Gå til innhold

Noen jenter her som spiller Fortnite?


Nordnorge123

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sorry, jeg er mann. Hadde vært moro, men jeg ville bare ha knust deg og du ville begynt og gråte. 

Anonymkode: 0f0a0...424

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, jeg er mann. Hadde vært moro, men jeg ville bare ha knust deg og du ville begynt og gråte. 

Anonymkode: 0f0a0...424

Åh, herregud. Er du ferdig snart nå? 

Anonymkode: 38285...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, herregud. Er du ferdig snart nå? 

Anonymkode: 38285...58c

Ser du? Du og jeg har ikke spilt en gang og du er allerede på gråten.

Anonymkode: 0f0a0...424

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min (15) spiller og er rimelig dritgod. Jeg synes også det er gøy å spille sammen med henne eller de andre ungene mine, men jeg er ikke særlig flink.

Bruker ikke å prate særlig høyt om at jeg spiller fortnite. Føler på en måte at det ikke er noe vi « kjerringer» på snart 40 skal holde på med. Men gøy er det☺️.

Anonymkode: b9b1b...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd bittelitt, men med baby i hus strekker ikke alltid tiden til. (Og når jeg først setter meg ned er det ofte en oppdatering som skal lastes ned 😳). 

Har riktignok bare prøvd den battle utgaven, og var rimelig stolt av meg den gangen jeg endte på 3. plass (spesielt siden jeg ikke har fått dreisen på verken bygging eller skyting enda... Gjemme meg derimot er jeg dritgod på 😂). 

Jente 32 år ;) 

Anonymkode: 342cb...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladeknask
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker ikke å prate særlig høyt om at jeg spiller fortnite. Føler på en måte at det ikke er noe vi « kjerringer» på snart 40 skal holde på med. Men gøy er det☺️.

Anonymkode: b9b1b...284

Spill pleier som regel ikke å ha en øvre aldersgrense som jeg vet om i hvert fall. Har man det gøy er det det som betyr noe! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sjokoladeknask skrev:

Spill pleier som regel ikke å ha en øvre aldersgrense som jeg vet om i hvert fall. Har man det gøy er det det som betyr noe! 

Joda, enig i det, men man ser jo ikke sjelden hvordan gaming/gamere - som regel menn da - blir omtalt som umodne og det som verre er her på KG. Skjønner ikke hvorfor spilling skal være noen dårligere fritidssyssel enn lesing, strikking eller hva det måtte være.

Anonymkode: b9b1b...284

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd bittelitt, men med baby i hus strekker ikke alltid tiden til. (Og når jeg først setter meg ned er det ofte en oppdatering som skal lastes ned 😳). 

Har riktignok bare prøvd den battle utgaven, og var rimelig stolt av meg den gangen jeg endte på 3. plass (spesielt siden jeg ikke har fått dreisen på verken bygging eller skyting enda... Gjemme meg derimot er jeg dritgod på 😂). 

Jente 32 år ;) 

Anonymkode: 342cb...a40

Haha, jeg var også dritgod til å lure i skyggene, men fant til slutt ut at jeg måtte hive meg i kamp for å bli bedre. Det funker, men er fortsatt rimelig mye dårligere enn de fleste andre. Jeg dør myyyyye😂.

Anonymkode: b9b1b...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Datteren min (15) spiller og er rimelig dritgod. Jeg synes også det er gøy å spille sammen med henne eller de andre ungene mine, men jeg er ikke særlig flink.

Bruker ikke å prate særlig høyt om at jeg spiller fortnite. Føler på en måte at det ikke er noe vi « kjerringer» på snart 40 skal holde på med. Men gøy er det☺️.

Anonymkode: b9b1b...284

Haha, så utrulig artig at du har prøvd da :) haha du må jo ikke tenke på ka andre syns. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd bittelitt, men med baby i hus strekker ikke alltid tiden til. (Og når jeg først setter meg ned er det ofte en oppdatering som skal lastes ned 😳). 

Har riktignok bare prøvd den battle utgaven, og var rimelig stolt av meg den gangen jeg endte på 3. plass (spesielt siden jeg ikke har fått dreisen på verken bygging eller skyting enda... Gjemme meg derimot er jeg dritgod på 😂). 

Jente 32 år ;) 

Anonymkode: 342cb...a40

Ser den :) 😍 hahah, e lov å være stolt når man kommer så langt, det blir æ åsså haha😂😂 

Tenkte jo ikke på når æ la ut det her innlegget at det e jo anonymt, så blir jo heilt tåpelig å legge ut ps4-id’en sin 😕 årke bare ikke spørre på facebook på dissa gruppen for alle dømme jo i hytt å pine. 

Jente 23 år ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, enig i det, men man ser jo ikke sjelden hvordan gaming/gamere - som regel menn da - blir omtalt som umodne og det som verre er her på KG. Skjønner ikke hvorfor spilling skal være noen dårligere fritidssyssel enn lesing, strikking eller hva det måtte være.

Anonymkode: b9b1b...284

Helt enig👏🏼👏🏼 I tillegg sosialt å muligheit å bli kjent med andre som dele samme interesse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, jeg er mann. Hadde vært moro, men jeg ville bare ha knust deg og du ville begynt og gråte. 

Anonymkode: 0f0a0...424

Wæow fyfan du e så tøff 🤪 Hadde uansett ikke villa spællt med så cockye folk. Ha et fint liv med din fantastiske personligheit, «mann». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2018 den 3.41, Shiroe skrev:

Haha er for "redd" til å prøve. Liker spill, men er elendig i skytespill :fnise:

Det trur æ ingating på😆 du burde prøve det 😍😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøver å spille... men har enda ikke vunnet ELLER drept :fnise: Pleier i hvert fall å havne på topp 20, men det er mer fordi jeg gjemmer meg godt. Klarer virkelig ikke å drepe noen, alle er så gode :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Peaches skrev:

Prøver å spille... men har enda ikke vunnet ELLER drept :fnise: Pleier i hvert fall å havne på topp 20, men det er mer fordi jeg gjemmer meg godt. Klarer virkelig ikke å drepe noen, alle er så gode :vetikke:

Haha, så artig:) æ har heller ikke vunne. Kommer ofte i topp 10, 5 men æ syns bare det e artig å spille, men hadde vært artigere å spillt med noen andre også😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke prøvd enda, men har lyst :)

Hold oss oppdatert hvis dere blir en gjeng som spiller sammen da! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Nordnorge123 skrev:

Haha, så artig:) æ har heller ikke vunne. Kommer ofte i topp 10, 5 men æ syns bare det e artig å spille, men hadde vært artigere å spillt med noen andre også😁

Ikke skriv dialekt på KG.

Anonymkode: 18690...e16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...