Gå til innhold

Sveipe gammel flamme på tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg datet en fyr for 3-4 år siden. Ble aldri kjærester, datet i litt over en måned før vi var halvannen måned fra hverandre pga at jeg reiste. Jeg likte ham veldig godt. 

Da jeg kom tilbake hadde han truffet ei annen mens jeg var borte. Ei han hadde hatt noe på gang med før meg. Han mente han ikke var sikker på hva han skulle gjøre, og da brøt jeg kontakten tvert. Svarte ikke en gang på mld. Jeg ville ikke være et andrevalg! 

Uansett, de ble kjærester litt etterpå og var sammen til nå ganske nylig. 

Så har det seg slik. Jeg så han nettopp på tinder... jeg har ikke sveipet på ham enda.. skal jeg tørre å sveipe til høyre? Tenk om han ikke har det, da blir det så kleint om han har tinder gull eller hva det heter, og han ser at jeg har likt ham. Huff. 

Jeg var jo en idiot som ikke svarte ham på den mld, eller som prøvde å få ham da. Men han valgte jo faktisk noen andre enn meg sist, da vil han vel ikke gå etter meg nå heller!

 

Anonymkode: d0d6c...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler det går litt på verdigheten. Jeg ble skikkelig sur den gangen. Sletta han på sosiale medier og hørte heller ikke noe mer fra ham da. Og han ble jo faktisk sammen med hun der andre. Så hvis jeg nå sveiper han til høyre (liker han) uten at det blir gjengjeldt så kommer jeg jo til å føle på avslag igjen. Hm! Men jeg har litt lyst. 😜

Anonymkode: d0d6c...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fan. Sveipa til høyre og ingen match. 😒

Anonymkode: d0d6c...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carressa
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fan. Sveipa til høyre og ingen match. 😒

Anonymkode: d0d6c...108

Kjipt, men det kan jo dukke opp senere:) i mellomtiden er det bare å sveipe videre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fan. Sveipa til høyre og ingen match. 😒

Anonymkode: d0d6c...108

Er jo ikke sikkert han er komt til deg da. 

Anonymkode: 5e0cd...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...