Gå til innhold

Innafor å sende melding dagen derpå? Møttes på vors


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en jente på vors, men hun droppet byen. Er det greit å adde henne på Facebook å spør om hun vil treffes dagen»derpå»? 

Vi har enkelte ting til felles, og jeg likte henne. 

 

 

Anonymkode: c0975...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Men ville sendt melding samtidig med adden og spurt om hun vil treffes, kom til poenget med en gang og ikke send add og senere melding med hei hvordan går det blabla tørrprat før du spør

Anonymkode: d0e32...848

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder å bare prate. Å spørre om å møtes blir alt for kjapt i mitt hode.

Anonymkode: fd990...72a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid kan man bruke på å godta en venneforespørsel?:)

Anonymkode: c0975...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt fra minutter til år. Umulig å gi et spesifikt svar. 

Mulig hun har sett venneforespørselen, men ikke vil/orker å godta. De jeg ikke ønsker å bli venn med, lar jeg bare ligge uten å verken godta eller avslå forespørselen. 

Anonymkode: 9acf3...a4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt innafor, men mtp at hun droppet byen så er sjansene små for at hun er interessert

Anonymkode: b4268...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt innafor, men mtp at hun droppet byen så er sjansene små for at hun er interessert

Anonymkode: b4268...b08

Du har helt rett.

ts

Anonymkode: c0975...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt innafor, men mtp at hun droppet byen så er sjansene små for at hun er interessert

Anonymkode: b4268...b08

Det kan like gjerne skyldes at hun er fattig student og rett og slett ikke hadde råd til å gå på byen. Kanskje litt alkohol på vorspielet var alt hun hadde råd til nå?

Det er dyrt å gå på byen, så jeg ville sett på det som en høyst mulig årsak til at hun ikke ble med.

Anonymkode: 46f13...576

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange innkludert meg selv som synes vors er bedre enn byen, men over til innlegget. Bare send melding og gå rett på sak.Verste du kan få er ett nei  :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid kan man bruke på å godta en venneforespørsel?:)

Anonymkode: c0975...c44

Et døgn eller to.
Når gutter jeg vil gjøre et bra inntrykk på adder meg så hender det at jeg rydder profilen min for teite poster og bilder først .
 

Anonymkode: d0e32...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Det kan like gjerne skyldes at hun er fattig student og rett og slett ikke hadde råd til å gå på byen. Kanskje litt alkohol på vorspielet var alt hun hadde råd til nå?

Det er dyrt å gå på byen, så jeg ville sett på det som en høyst mulig årsak til at hun ikke ble med.

Anonymkode: 46f13...576

 

2 hours ago, Jordbærkake34532 said:

Mange innkludert meg selv som synes vors er bedre enn byen, men over til innlegget. Bare send melding og gå rett på sak.Verste du kan få er ett nei  :)

 

Trodde ikke det var så vanskelig å forstå poenget mitt. Om man møter noen man virkelig er interessert i, så har man lyst ut og tar seg råda til 1 øl. Kan fortsatt være interessert, men sjansen er ikke så stor. Sender likevel en melding, men med lave forventninger til positivt svar.

Anonymkode: b4268...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Trodde ikke det var så vanskelig å forstå poenget mitt. Om man møter noen man virkelig er interessert i, så har man lyst ut og tar seg råda til 1 øl. Kan fortsatt være interessert, men sjansen er ikke så stor. Sender likevel en melding, men med lave forventninger til positivt svar.

Anonymkode: b4268...b08

Snakker du for alle, eller snakker du for deg selv? 

Anonymkode: c0975...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Snakker du for alle, eller snakker du for deg selv? 

Anonymkode: c0975...c44

Jeg snakker om hva som er sannsynlig.

Anonymkode: b4268...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er like sannsynlig at man lar inntrykkene synke når man har blitt kjent med nye mennesker før man innser at det kan bli noe mere som at man umiddelbart kaster seg på nye vennskap og kjærester. 

Anonymkode: 9c774...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Det er like sannsynlig at man lar inntrykkene synke når man har blitt kjent med nye mennesker før man innser at det kan bli noe mere som at man umiddelbart kaster seg på nye vennskap og kjærester. 

Anonymkode: 9c774...032

Tror ikke råd fra 40+ er nødvendig her.

Anonymkode: b4268...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...