Gå til innhold

Jeg likte en på tinder som ikke hadde likt meg tilbake, er alt håp ute?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg likte en på tinder som ikke hadde likt meg tilbake, er det en sjanse for at han liker meg senere eller er alt håp ute? Kanskje litt dumt spørsmål, men jeg vet ikke så mye om hvordan tinder fungerer. Han er en jeg virkelig kunne tenkt meg å bli bedre kjent med. Vi har felles venner på facebook, men jeg har aldri sett han før. 

Anonymkode: 5e6d5...df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo ikke sikkert han har kommet til din profil enda. Så godt mulig du får match med han. Kommer an på hvor mye han sveiper. Men ikke kontakt han på face. Har skjedd meg noen ganger, syntes det er dødscreepy og skikkelig turn-off. Om han liker deg, så sveiper han deg til høyre når han ser profilen din

Anonymkode: 3ac48...35b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ikke sikkert han har kommet til din profil enda. Så godt mulig du får match med han. Kommer an på hvor mye han sveiper. Men ikke kontakt han på face. Har skjedd meg noen ganger, syntes det er dødscreepy og skikkelig turn-off. Om han liker deg, så sveiper han deg til høyre når han ser profilen din

Anonymkode: 3ac48...35b

Er aldri creepy å få mld fra en dame. 

Anonymkode: 48b0d...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kontakt han på Facebook da

Anonymkode: 48b0d...2a9

Nei, det føler jeg ikke at jeg kan gjøre.

Anonymkode: 5e6d5...df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Er aldri creepy å få mld fra en dame. 

Anonymkode: 48b0d...2a9

Om man er desp kanskje. Han kommer jo før eller siden til å se profilen til TS, så virker veldig pushy å sende meld på face om det er sånn at han har svipet forbi og ikke er interessert.

Anonymkode: a0895...b57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om man er desp kanskje. Han kommer jo før eller siden til å se profilen til TS, så virker veldig pushy å sende meld på face om det er sånn at han har svipet forbi og ikke er interessert.

Anonymkode: a0895...b57

?

Anonymkode: 48b0d...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ikke sikkert han har kommet til din profil enda. Så godt mulig du får match med han. Kommer an på hvor mye han sveiper. Men ikke kontakt han på face. Har skjedd meg noen ganger, syntes det er dødscreepy og skikkelig turn-off. Om han liker deg, så sveiper han deg til høyre når han ser profilen din

Anonymkode: 3ac48...35b

Skjønner, får håpe at han liker meg tilbake. Hvis ikke er det kanskje en liten sjanse for at vi tilfeldigvis møtes da vi bor i samme by, er jo lov å håpe 😂Kommer ikke til å kontakte han på facebook, føler det er å trå over en grense.

Anonymkode: 5e6d5...df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...