Gå til innhold

Han total-knuste iPhone 7 plus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jada, så hev han mobilen i veggen så den bokstaveligtalt ble smadret. Ikke bare knust skjerm, vi snakker om delt i to-ish.

hvordan det startet? Jo..

Jeg står opp med minstegutt klokken 08, og lar han sove ut. Smårydder, ser litt Barne-TV, leker litt. Så våkner han 11.30 og koser med lillegutt og setter han ned før han legger seg på sofaen og tar opp mobilen.

Så sier jeg «skal du ikke heller leke litt på rommet siden minsten har så lyst?» «Ikke nå, er fortsatt trøtt». Så snakker jeg litt om en oppdatering på jobb, mens han er på mobilen.

så etter 5 minutter står han opp og vasker seg og pusser tenner. Kommer tilbake i sofaen. Vi har en konkurranse innad bedriften vi begge jobber i, og vi fikk en oppdatering på denne. Jeg merket at en av medarbeiderne våre nå har fått en stor fordel, litt sånn at alle vet han nå vinner. Jeg nevner dette og han skriker han «du snakker hele tiden om jobb, når vi legger oss og når vi står opp» da sier jeg du sier det som om jeg ALLTID snakker om det, som om jeg aldri snakker om noe annet. Så det er ikke relevant at vi alle fikk en e-post med oppdateringer av konkurransereglene og at xxx nå vinner garantert? Er det å HELE tiden snakke om jobb? Det er jo helt tilfeldig at vi fikk mailen nå en søndagsmorgen. 

Så ser jeg på sønnen vår som ser på pappaen skrike og er helt stum. Så sier «jeg la oss gå å sove litt, du er jo kjempetrøtt» og siden våtserviettene lå på sofaen skiftet jeg bleie der og da på gulvet før jeg skulle stå opp og legge gutten.

Så sier han du skal alltid ødelegge morgningene, jeg har ikke tålmodighet om morgene og det vet du. Så sier jeg da det som får han til å totaltklikke «bare fordi du sov til 11, og ikke 12 som du sa i går, og derfor er irritert og fortsatt trøtt så ikke skyld på meg»

*knuser mobilen* skriker «faen as, der gjorde du det igjen! Du tok opp at jeg sov ut på en søndag» 

Og jeg begynner å hylgråte, gutten står opp med bæsj på stumpen. Pappaen tar han mens jeg gråter og prøver å vaske han men får det ikke til, så han banner til meg høyt på badet og kommer tilbake tar noen våtservietter og prøver å tørke han, så jeg tar over for å gjøre guttungen ren. Mannen går så videre og sier «jeg orker ikke dette svinestiet mer, og banner banner banner. Jeg vil skilles, jeg klarer ikke dette mer» så tar han støvsugeren og begynner å støvsuge fordi det er masse cornflakes og andre ting lillegutt har kasta rundt.

Jeg ammer 3 ganger på natt, jobber 8 timer som mannen, men fortsatt er det jeg som skal stå opp med barnet hver morgen fordi pappa må sove ut. Men så lager mannen alltid maten hos oss det være seg middag lunsj eller frokost. Men greia er, han elsker barnet vår mer enn meg tror jeg, for han gråter om barnet slår seg og skal trøste og bære hele tiden for den minste ting. Men at barneloven betyr å ofre søvn, eller at barnelivet vil si oftere rotete hjem med mat på gulv, leker overalt, tøy som er skittent på bad osv, ser ut som har gått han hus forbi..

så tilbake til i dag da, så tar jeg guttungen og sier «nå må vi gå for her er det ikke normalt å være.» Så tok han støvsugeren i været og skrek «jeg knuser alt, jeg tar med meg ungen og stikker av, men først dreper jeg deg så går vi.» så sa jeg «vet du hav gjør det, Knus mer så jeg virkelig ser hvem du er sånn at det blir lettere for meg å gå fra deg» så satte han ned støvsugeren rope en hel hau med ord og sa «du har aldri skjønt deg på meg» så løp han ut døren og låste etter seg....

så..... hvem har skylda her? Ja, jeg snakker litt om jobben, er jo ikke som om det er alt jeg snakker om? Må jo kunne si noe jobbprat uten at han totalvraker en dyr mobil?

Anonymkode: c58b5...477

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud mannen er ikke god!! Er det sånn du vil at ungen din skal vokse opp? I et forhold hvor pappa skriker og bærer seg mens han knuser ting??? 

Anonymkode: 72e9f...f36

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her..

nåkom han tilbake. Var visst bare en 10-minutter han skulle være ute. Nå er han hjemme igjen og vasker gulvet forhånd....

Anonymkode: c58b5...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

TS her..

nåkom han tilbake. Var visst bare en 10-minutter han skulle være ute. Nå er han hjemme igjen og vasker gulvet forhånd....

Anonymkode: c58b5...477

Å da er liksom alt bra igjen? Hvis dette er et typisk eksempel på hvordan han faktisk er så vil jeg si; ta med deg ungen å løp! 

Anonymkode: 72e9f...f36

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som ikke kan kommunisere annerledes enn å knuse ting, skrike, banne og alltid reagere med forsvar og angrep på samtaler, det orker du ikke, ikke sant? Bare du vet om dette er en engangshendelse eller om fyren er slik som dette til vanlig. Hva blir det til? Er det slik det er, eller er dette noe dere kan snakke om og bli ferdig med? Kan du snakke med ham eller skal ting gå over av seg selv?

Anonymkode: f5436...564

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En mann som ikke kan kommunisere annerledes enn å knuse ting, skrike, banne og alltid reagere med forsvar og angrep på samtaler, det orker du ikke, ikke sant? Bare du vet om dette er en engangshendelse eller om fyren er slik som dette til vanlig. Hva blir det til? Er det slik det er, eller er dette noe dere kan snakke om og bli ferdig med? Kan du snakke med ham eller skal ting gå over av seg selv?

Anonymkode: f5436...564

Dette er hva som kommer til å skje;

1) komme å kose. Også skal vi prøve å snakke om det, men det er alltid han som skal få forklare hvorfor dette var min feil.

Eller

2) jeg tar det opp og dermed skal han ha ordet og si «hør her du vet jeg at om morgenen så orker jeg ingenting, også snakker du om jobb?»

dette skjer hver ca. 6-12 ganger i året. Altså hver/annen hver måned.

Anonymkode: c58b5...477

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har vært vitne til hans sanne jeg. Kanskje han nettopp gjorde deg en stor tjeneste ved å nevne at han vil skilles? Vil du leve slik? Du er nok ikke helt uskyldig selv, men oppførselen hans er ikke normal og bekymringsverdig. Her burde du prioritere barnet ditt og tenke framover. For dette kan da ikke være sunt, for noen av dere. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er hva som kommer til å skje;

1) komme å kose. Også skal vi prøve å snakke om det, men det er alltid han som skal få forklare hvorfor dette var min feil.

Eller

2) jeg tar det opp og dermed skal han ha ordet og si «hør her du vet jeg at om morgenen så orker jeg ingenting, også snakker du om jobb?»

dette skjer hver ca. 6-12 ganger i året. Altså hver/annen hver måned.

Anonymkode: c58b5...477

Kan du være så grei og fortelle oss uinnvidde hvorfor du tilsynelatende er mer opptatt av mobilen enn av barnet ditt? 

Anonymkode: 26ebe...2e5

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her,

jeg som skrev innlegget 4 opp. Forresten så handler ikke hver krangel om jobb assa. Andre ganger er det andre ting, men dette gjentar seg hver måned /annen hver måned.

han har selv sagt; «ikke la guttungen se meg slik. Plis bare når du ser mer sånn ikke gjør situasjonen verre. Bare kom kort» så sier jeg; «du har et sinneproblem, jeg blir sikkert også veldig sint noen ganger men du knuser ting og mister totalkontroll. Det er hjelp å få» så sier han «jeg har alltid vært sånn, det er ingen som kan fikse meg. Du må bare komme kort noen ganger, jeg gjør jo det ofte jeg og?»

han har null tro på at psykologer kan fikse sinneproblem, liksom i hans hode er det en sykdom som ikke kan fikses.

Anonymkode: c58b5...477

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor trigger du han? oppførselen hans er absolutt ikke ok, men det er ikke din heller. 

Anonymkode: 311e8...b86

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan du være så grei og fortelle oss uinnvidde hvorfor du tilsynelatende er mer opptatt av mobilen enn av barnet ditt? 

Anonymkode: 26ebe...2e5

Barnet er under 2 år, så han forstår ikke ALTFOR mye. For vi prøver å ikke gjøre dette foran han og barnet vet vi elsker han mer enn alt på jord. Noen ganger tror jeg virkelig pappaen elsker han mer enn meg for han kan liksom.. se på bilder og videoer av ungen etter at ungen nettopp har lagt seg, mens jeg er mer «endelig».

mobilen tenker jeg at er helt unødvendig å bruke penger på en ny når det var en storing flott mobil som nå er totaltknust PG... hva da? Litt jobbprat klokken 12 på en søndag?

Anonymkode: c58b5...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Barnet er under 2 år, så han forstår ikke ALTFOR mye. For vi prøver å ikke gjøre dette foran han og barnet vet vi elsker han mer enn alt på jord. Noen ganger tror jeg virkelig pappaen elsker han mer enn meg for han kan liksom.. se på bilder og videoer av ungen etter at ungen nettopp har lagt seg, mens jeg er mer «endelig».

mobilen tenker jeg at er helt unødvendig å bruke penger på en ny når det var en storing flott mobil som nå er totaltknust PG... hva da? Litt jobbprat klokken 12 på en søndag?

Anonymkode: c58b5...477

Tuller du?! 

:sjokkbla:

Barn forstår veldig godt at de er i livsfare, noe dette barnet er!

Anonymkode: 26ebe...2e5

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her går ikke an å leve med, hverken for deg eller barnet. Si at du ønsker at han skal få hjelp. Hvis han ikke vil det så vil du skilles, og du må faktisk mene det. Han kan starte hos fastlegen sin. Dere burde også gå på familievernkontoret. For hvis denne oppførselen blir skrevet ned av noen, så vil han slite med å få barnet på egenhånd, så det bør jo være en enda større grunn til å få hjelp. For det virker som om han er oppriktig glad i barnet sitt. 

Anonymkode: 62ef5...e0d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Barnet er under 2 år, så han forstår ikke ALTFOR mye. For vi prøver å ikke gjøre dette foran han og barnet vet vi elsker han mer enn alt på jord. Noen ganger tror jeg virkelig pappaen elsker han mer enn meg for han kan liksom.. se på bilder og videoer av ungen etter at ungen nettopp har lagt seg, mens jeg er mer «endelig».

mobilen tenker jeg at er helt unødvendig å bruke penger på en ny når det var en storing flott mobil som nå er totaltknust PG... hva da? Litt jobbprat klokken 12 på en søndag?

Anonymkode: c58b5...477

Jeg håper virkelig at min mann elsker barna høyere enn han elsker meg. Noe annet ville jeg finne unaturlig, selv om han elsker meg. 

Barn på to år forstår endel, og ikke minst er det en viktig tid i utviklingen, der å jevnlig bli redd for de som skal være det tryggeste i livet hans kan få dype konsekvenser. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere virker klin gale begge to. La gutten bo hos besteforeldre.

Anonymkode: 3922d...6f9

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.... du er bare dum om du blir i dette forholdet. Han skylder på deg for oppførselen sin. Å sånn vil det ALLTID bli. 

Anonymkode: 72e9f...f36

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han begynner å kjefte, du begynner å HYLgråte. Dere virker temmelig hysteriske begge to.

 

Anonymkode: d859d...1a8

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Herregud.... du er bare dum om du blir i dette forholdet. Han skylder på deg for oppførselen sin. Å sånn vil det ALLTID bli. 

Anonymkode: 72e9f...f36

Virker som hun er nøkkelen til at han oppfører seg slik. Utspekulert ondskap fra ts sin side.

Anonymkode: 3922d...6f9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...