Gå til innhold

Han total-knuste iPhone 7 plus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis noen hadde sagt at de skulle drepe meg og stikke med ungen...altså; that`s my cue!!  Ingen sunt oppegående som sier sånt, samme hvor sinte de blir. Han har jo rett og slett truet deg på livet slik jeg ser det.

Anonymkode: 0b3b9...13d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mobilen er jo helt uviktig her. Det viktige er at barnet blir utsatt for fare når det bor sammen med dere. Jeg hadde flyttet ut, ikke nødvendigvis gjort det slutt, og gjort det klart at å komme tilbake før han begynner å jobbe med sinnet sitt, sammen med profesjonelle, er helt uaktuelt. Når han har kommet i gang med det, hadde jeg samtidig krevd parterapi for at dere skal finne gode måter å løse konflikter på. Først da hadde jeg att en vurdering av hvorvidt forholdet kunne fortsette eller ikke. Så lenge han hevder det er umulig å gjøre noe annet enn å la det rase, er det også umulig å være en del av et godt oppvekstmiljø. Det handler ikke om hvordan du ser på han som kjæreste eller hvilke følelser du har for ham, men om hvorvidt han kan være pappa på en forsvarlig måte. 

Personlig hadde jeg pakket sakene mine og reist til en forelder eller god venninne sammen med barnet med en gang, og rådført meg med politiet i tilfelle det også skule utløse en raserireaksjon, rett og slett fordi mannen nettopp har drapstruet deg. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her.

 Vi ser jo det, han sier jo selv at jeg ikke må la barnet se han slik. Så sier jeg at han ikke kan gi meg en sånn oppgave, det er han som må kontrollere seg og da sier han at han bare er sånn og det vet vi alle og at han ikke klarer å kontrollere seg i de sekundene.

til dere som skriver at det er min/begges feil. Ja, jeg vet det. Men kan dere også si hvor det var min feil og hav jeg kunne ha gjort annerledes? Han sier jo også at det er min feil, men nå har jeg prøvd å gjengi hele situasjonen nøyaktig, kan dere derfor også skrive nøyaktig hvor det var min feil så jeg kan lære?

Anonymkode: c58b5...477

At DU ikke må la barnet se han slik? 

Hvordan i alle dager skal det gå til og er det riktig at dette skal være ditt ansvar?

Nei han bør stå til ansvar for egne følelser og handlinger. Det kan ikke du kontrollere.

Anonymkode: a732e...59b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her.

 Vi ser jo det, han sier jo selv at jeg ikke må la barnet se han slik. Så sier jeg at han ikke kan gi meg en sånn oppgave, det er han som må kontrollere seg og da sier han at han bare er sånn og det vet vi alle og at han ikke klarer å kontrollere seg i de sekundene.

til dere som skriver at det er min/begges feil. Ja, jeg vet det. Men kan dere også si hvor det var min feil og hav jeg kunne ha gjort annerledes? Han sier jo også at det er min feil, men nå har jeg prøvd å gjengi hele situasjonen nøyaktig, kan dere derfor også skrive nøyaktig hvor det var min feil så jeg kan lære?

Anonymkode: c58b5...477

 

Enig, jeg er også nysgjerrig på de som sier det er din skyld.

Kanskje noen tenker du skulle skjønt hva slags humør han var i dag han begynte å sutre om at du 'alltid snakker om jobb', og ikke forsvart deg.  Men skal han få lov til å hakke på deg som en del av morgenrutinen, bare fordi han kan miste kontrollen?

Blir det ikke bare en nedadgående spiral - der han får et stadig dårligere selvbilde og samvittighet fordi han får lov å være ego persilleblad - og blir mer og mer i forsvar og på vakt for hint fra deg om hvor skjevt forholdet er?

Endret av Elghund
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fyren kommer til å slå deg i svime en dag, eller enda værre - ungen også.

Jeg levde i et voldelig forhold og det var akuratt sånn som du beskriver. Og jeg unnskyldte han fordi "løsningen" ble å kose etterpå fordi vi var for utmattet til å krangle mer eller faktisk snakke om problemet som utløste krangelen, så ingenting ble jo faktisk løst.
Så gikk det noen uker , så var det en ny eksplosjon. En dag var det ikke bare ting han knuste lenger....

Og barnet deres får traumer av dette, bare roping i seg selv kan gi traumer og å se foreldrene sine oppføre seg sånn skremmer barnet. Du tror det ikke nå, men om 15 eller til og med 25 år vil barnet være nervøst og ha emosjonelle tilknytningsproblemer, la seg bli dominert, utnyttet og tråkket på fordi det er redd for konflikter siden dens oppfatning av konflikt er sånn som dere oppfører dere.

Hvis du vil at barnet ditt skal ha en trygg oppvekst så kommer du deg vekk fra denne fyren!
Og hvis du ikke vil leve i et manipulativt og voldelig forhold som knuser din selvstendighet og selvbilde så går du fra han!

Hva ville du sagt til det om din venninde fortalte seg at sitt forhold var sånn?

Anonymkode: 31060...27a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis noen hadde sagt at de skulle drepe meg og stikke med ungen...altså; that`s my cue!!  Ingen sunt oppegående som sier sånt, samme hvor sinte de blir. Han har jo rett og slett truet deg på livet slik jeg ser det.

Anonymkode: 0b3b9...13d

Dette

Anonymkode: 31060...27a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her igjen.

jada, han hørte at gutten var våken kom inn på rommet begynte å leke med barnet tok han ut og lekte i stuen. Barnet kommer til rommet mitt og vi går til kjøkkenet hva mannen dasker meg på rompa forsiktig. Jeg sier at hn ikke våger p ta på meg eller snakke med meg.

Jeg tar med barnet på sitt rom og leker der med han, så kommer mannen og later som ingenting og leker med oss, jeg fortsetter å leke med barnet mens barnefar leker bak og skyver biler bort til oss. Maten han har lagd er klar og han tar mer seg ungen for å spise. Jeg blir igjen i rommet og han kommer med en tallerken med mat inn der jeg sitter

jeg står opp går ut, der venter mannen i stua (han har hørt jeg åpnet døra) og skal bønnfalle meg og kysse føttene mine (vi har åpen stue/kjøkkenløsning så barnet ser oss) jeg går på rommet vårt, han kommer så inn med tallerkenen og drikke og sier «spis i hvert fall noe». Jeg prøver å gå ut av rommet da holder han døra slik at jeg ikke kommer ut, men slipper og denne gangen klemmer og kysser han meg. Jeg skyver han vekk og begynner p gråte han sier jeg ikke må gråte for barnet kan høre meg. Han går og jeg blir.

Og sånn har det fortsatte, de gikk en tur ut, mens jeg kledde på barnet og han kledde på seg så møttes vi i walkin-closetet og han bærer og kysser meg...

liksom jeg prøver ikke å leke hard to Get, føles litt sånn ut men set er ikke min intensjon. Fordi dette skjer HVER GANG. Jeg skrev jo tidligere her at nettopp dette kom til å skje, og jeg gir alltid etter denne kodingen hans.. men jeg må jo bare ikke gi etter denne gangen, men når han hele tiden skal bruke anledningen til å kose så blir det litt sånn hard to Get oppførsel..

hva skal jeg gjøre utenom å si nei til kos?

Anonymkode: c58b5...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva skal jeg gjøre utenom å si nei til kos?

Anonymkode: c58b5...477

Liksom...hva med å TA ANSVAR FOR BARNET?!

Anonymkode: 26ebe...2e5

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra din vei! Ta med barnet! Ta det bort fra denne situasjonen!

Anonymkode: 26ebe...2e5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar med barnet på sitt rom og leker der med han, så kommer mannen og later som ingenting og leker med oss, jeg fortsetter å leke med barnet mens barnefar leker bak og skyver biler bort til oss. Maten han har lagd er klar og han tar mer seg ungen for å spise. Jeg blir igjen i rommet og han kommer med en tallerken med mat inn der jeg sitter

jeg står opp går ut, der venter mannen i stua (han har hørt jeg åpnet døra) og skal bønnfalle meg og kysse føttene mine (vi har åpen stue/kjøkkenløsning så barnet ser oss) jeg går på rommet vårt, han kommer så inn med tallerkenen og drikke og sier «spis i hvert fall noe». Jeg prøver å gå ut av rommet da holder han døra slik at jeg ikke kommer ut, men slipper og denne gangen klemmer og kysser han meg. Jeg skyver han vekk og begynner p gråte han sier jeg ikke må gråte for barnet kan høre meg. Han går og jeg blir.

Og sånn har det fortsatte, de gikk en tur ut, mens jeg kledde på barnet og han kledde på seg så møttes vi i walkin-closetet og han bærer og kysser meg...

liksom jeg prøver ikke å leke hard to Get, føles litt sånn ut men set er ikke min intensjon. Fordi dette skjer HVER GANG. Jeg skrev jo tidligere her at nettopp dette kom til å skje, og jeg gir alltid etter denne kodingen hans.. men jeg må jo bare ikke gi etter denne gangen, men når han hele tiden skal bruke anledningen til å kose så blir det litt sånn hard to Get oppførsel..

hva skal jeg gjøre utenom å si nei til kos?

Anonymkode: c58b5...477


Jepp, det er akuratt sånn det er. Du lever i et abusive relationship og bør ta kontakt med et krisesenter i din by. De har kurs og foredrag som vil gi deg en pedagogisk innsikt av det du faktisk står oppi. Han har sinneproblemer og det går ut over deg og barnet, og han kommer aldri til å endre seg eller bedre seg, selvom du tror det hver gang han bønnfaller deg og lover at han angrer og at det ikke skal skje igjen.

Du skal gjøre det slutt, og ikke falle etter for sweettalken hans!

Anonymkode: 31060...27a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er hva som kommer til å skje;

1) komme å kose. Også skal vi prøve å snakke om det, men det er alltid han som skal få forklare hvorfor dette var min feil.

Eller

2) jeg tar det opp og dermed skal han ha ordet og si «hør her du vet jeg at om morgenen så orker jeg ingenting, også snakker du om jobb?»

dette skjer hver ca. 6-12 ganger i året. Altså hver/annen hver måned.

Anonymkode: c58b5...477

men hvorfor finner du deg i det? Hvorfor går du ikke bare? Han sa jo at han ville skilles uansett nå.

dere virker ikke god for hverandre noen av dere. 

Anonymkode: 32694...b53

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her..

nåkom han tilbake. Var visst bare en 10-minutter han skulle være ute. Nå er han hjemme igjen og vasker gulvet forhånd....

Anonymkode: c58b5...477

Jeg hadde ALDRI i livet fortsatt et forhold til en mann som truer med å drepe meg.... bare det at han tar de ordene i sin munn, er helt, helt vanvittig galt og noe ingen skal finne seg i. Uansett hvor sint han var og at han skylder på det og at "det var bare noe jeg sa for jeg var sint". Det spiller ingen verdens rolle. Enkelte ting sier man bare ikke uansett!

Gå fra denne galningen straks!

Endret av Million
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjemelurt å dra fra mannen, slik at ungen må være der alene på samvær:sarkasme:

Anonymkode: 3922d...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjemelurt å dra fra mannen, slik at ungen må være der alene på samvær:sarkasme:

Anonymkode: 3922d...6f9

Mannen er rasende på ts, ikke på barnet. Og skader han barnet så kan det ikke ha samvær med far.

Anonymkode: 26ebe...2e5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere høres helt sprø ut begge to.

Anonymkode: 05623...8c7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her igjen.

jada, han hørte at gutten var våken kom inn på rommet begynte å leke med barnet tok han ut og lekte i stuen. Barnet kommer til rommet mitt og vi går til kjøkkenet hva mannen dasker meg på rompa forsiktig. Jeg sier at hn ikke våger p ta på meg eller snakke med meg.

Jeg tar med barnet på sitt rom og leker der med han, så kommer mannen og later som ingenting og leker med oss, jeg fortsetter å leke med barnet mens barnefar leker bak og skyver biler bort til oss. Maten han har lagd er klar og han tar mer seg ungen for å spise. Jeg blir igjen i rommet og han kommer med en tallerken med mat inn der jeg sitter

jeg står opp går ut, der venter mannen i stua (han har hørt jeg åpnet døra) og skal bønnfalle meg og kysse føttene mine (vi har åpen stue/kjøkkenløsning så barnet ser oss) jeg går på rommet vårt, han kommer så inn med tallerkenen og drikke og sier «spis i hvert fall noe». Jeg prøver å gå ut av rommet da holder han døra slik at jeg ikke kommer ut, men slipper og denne gangen klemmer og kysser han meg. Jeg skyver han vekk og begynner p gråte han sier jeg ikke må gråte for barnet kan høre meg. Han går og jeg blir.

Og sånn har det fortsatte, de gikk en tur ut, mens jeg kledde på barnet og han kledde på seg så møttes vi i walkin-closetet og han bærer og kysser meg...

liksom jeg prøver ikke å leke hard to Get, føles litt sånn ut men set er ikke min intensjon. Fordi dette skjer HVER GANG. Jeg skrev jo tidligere her at nettopp dette kom til å skje, og jeg gir alltid etter denne kodingen hans.. men jeg må jo bare ikke gi etter denne gangen, men når han hele tiden skal bruke anledningen til å kose så blir det litt sånn hard to Get oppførsel..

hva skal jeg gjøre utenom å si nei til kos?

Anonymkode: c58b5...477

Slutt å være en ræva mor! Nå setter du deg selv foran barnet ditt. Ta ansvar! Får barnevernet nyss i dette så vil du få valget mellom å miste barnet, eller gå fra mannen. Du er en dårlig mor om du blir. Dette skal ingen barn oppleve. Ring krisesenter NÅ! At mannen er en god far er bra, da vet du at han kan ha samvær og at det er trygt. Men dere to sammen = omsorgssvikt. For det er det du og han driver med nå. Er du glad i barnet ditt så innser du at dette forholdet kan ikke overgå barnets behov for trygghet. Slik dere er sammen er ikke det trygt. Barnet vil få varige mèn. 

Anonymkode: 85359...fef

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her igjen.

jada, han hørte at gutten var våken kom inn på rommet begynte å leke med barnet tok han ut og lekte i stuen. Barnet kommer til rommet mitt og vi går til kjøkkenet hva mannen dasker meg på rompa forsiktig. Jeg sier at hn ikke våger p ta på meg eller snakke med meg.

Jeg tar med barnet på sitt rom og leker der med han, så kommer mannen og later som ingenting og leker med oss, jeg fortsetter å leke med barnet mens barnefar leker bak og skyver biler bort til oss. Maten han har lagd er klar og han tar mer seg ungen for å spise. Jeg blir igjen i rommet og han kommer med en tallerken med mat inn der jeg sitter

jeg står opp går ut, der venter mannen i stua (han har hørt jeg åpnet døra) og skal bønnfalle meg og kysse føttene mine (vi har åpen stue/kjøkkenløsning så barnet ser oss) jeg går på rommet vårt, han kommer så inn med tallerkenen og drikke og sier «spis i hvert fall noe». Jeg prøver å gå ut av rommet da holder han døra slik at jeg ikke kommer ut, men slipper og denne gangen klemmer og kysser han meg. Jeg skyver han vekk og begynner p gråte han sier jeg ikke må gråte for barnet kan høre meg. Han går og jeg blir.

Og sånn har det fortsatte, de gikk en tur ut, mens jeg kledde på barnet og han kledde på seg så møttes vi i walkin-closetet og han bærer og kysser meg...

liksom jeg prøver ikke å leke hard to Get, føles litt sånn ut men set er ikke min intensjon. Fordi dette skjer HVER GANG. Jeg skrev jo tidligere her at nettopp dette kom til å skje, og jeg gir alltid etter denne kodingen hans.. men jeg må jo bare ikke gi etter denne gangen, men når han hele tiden skal bruke anledningen til å kose så blir det litt sånn hard to Get oppførsel..

hva skal jeg gjøre utenom å si nei til kos?

Anonymkode: c58b5...477

Kan du dra til noen å være der noen dager? Jeg tror jeg ville gjort det, for å se hvordan han reagerer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, hvorfor er du så tafatt!! Kom deg bort fra denne psykopaten ts, ta barnet med deg- dra på krisesenter, kom deg bort. Du vil ikke ødelegge deg selv og ungens liv?

Anonymkode: d127a...226

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøff Eløff

Lar du virkelig barnet ditt leve i et voldelig hjem fordi mannen kysser og klemmer på deg? Den derre hard to get-holdningen fører ingen steds. Ta ansvar, slutt å lek martyr, GJØR noe for å redde barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her..

nåkom han tilbake. Var visst bare en 10-minutter han skulle være ute. Nå er han hjemme igjen og vasker gulvet forhånd....

Anonymkode: c58b5...477

Om du ikke går fra en sånn fyr så er du pokker ingen god mor.. lar barne dine vokse opp i et sånt hjem. Fy søren.. barnevernet skulle tatt ungene fra dere. At samboeren din skal drepe deg burde vel for pokker være et hint? Pakk sakene dine nå.

Anonymkode: 85154...0e0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...