Gå til innhold

Potensiell sjekkereplikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hvor mange potensielle kjærester har kvinner oversett ved ikke å komme i dialog med, men kun trykket på knappen blokker?

derfor er mange over tredve år single.

Anonymkode: 65042...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville du blokkert?

Anonymkode: 79412...c39

Ja

Anonymkode: 60f80...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utseende spiller ingen rolle, en pen person er ikke nødvendigvis attraktiv 

Anonymkode: 79412...c39

Betyr ikke nødvendigvis pen. Men jeg må se noe i ansiktet jeg liker. Et glimt i øye, sjarmerende smil. 

Anonymkode: 7820e...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg sender melding til et par brukere på (la oss si sukker.no) Meldingen er følgende

Hei jeg vil informere deg om at du er en av de heldige som er valgt ut til å kanskje få muligheten til å date meg, jeg vil ta kontakt senere hvis du skulle være den heldige vinneren :) 

Anonymkode: 79412...c39

Jeg hadde tenkt "ja jøss, nå følte jeg meg spesiell... hvor mange hundre andre har fått samme melding?" 
Meldinger som er så upersonlig går rett i søpla, uten svar. 
Eventuelt ville jeg svart "har ikke vært med i noe slik konkurranse, og premien er ikke ønsket uansett..."

Anonymkode: eabbf...92e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

hvor mange potensielle kjærester har kvinner oversett ved ikke å komme i dialog med, men kun trykket på knappen blokker?

derfor er mange over tredve år single.

Anonymkode: 65042...3cd

Altså. Om man ikke får et godt inntrykk av profil og melding, hvorfor skal man da tvinge seg selv til å svare av redsel for å bli over 30 og singel? 

Anonymkode: 0af0d...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså. Om man ikke får et godt inntrykk av profil og melding, hvorfor skal man da tvinge seg selv til å svare av redsel for å bli over 30 og singel? 

Anonymkode: 0af0d...d18

personlig vil  jeg si noen kvinner trenger å være litt rund i kantene, og komme i møte tross alt, fordi det er faktisk et menneske bak "spaken" som har henvendt seg helt konkret til deg. Kall det gjerne også med hensikt! Derfor burde kvinner også våge å bli kjent med den som henvender seg selv om alt ikke er optimalt. 

Anonymkode: 65042...3cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

personlig vil  jeg si noen kvinner trenger å være litt rund i kantene, og komme i møte tross alt, fordi det er faktisk et menneske bak "spaken" som har henvendt seg helt konkret til deg. Kall det gjerne også med hensikt! Derfor burde kvinner også våge å bli kjent med den som henvender seg selv om alt ikke er optimalt. 

Anonymkode: 65042...3cd

Hm. Så jeg er sær dersom jeg ikke svarer en mann som er 10 cm kortere enn meg og veier 50 kg mer? For all del, han kan være verdens snilleste. Men fysisk tiltrekning er faktisk også en vesentlig greie. 

Anonymkode: 53de9...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm. Så jeg er sær dersom jeg ikke svarer en mann som er 10 cm kortere enn meg og veier 50 kg mer? For all del, han kan være verdens snilleste. Men fysisk tiltrekning er faktisk også en vesentlig greie. 

Anonymkode: 53de9...438

hvis du elsker han, så vil han lytte på deg, og du kan få en meget god utgave av en mann, fordi det handler om hjerte til hjerte, ikke perfekte til perfekte. Smiler du til han, og han vil skjelven i beina... aldri døm et menneske basert på utseende!! hans karakter kan få deg til å bli fantastisk kvinne. 

Anonymkode: 65042...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...