Gå til innhold

Samboer feirer bursdagen sin med kompisene og driver i avtalen vår.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboer har bursdag i dag. I går dro han til en kamerat rundt kl 12:00 på dagen og skulle komme hjem i dag senest 12:00. Dette har vært planlagt lenge og det er han som sa at han skulle ferie med kompisene fra lørdag til søndag. Komme hjem og så feire med oss (meg og barnet) i dag. Han nevnte også at han ville jeg skulle lage noe deilig mat og dessert. 

Jeg har gått til innkjøp, laget maten og desserten. Nå er kl17:00 og han har ikke kommet hjem. Synes det er skikkelig respektløst av han å be meg stelle i stand til bursdagen hans for så å bare drite i avtalen vår. Nå er det sånn at han har bursdag så det er jo hans dag og han bestemmer selv hva han vil gjøre. Men å bruke 2 døgn på venner, null interesse for å være med meg og barnet på bursdagen sin synes jeg er veldig kjipt. Hadde han ikke laget noen planer med oss hadde det stilt seg annerledes.  Men jeg synes det er respektløst å holde på sånnt her og tro at jeg skal sitte her å vente hele dagen på han til det passer han å komme. 

Ååååååh kjenner jeg blir skikkelig sint. 

Anonymkode: ea896...cc1

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catalina Culès

Har du prøvd å ringe ham? Er det vanlig at han setter kompisene først?

Han er uansett en egoistisk drittsekk.

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladeknask

Ingen unnskyldning er god nok her. Sånt gjør man bare ikke når man har en avtale så holder man den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig dårlig gjort og at han har bursdag er ingen unnskyldning for å bryte avtaler. Spis maten og desserten og så får han varme seg rester selv når han kommer hjem..

Anonymkode: d2ae1...9b0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ringt han. Snakket med han rundt kl 13:00 og han sa at han kommer snart. Ja snart er vel enten 10 timer eller 20 timer. 

 Ts

Anonymkode: ea896...cc1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får sende en melding og si at du melder han savnet til politiet siden han forsvant.

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn gjør man bare ikke. Det å lage avtaler med noen for så å gi totalt faen er så respektløst det kan bli. Veit ikke om jeg hadde tatt meg bryet med maten. Hadde spist selv, pakket sammen resten å putta det i kjøleskapet å reist ut en tur sånn at han kommer hjem til tomt hus. 

Anonymkode: deee4...888

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk  menn det, tenker bare på seg selv. 

Anonymkode: c2247...233

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke blitt i en så rævva forhold. Herregud. Ungen fortjener bedre far

Anonymkode: 1cf7b...046

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette noe som har skjedd før? Hvis det er første gang hadde jeg ikke gjort så mye. Utenom å forvente en uforbeholden unnskyldning. Dersom det har skjedd før, hadde jeg sterkt vurdert å gå fra han. 

Anonymkode: ac5b1...188

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis opp den maten du klarer, frys ned resten eller gjem det og bruk som rester til lunsj i morgen. Klarer han ikke ha seg hjem til avtalt tid kan han sitte der uten mat på bursdagen sin. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en patetisk unnskyldning av en mann.

Anonymkode: 686fb...ce1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde spist maten, og passet på at det ikke ble noe igjen til han etterpå. Når han driter i meg, da driter jeg i han. Han får da fikse opp i den brutte tilliten han har skapt med å nedprioritere sin egen familie!!!

Hvor gammel ble han? 15??

Anonymkode: 075b8...98f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg også legge til: Jeg hadde ikke stelt i stand noe neste gang!

Anonymkode: 075b8...98f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiv maten og desserten og be han dra til helvete. 

Anonymkode: 53c73...2fa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Oj, her er jeg spent på forklaringen...

Samme her!

Helt uakseptabelt å bryte avtaler og vise så lite respekt som han gjør her.

Jeg hadde også spist og kost meg sammen med barnet og kastet/frøset ned restene så han virkelig kunne kjenne på at han hadde brutt en avtale og ikke kommet gratis fra det.

For en dust!

Anonymkode: 242a5...222

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...