Gå til innhold

Noen som har gått fra partner pga impotens


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, jeg hadde ikke det. Så lenge vi kunne ha hatt noen slags form for sex og jeg hadde fått nærhet og følt meg elsket så hadde jeg aldri gått fra mannen min pga han ikke fikk ereksjon. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke dama mi er venninna di.

Jeg sliter med å få en hard en, men det kommer av at dama er for det meste ufattelig kjedelig i senga. Ingen spenning, ingen oral, ingen lek. Dette ble borte. De gangene vi forsøker å ha sex ligger hun der og lurer på om jeg er klar... Har sagt til henne at om hun tar på meg, og jeg på henne, så blir jeg kanskje fortere klar. Nei men kjære, det vet du jo ikke fungerer. Er svaret..

Hun har ikke alltid vært sånn. Før var hun vill, og da sto junior stolt, selv før vi begynte.. Hun er mer deilig i dag enn før, men desto mer kjedelig. Da er det min feil at den ikke står..

Blå piller fungerer! Men sexen er ulidelig kjedelig.

Så kan det være at veninna di ikke innbyr til sex? For da kan det være vanskelig å få blodet til å strømme til det riktige stedet ;)

 

Anonymkode: 3af22...d1d

Hvorfor flytter du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun setter veldig pris på han som person,det er jo derfor dette er vanskelig for henne.usakelig svar du ga!!!

Anonymkode: e0e32...12a

Det er enda mer usaklig å svare seg selv. Noe du gjør her. I tillegg er det flaut når det blir oppdaget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det ene likerklikket du fikk på innlegget der du svarer deg selv, det regner jeg med at du ga deg selv... :fnise:

Slutt med sånt tull. Vi ser på ab-koden at det er du som svarer på dine egne innlegg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid en løsning på impotens. Ikke alle er villig til å søke løsninger. Da velger du ikke å gå fra en impotent person, men en person som ikke prøver å løse den. Det er noe helt annet.

Anonymkode: 6c648...490

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på situasjonen. 

Om han ble impotent på grunn av sykdom (feks kreft) så hadde jeg ikke gått. Det finnes andre måter å ha sex på. 

Jeg hadde derimot gått hvis han ikke hadde gjort noen innsats ellers på å ha sex. Man må ikke putte penis i vagina, men man må gjøre andre ting. 

Jeg hadde aldri blitt sammen med en som er impotent fra før. 

Anonymkode: f9551...ebe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Veslefrikk skrev:

Det er enda mer usaklig å svare seg selv. Noe du gjør her. I tillegg er det flaut når det blir oppdaget!

?????

Anonymkode: e0e32...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...