, men uansett grunn ville jeg blitt forbannet om partneren min bare tok med seg barnet uten å gi beskjed om det. 

Anonymkode: deee4...888

Får håpe han er såpass oppegående at han legger sammen to og to. Bare lurt å skjerme barnet for en evt krangel, og dra vekk for å roe seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. 

Pakket noen ting og dro hjem til vennina mi sammen med barnet. 

Det ser ut som at han har kommet hjem for 30 min siden da han nå har ringt meg mange ganger og sendt sms. Jeg har ikke svart. Og kommer heller ikke til å gjøre det.  

Anonymkode: ea896...cc1

Helt forståelig at du dro! Han har oppført seg skikkelig dårlig.

Men jeg tenker at iom at du har med barnet deres, så greit å sende en kort meld noe ala: vi snakkes når vi kommer hjem. 

Greit så lenge det er barn i bildet tenker jeg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. 

Pakket noen ting og dro hjem til vennina mi sammen med barnet. 

Det ser ut som at han har kommet hjem for 30 min siden da han nå har ringt meg mange ganger og sendt sms. Jeg har ikke svart. Og kommer heller ikke til å gjøre det.  

Anonymkode: ea896...cc1

Bra han fikk komme hjem til tomt hus.

Men send han gjerne en melding, men bare si at dere kommer en gang neste uke eller noe slikt. Trenger ikke å si hvor dere er eller noe helt konkret når dere kommer hjem. Bare slik at han vet at dere i det minste er i livet.

Anonymkode: 075b8...98f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Deg om det. Men hun har med seg barnet dems. En ting er å straffe folk, men uansett grunn ville jeg blitt forbannet om partneren min bare tok med seg barnet uten å gi beskjed om det. 

Anonymkode: deee4...888

Altså nå er det 7 helgen på rad hvor jeg er alene med barnet imens han er med venner eller ute å reiser. 

Så å komme hjem kl 8 på kvelden og bruke barnet og late som at det er slemt av meg å ta med barnet fordi han liksom vil være med barnet. Den kan han dra langt ut på landet med. Hadde han lyst til å være med meg og ungen så hadde han ikke tilbringet 2 døgn med venner når han hadde en avtale med oss. 

Ts 

Anonymkode: ea896...cc1

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Altså nå er det 7 helgen på rad hvor jeg er alene med barnet imens han er med venner eller ute å reiser. 

Så å komme hjem kl 8 på kvelden og bruke barnet og late som at det er slemt av meg å ta med barnet fordi han liksom vil være med barnet. Den kan han dra langt ut på landet med. Hadde han lyst til å være med meg og ungen så hadde han ikke tilbringet 2 døgn med venner når han hadde en avtale med oss. 

Ts 

Anonymkode: ea896...cc1

Høres ut som han ikke er klar for noe familieliv. Han virker også ut til å ta deg helt for gitt.

Anonymkode: 075b8...98f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Altså nå er det 7 helgen på rad hvor jeg er alene med barnet imens han er med venner eller ute å reiser. 

Så å komme hjem kl 8 på kvelden og bruke barnet og late som at det er slemt av meg å ta med barnet fordi han liksom vil være med barnet. Den kan han dra langt ut på landet med. Hadde han lyst til å være med meg og ungen så hadde han ikke tilbringet 2 døgn med venner når han hadde en avtale med oss. 

Ts 

Anonymkode: ea896...cc1

Det er greit, men du har tatt med barnet hjemmefra og uansett hvor drittsekk han har oppført seg så har han rett på å vite at barnet har det bra altså. Er jo bare å sende en kort melding, og la det bli med det foreløpig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, SoWhat? skrev:

Det er greit, men du har tatt med barnet hjemmefra og uansett hvor drittsekk han har oppført seg så har han rett på å vite at barnet har det bra altså. Er jo bare å sende en kort melding, og la det bli med det foreløpig.

Han vet at barnet har det bra. Når han er ute å farter rundt da spør han ikke om barnet har det bra fordi han VET at barnet har det bra med meg. Men når han kommer hjem og barnet ikke er der da skal han liksom bruke barnet for alt det er vert og være ett offer og kreve at ungen skal være hjemme. 

Så barnet skal være hjemme i det øyeblikket det passer han, men å ta noe ansvar, det skal han ikke. 

Ts 

Anonymkode: ea896...cc1

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...