Gå til innhold

Irak, Libya og nå Syria


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, jeg snakker ikke om bombene. Men media og befolkningen i vesten som svelger "bevis" servert av vestlige myndigheter fullstendig ukritisk.

Kan vi egentlig kritisere vanlige russere for at de tror på det de blir servert av egne myndigheter? Blant annet at UK arrangerte gassangrepet i Syria?

Hvor mange ganger har Russland gått til krig basert på løgner, og hvor mange ganger har Vesten gått til krig basert på løgner? Hvem er egentlig mest troverdig?

Anonymkode: 0cdbe...578

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det gjelder Libya bommet USA ganske så grovt. Når det gjelder Syria bommer USA også ganske grovt. Jeg kan overhodet ikke støtte USAs ønske om å fjerne Assad når han er: 1. demokratisk valgt og 2. representant for et mer sekulært samfunn. For meg er islamiststyre ikke et godt alternativ og ut fra det jeg hører fra syrere i Norge, ikke for dem heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

USA har nå kriget i midtøsten i flere tiår. Dem har klart å skape mye sinne i midtøstens befolkning ved å blande seg inn i landenes interne affærer. Det er åpenlyst at det ikke har handlet om å skape fred, men det motsatte. Ledere som Saddam og Gaddafi hadde god kontroll i sine respektive land og hindret i hovedsak islam i å etablere kalifater eller å opprette terrorgrupperinger som al-qaida og lignende.

Endret av TrekStar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...