Gå til innhold

Kjøpe truse og dame


Han_med_svaret2

Anbefalte innlegg

Jeg har noen bekjente som jeg kjøper truser av i blant. Dette er jenter jeg har kjent noen år, og kjøper truser av i blant for spenningens skyld. Sist jeg kjøpte var for 3 måneder siden og første gang mens jeg er i et forhold. Jeg tenkte ikke så mye over det da. Dama var bortreist og forholdet var ganske ferskt og jeg ble tilbudt ei truse helt tilfeldig. I ettertid slår det meg at det kanskje ikke hadde vært ok for dama om det kom ut. Er det uskyldig moro eller er det et stort svik mot henne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt klart en form for utroskap , så jeg ville sett på dette som et stort, respektløst svik og dumpa deg.

Anonymkode: 3d6d6...028

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde du følt om hun møtte menn for å onanere og fantasere til boxerne deres?

Anonymkode: 3d6d6...028

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så svart/hvitt at det er enten eller. Jeg vil ikke kalle det utroskap (her mener jeg at det er klarere definisjoner enn mange på forumet vil ha det til, da må du ligge med en jente (eller ha annen form for sex) mens du er i et forhold), men jeg synes det er usømmelig adferd i et forhold. En ting er at du faktisk bruker penger på det, en annen ting er at du når du er i et forhold bør ha impulskontroll nok til å ikke la deg friste av den slags obskuriteter. Hvis du absolutt trenger brukt undertøy, bør du i framtiden få det av dama di.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man kjøpe en dame? Tror jeg holder meg til å kjøpe truser, høres billigere ut.

Anonymkode: 804bb...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...