Gå til innhold

Han har hatt kjæreste halve sitt liv, jeg har aldri hatt kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig nylig møtt en flott mann, og jeg begynner å få litt følelser for han. Vi er begge rundt 30 år gamle. Han har hatt den samme kjæresten fra han var ca 15 år til i fjor, og jeg har aldri hatt kjæreste, så vi har jo litt ulik bakgrunn. Jeg har de siste dagene tenkt litt på dette. Hvilke utfordringer kan dette by på? Har noen erfaringer med dette? 

Anonymkode: 606da...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har veldig nylig møtt en flott mann, og jeg begynner å få litt følelser for han. Vi er begge rundt 30 år gamle. Han har hatt den samme kjæresten fra han var ca 15 år til i fjor, og jeg har aldri hatt kjæreste, så vi har jo litt ulik bakgrunn. Jeg har de siste dagene tenkt litt på dette. Hvilke utfordringer kan dette by på? Har noen erfaringer med dette? 

Anonymkode: 606da...3f9

 

Kommer litt an på personlighetene deres det. Har du hatt mange kjærester og partnere? Det kan være at han blir sjalu og kan spørre om hvor mange du har hatt etc.

Og for din del kan det jo hende at det at han har hatt langvarig forhold gjør at du føler du sammenliknes med eksen hele tiden.

Men: Vi mennesker lever liv, og får erfaringer. Derfor må man bare leve og se hva som skjer. Det er nok ikke noe du konkret kan gjøre for å hjelpe på i situasjonen.

Anonymkode: 24f35...7bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har veldig nylig møtt en flott mann, og jeg begynner å få litt følelser for han. Vi er begge rundt 30 år gamle. Han har hatt den samme kjæresten fra han var ca 15 år til i fjor, og jeg har aldri hatt kjæreste, så vi har jo litt ulik bakgrunn. Jeg har de siste dagene tenkt litt på dette. Hvilke utfordringer kan dette by på? Har noen erfaringer med dette? 

Anonymkode: 606da...3f9

Det kan være styrke for forholdet at har bakgrunn fra kjæreste forhold. Han vet hvordan håndtere et hjem, og forhåpentligvis har han lært av sine feil i forrige forhold, som han bidra med positiv inntrykk ovenfor deg. Siden han har bodd med ei kvinne, så vil jeg også han vet hva han skal gjøre for å gjøre deg glad med overraskelser. Han kommer til å ta vare på deg. Det er alle positive tingene jeg klarer å trekke frem. Men så skal det sies at menn er forskjellig, og noen lærer kanskje aldri. Jeg håper for Guds skyld alle uvanene hans har blitt slipt slik at du ikke trenger å få det rett i ansiktet. 

Anonymkode: 280c9...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Kommer litt an på personlighetene deres det. Har du hatt mange kjærester og partnere? Det kan være at han blir sjalu og kan spørre om hvor mange du har hatt etc.

Og for din del kan det jo hende at det at han har hatt langvarig forhold gjør at du føler du sammenliknes med eksen hele tiden.

Men: Vi mennesker lever liv, og får erfaringer. Derfor må man bare leve og se hva som skjer. Det er nok ikke noe du konkret kan gjøre for å hjelpe på i situasjonen.

Anonymkode: 24f35...7bb

Kanskje greit å lese innlegget før du kommenterer🙄

Anonymkode: 2e53d...512

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje greit å lese innlegget før du kommenterer🙄

Anonymkode: 2e53d...512

 

Ja, det hadde du behov for å kommentere?? Konstruktivt.

 

Anonymkode: 24f35...7bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Ja, det hadde du behov for å kommentere?? Konstruktivt.

 

Anonymkode: 24f35...7bb

 

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Kommer litt an på personlighetene deres det. Har du hatt mange kjærester og partnere? Det kan være at han blir sjalu og kan spørre om hvor mange du har hatt etc.

Og for din del kan det jo hende at det at han har hatt langvarig forhold gjør at du føler du sammenliknes med eksen hele tiden.

Men: Vi mennesker lever liv, og får erfaringer. Derfor må man bare leve og se hva som skjer. Det er nok ikke noe du konkret kan gjøre for å hjelpe på i situasjonen.

Anonymkode: 24f35...7bb

Det står både i tittelen og den korte teksten at hun aldri har hatt kjæreste. Kan det bli enklere?

Anonymkode: 0f889...abe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han vet kanskje mer hva han vil ha i et forhold.. Men folk er forskjellig.. Kan være ting med x dama han ikke satte pris på.. men som er supert med seg.

Det vil uansett alltid være utfordringer i et forhold. Så lenge en kan snakke sammen og SER hverandre så tror jeg mye løses.

Anonymkode: ee184...87c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du ikke vet hva som skal til i et forhold kanskje. Jeg har i alle fall gått på den smellen og kommer ikke til å finne noen som ikke har hatt samme kjæreste over flere år. 

Anonymkode: d7128...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...