Gå til innhold

Tinderdaten har endret profilen sin - dårlig tegn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en tinderfyr én gang og har egentlig en stående avtale om at vi skal møtes igjen. Så nå at han har endret det første bildet i profilen. Er det et dårlig tegn på at han egentlig ikke er så interessert, eller er det bare normal "tinderbruk"? 

 

Jeg mener ikke at vi skal være eksklusive etter én date, men vil jo heller ikke at han skal være helt uinteressert selv om han har oppfordret til ny date. 

Anonymkode: c18d0...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet en tinderfyr én gang og har egentlig en stående avtale om at vi skal møtes igjen. Så nå at han har endret det første bildet i profilen. Er det et dårlig tegn på at han egentlig ikke er så interessert, eller er det bare normal "tinderbruk"? 

 

Jeg mener ikke at vi skal være eksklusive etter én date, men vil jo heller ikke at han skal være helt uinteressert selv om han har oppfordret til ny date. 

Anonymkode: c18d0...c83

Dere har datet en gang, så det er nok for tidlig å forvente noe særlig, desverre. 

Har dere kontakt hver dag? Det at han endrer på profilen er jo i alle fall ikke et tegn på at han ikke har planer om å eventuelt bruke den videre. 

Anonymkode: 55163...537

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere har datet en gang, så det er nok for tidlig å forvente noe særlig, desverre. 

Har dere kontakt hver dag? Det at han endrer på profilen er jo i alle fall ikke et tegn på at han ikke har planer om å eventuelt bruke den videre. 

Anonymkode: 55163...537

Nei, vi har ikke kontakt hver dag. Jeg sveiper fremdeles jeg også, man har jo ingen garanti, men allikevel... merket jeg ble både lei meg og skeptisk. Men jeg overreagerer kanskje? 

Anonymkode: c18d0...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, bortebra skrev:

Han er fortsatt på leting, det betyr det. 

Ja, men er det bare sunt, eller betyr det at jeg bør drite i en ny date? 

Anonymkode: c18d0...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet en tinderfyr én gang og har egentlig en stående avtale om at vi skal møtes igjen. Så nå at han har endret det første bildet i profilen. Er det et dårlig tegn på at han egentlig ikke er så interessert, eller er det bare normal "tinderbruk"? 

 

Jeg mener ikke at vi skal være eksklusive etter én date, men vil jo heller ikke at han skal være helt uinteressert selv om han har oppfordret til ny date. 

Anonymkode: c18d0...c83

Har han byttet ut bilder med et nytt et, eller har de bare endret plass? Man kan skru på en funksjon som gjør at tinder flytter på bildene dine, så det trenger ikke bety noe. Om han har lagt til et nytt et er det ikke et godt tegn.. men det trenger ikke bety så veldig mye det heller, så lenge han fortsatt vil treffe deg igjen. :) man faller ikke nødvendigvis pladask på første date, liksom. 

Anonymkode: 8f8a4...293

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, vi har ikke kontakt hver dag. Jeg sveiper fremdeles jeg også, man har jo ingen garanti, men allikevel... merket jeg ble både lei meg og skeptisk. Men jeg overreagerer kanskje? 

Anonymkode: c18d0...c83

Jeg synes ikke du overreagerer. Han er fortsatt på leting. Du kan bare tenke deg selv hvis du hadde vært veldig interessert i han, da hadde du aldri gått inn på Tinder og byttet bilde i håp om å få match med flere menn. Selv om man ikke kan forvente total lojalitet fra dag én så er det ikke noe god start når den ene fortsetter å date andre. 

Anonymkode: f36cd...467

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har han byttet ut bilder med et nytt et, eller har de bare endret plass? Man kan skru på en funksjon som gjør at tinder flytter på bildene dine, så det trenger ikke bety noe. Om han har lagt til et nytt et er det ikke et godt tegn.. men det trenger ikke bety så veldig mye det heller, så lenge han fortsatt vil treffe deg igjen. :) man faller ikke nødvendigvis pladask på første date, liksom. 

Anonymkode: 8f8a4...293

Det er et nytt, men nesten likt som det forrige. 

Anonymkode: c18d0...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si... Kan jo være han bare er desperat etter bekreftelse. Etter én date synes jeg allikevel det må være lov å sveipe i vei, jeg. Man vet jo ikke om man har truffet blink selv om man vil gi det en sjanse til. 

 Men jeg skjønner også du reagerer. Du får bare avvente og se. Det trenger ikke å bety noe som helst. 

Anonymkode: c18d0...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cathe.

Jeg synes ikke du skal henge deg opp i det, jeg tenker det er helt normalt å være åpen for litt "back up" også etter én date. Du kan jo eventuelt ta det opp med han om du synes det er ukomfortabelt:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet en tinderfyr én gang og har egentlig en stående avtale om at vi skal møtes igjen. Så nå at han har endret det første bildet i profilen. Er det et dårlig tegn på at han egentlig ikke er så interessert, eller er det bare normal "tinderbruk"? 

 

Jeg mener ikke at vi skal være eksklusive etter én date, men vil jo heller ikke at han skal være helt uinteressert selv om han har oppfordret til ny date. 

Anonymkode: c18d0...c83

Så ,du ts, når er bryllupsdatoen da?

Ser ingen feil i verken profilendring, sveiping på tinder, teksting, eller aktiv kontakt med andre av motsatt kjønn sånn ellers, all den tid ingenting er avklart verken i ord eller i form av handling, være seg 1 date, 2, 3 ,eller 10.

Anonymkode: 3467f...a8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ,du ts, når er bryllupsdatoen da?

Ser ingen feil i verken profilendring, sveiping på tinder, teksting, eller aktiv kontakt med andre av motsatt kjønn sånn ellers, all den tid ingenting er avklart verken i ord eller i form av handling, være seg 1 date, 2, 3 ,eller 10.

Anonymkode: 3467f...a8f

Det er det dummeste jeg har lest i dag. Hvorfor skal man ikke forvente at folk holder seg kun til en om gangen? Skal man godta at man er i konkurranse med mange kandidater med mindre alt er opplest og vedtatt og avtalt? Ikke rart det er mange single i dag når det er så mye bruk og kast av mennesker.

Anonymkode: f36cd...467

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er det dummeste jeg har lest i dag. Hvorfor skal man ikke forvente at folk holder seg kun til en om gangen? Skal man godta at man er i konkurranse med mange kandidater med mindre alt er opplest og vedtatt og avtalt? Ikke rart det er mange single i dag når det er så mye bruk og kast av mennesker.

Anonymkode: f36cd...467

Så du vil satse alt på ett kort altså?
Tro meg, jeg er tilhenger av den gamle skolen, men man ikke unngå å forholde seg til den samtiden man lever i.

Anonymkode: 3467f...a8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg hadde tatt det som et dårlig tegn ja. Hadde tenkt litt sånn; hvorfor bryr han seg med å oppdatere profilen sin når han har funnet en person han ønsker å satse videre på? Da ønsker han jo enten å date flere samtidig, eller at han ikke helt ser grunnen til å fortsette med deg.

Anonymkode: 40549...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle datet bare en om gangen hadde det jo tatt en evighet. Jeg har to dater denne uken, begge er første date, og hvis noen av dem får såre følelser av den grunn så tenker jeg good riddance igrunn. Men nå foretrekker jeg også å treffe folk med en gang for å avklare kjemien, fremfor å chatte i en evighet. 

Anonymkode: c22e7...a29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel helt normalt å ikke satse alt på en person helt i starten. Du sitter jo å sveiper selv også, og jeg vil tro han tenker det samme som deg rundt det.

Jeg datet flere samtidig som min nåværende samboer. Men etter en stund vant han meg over og jeg ville ikke lenger date noen andre enn han fordi jeg ble stupforelsket. Sånn er datinglivet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ,du ts, når er bryllupsdatoen da?

Ser ingen feil i verken profilendring, sveiping på tinder, teksting, eller aktiv kontakt med andre av motsatt kjønn sånn ellers, all den tid ingenting er avklart verken i ord eller i form av handling, være seg 1 date, 2, 3 ,eller 10.

Anonymkode: 3467f...a8f

Uenig i det siste der, om man har vært på 10 dater med samme person så hadde jeg forventet noe annet enn etter første date. 10 dater sier jo i handling at man er interessert.

Anonymkode: 8f8a4...293

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke bety så mye. Han jeg dater nå, skiftet bilder etter første date. Jeg syntes det var kjipt, men valgte å treffe ham igjen alikevel. Nå har vi sletta tinder begge to

Anonymkode: 73937...0ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke bety så mye. Han jeg dater nå, skiftet bilder etter første date. Jeg syntes det var kjipt, men valgte å treffe ham igjen alikevel. Nå har vi sletta tinder begge to

Anonymkode: 73937...0ee

Åååå, så godt å høre! 

 

Jeg har hatt lyst til å legge til et nytt bilde selv, men har ikke fått meg til å gjøre det. Blir det teit om jeg gjør det samme nå? Bør kanskje vente noen dager sånn at det ikke virker som jeg... "hermer"? 

Anonymkode: c18d0...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åååå, så godt å høre! 

 

Jeg har hatt lyst til å legge til et nytt bilde selv, men har ikke fått meg til å gjøre det. Blir det teit om jeg gjør det samme nå? Bør kanskje vente noen dager sånn at det ikke virker som jeg... "hermer"? 

Anonymkode: c18d0...c83

Neei. Bare legg ut. Ikke overtenk alt :-) lykke til :-)

Anonymkode: 73937...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...