Gå til innhold

Noen som har gått fra partner pga impotens


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ei venninne som vurderer dette..

Anonymkode: e0e32...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så alt dette om at det er det indre som er viktigst, kvinner ønsker ikke å bli objektivisert, er lei av menn som bare tenker på en ting, osv. er bare tøv? Kvinner har ikke annet enn sex på hjernen?

Anonymkode: 17231...fb9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er det hun mener,hun synes det er vanskelig psykisk, hun har jo sine behov.. 

 

Anonymkode: e0e32...12a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det er det hun mener,hun synes det er vanskelig psykisk, hun har jo sine behov.. 

 

Anonymkode: e0e32...12a

Hva da for behov?

Anonymkode: 17231...fb9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann fikk prostatakreft 48 år ung. Og måtte gjennomgå operasjon. Det var en fare for at han ville miste potensen. Jeg vurderte ikke engang tanken. Han er jo mye mer en en hard en. 

De første 6 mnd fikk han ikke ereksjon. Vi hadde et godt sex liv. Tunge, hender og fingre. 

Nå funker alt som det skal. 

Anonymkode: af98b...aee

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom vi hadde det bra sammen på andre områder ville jeg ikke engang ha tenkt tanken.

Anonymkode: a80f5...b29

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest C0smos

Elsker man partneren sin så forlater man de ikke pga sykdom, skader eller normale endringer som kommer av aldring. Hadde aldri tenkt tanken engang 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ingen vil fortelle sannheten OM de gikk fra mannen pga av impotens. Det finnes da 100 mer salgbare unnskyldninger...

"women say, women do"

Anonymkode: 1bbe8...f0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har!

vi er like rundt 30, sammen i over 5 år. Han nektet å oppsøke hjelp. Etter 2 år uten sex så gikk jeg fra han. Jeg vil jo ha familie en dag!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde jeg aldri gjort. Jeg elsker mannen min, så det skulle vi fint klart. Sex er ikke så viktig for meg at jeg dumper mannen min for det. 

Anonymkode: f15ad...6c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke dama mi er venninna di.

Jeg sliter med å få en hard en, men det kommer av at dama er for det meste ufattelig kjedelig i senga. Ingen spenning, ingen oral, ingen lek. Dette ble borte. De gangene vi forsøker å ha sex ligger hun der og lurer på om jeg er klar... Har sagt til henne at om hun tar på meg, og jeg på henne, så blir jeg kanskje fortere klar. Nei men kjære, det vet du jo ikke fungerer. Er svaret..

Hun har ikke alltid vært sånn. Før var hun vill, og da sto junior stolt, selv før vi begynte.. Hun er mer deilig i dag enn før, men desto mer kjedelig. Da er det min feil at den ikke står..

Blå piller fungerer! Men sexen er ulidelig kjedelig.

Så kan det være at veninna di ikke innbyr til sex? For da kan det være vanskelig å få blodet til å strømme til det riktige stedet ;)

 

Anonymkode: 3af22...d1d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så alt dette om at det er det indre som er viktigst, kvinner ønsker ikke å bli objektivisert, er lei av menn som bare tenker på en ting, osv. er bare tøv? Kvinner har ikke annet enn sex på hjernen?

Anonymkode: 17231...fb9

Hykler

Du lykkes bedre med slike kommentarer om du klarer å omtale kvinner som individer :)

Om en mann voldtar, da er alle menn voldtektsmenn? Mannelogikk

Anonymkode: b9cba...0b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gått fra ham, men skaffet en yngre elsker. Det har jeg gjort.

Anonymkode: 594d7...894

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke gått fra ham, men skaffet en yngre elsker. Det har jeg gjort.

Anonymkode: 594d7...894

Hun vurderer dette alternativet, men vet din mann at du har Elsker.. 

Anonymkode: e0e32...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun vurderer dette alternativet, men vet din mann at du har Elsker.. 

Anonymkode: e0e32...12a

Nei, det vet han ikke. Skulle bare blitt bråk og tøys. 

Anonymkode: 594d7...894

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som mannen min er, så kunne jeg nok det. Ikke fordi han var impotent, men fordi forholdet ikke hadde fått næring. Sex er den eneste bekreftelsen jeg får, og uten den, ville jeg nok følt meg som en hushjelp :( 

og ja, jeg har gitt beskjed, men han skjønner det bare ikke. Ikke en gang på bryllupsdagen kunne han si at jeg var fin. Heller ikke etter å ha født barna hans, klarte han å si noe fint om meg til meg. 

Hadde vi ikke hatt sex, hadde vi ikke hatt noe.

Anonymkode: b9421...3f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det er det hun mener,hun synes det er vanskelig psykisk, hun har jo sine behov.. 

 

Anonymkode: e0e32...12a

Hun setter veldig pris på han som person,det er jo derfor dette er vanskelig for henne.usakelig svar du ga!!!

Anonymkode: e0e32...12a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn som mannen min er, så kunne jeg nok det. Ikke fordi han var impotent, men fordi forholdet ikke hadde fått næring. Sex er den eneste bekreftelsen jeg får, og uten den, ville jeg nok følt meg som en hushjelp :( 

og ja, jeg har gitt beskjed, men han skjønner det bare ikke. Ikke en gang på bryllupsdagen kunne han si at jeg var fin. Heller ikke etter å ha født barna hans, klarte han å si noe fint om meg til meg. 

Hadde vi ikke hatt sex, hadde vi ikke hatt noe.

Anonymkode: b9421...3f6

Så trist.

Anonymkode: e0e32...12a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri gått fra partneren min fordi han ble impotent. Men hadde ikke blitt sammen med en jeg visste på forhånd var det. 

Anonymkode: 55e0e...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde aldri gått fra partneren min fordi han ble impotent. Men hadde ikke blitt sammen med en jeg visste på forhånd var det. 

Anonymkode: 55e0e...d1c

Enig 

Anonymkode: e0e32...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...