Gå til innhold

Giske på AUF fest


Mkigjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Greit. Han bør få lov til å sosialisere seg selv om han tidligere har trakassert kvinner. 

Synes det er mer problematisk om han drakk store mengder alkohol. Det er jo klart han sliter med å oppføre seg når han drikker og da bør han ta konsekvensene av det. Det holder ikke å si "unnskyld" hver gang etter han har gjort noe dumt om han fortsetter med drikkevanene. 

 

Anonymkode: cd567...b9c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står at det var en uformell gruppe for tidligere AUF-tillitsvalgte, hvor Giske ble invitert.

Prøvde han seg åå noen? Trakasserte han noen?

Hvis ikke ser jeg ikke problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Leifern said:

Prøvde han seg åå noen? Trakasserte han noen?

Vet ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig totalt anetenneløst. Han burde takket nei.

Anonymkode: 17512...f1d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Selvfølgelig totalt anetenneløst. Han burde takket nei.

Ja,må si meg enig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må ha passe med baller når han går inn på AUF fest etter at han fikk sparken på grunn av tafsing og ekkel oppførsel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pussle said:

må ha passe med baller når han går inn på AUF fest etter at han fikk sparken på grunn av tafsing og ekkel oppførsel....

Måtte ihvertfall regne med mediedekning

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har da ikke brutt noen regler? Om han skulle ende med å ha sex med en av disse "barna" som er fulle på festen så har vi jo nå fått avklart at dette er helt uproblematisk, så da ser jeg ingen problemer her.

Anonymkode: e9b6c...5e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Mkigjen said:

Bare lurer på om han er totalt uten sosiale antenner?

Det er vel ingen tvil om at mannen er uten sosiale antenner. Det var jo derfor han måtte gå av som nestleder. 

 

Anonymkode: cd567...b9c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Mkigjen skrev:

Bare lurer på om han er totalt uten sosiale antenner?

Akkurat det har vel blitt nokså godt dokumentert... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det vell snakk om en fest for voksne stortingspolitikere som har vært tillitsvalgte i AUF, ikke en fest arrangert av AUF eller med nåværende medlemmer i AUF?

Jeg synes det er helt i orden at han møter opp på dette, gitt at forutsetningen over stemmer. At han har prøvd seg på jenter han ikke burde prøvd seg på er ikke bra, men så lenge han fortsatt skal delta i AP må han nesten kunne sosialisere med sine kolleger. At en prøver å "ta" Giske for dette oppfatter jeg som et tegn på at en del i AP rett og slett vil bli kvitt mannen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er greit i det hele tatt. Hadde burde virkelig tenkt seg om før han deltok på festen. Han visste dette kom til å bli slått opp i av MSM.

Anonymkode: e34bd...633

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns det er en arroganse og lite ydmykhet blant flere av våre politikere om dagen, og dette er nok et eksempel. Det hadde ikke gjort noe om han lot det gå litt mer tid før han oppførte seg som om ingenting har skjedd. At det ble noen reaksjoner skjønner jeg godt. Men om de ikke gidder å bry seg, så får de bare ture på. Noen mennesker som har og har hatt makt gjør iblant det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt feil. Den som fortalte ham at han kunne gjøre det ga ham et dårlig råd. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er vel ingen tvil om at mannen er uten sosiale antenner. Det var jo derfor han måtte gå av som nestleder.

Anonymkode: cd567...b9c

Hvorfor mangler han sosiale antenner? Med en gang han skjønte at fremstøtene hans var uønsket så avbrøt han og forlot situasjonen ved metoo anklagene.

Anonymkode: 71185...b79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pussle skrev:

Han må ha passe med baller når han går inn på AUF fest etter at han fikk sparken på grunn av tafsing og ekkel oppførsel....

I motsetning til TSG, som fortsetter som om ingen ting har hendt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...