Gå til innhold

Hva synes den vanlige mannen om at damen går med «cameltoe» på jobben?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis dette gjøres med vilje bør noen av hennes kolleger si ifra på vanlig måte, anmelde henne for seksuell trakassering. 

Enkelt å greit. 

Hadde en mannlig kollega kommet i pølseskinn trange bukser så pungen deltes på midten med skrukken i midten hadde jeg gjort det samme. 

Anonymkode: ef5cc...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På sykehusene går de mannlige legene som regel uten underbukse under den hvite pyjamas liknende buksen, hvorfor skal ikke vi kvinner gå med cameltoe på vanlig arbeidsplass?

Personlig synes jeg det er litt opphissende at andre menn ser leppene mine og ikke minst at det strammer godt rundt klitoris, blir rett og slett kåt av det. Riktignok passer jeg alltid på å rette opp buksen før jeg kommer hjem til mannen min så han ikke får mistanker.

Anonymkode: e5214...db0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På sykehusene går de mannlige legene som regel uten underbukse under den hvite pyjamas liknende buksen, hvorfor skal ikke vi kvinner gå med cameltoe på vanlig arbeidsplass?

Personlig synes jeg det er litt opphissende at andre menn ser leppene mine og ikke minst at det strammer godt rundt klitoris, blir rett og slett kåt av det. Riktignok passer jeg alltid på å rette opp buksen før jeg kommer hjem til mannen min så han ikke får mistanker.

Anonymkode: e5214...db0

Hvordan kan du vite det? Ser du på legene når de skifter på sykehuset?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2018 den 22.00, PeleWasShite skrev:

Menns kropp, menns valg. Menn må få lov til å plystre og slenge rundt seg med slibrige kommentarer og nedrige forslag av seksuell karakter uten at kvinner skal hyle opp om det.

Uønskede og slibrige seksuelle tilnærmelser er uønskede og slibrige seksuelle tilnærmelser. Cameltoe er en slik uønsket og slibrig seksuell tilnærming.

Arbeidsplassen er ikke stedet å uttrykke sin seksualitet. Og om det skal være sånn for menn, skal det også være sånn for kvinner.  Ferdig snakka.

Er du mindre begavet? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri tenkt sånn. Då kan man gå naken også.

Anonymkode: 6ae16...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PeleWasShite
På 16.4.2018 den 4.04, Occulta skrev:

Ferdig snakka? Tror du at folk skal lese kommentaren din og bare bestemme seg for ikke å svare fordi du sier at det er ferdig snakka :fnise: Tror ikke det du... for en idiotisk ting å si i et diskusjonsforum (for øvrig er nesten alt du sier over idiotisk). 

Er jo ikke sikkert at vedkommende er klar over kameltåa. Jeg har hatt mannlige kollegaer som har gått i vel stram bukse som tydelig viser omrisset av en penis... jeg blir da ikke krenket av det. Synes ikke at det er sexy men bryr meg ikke heller. 

Men her var det snakk om å med vilje gå rundt og flashe musa på jobben, så sammenligningen din er ikke relevant 

24 minutter siden, OPIgirl skrev:

Er du mindre begavet? 

Har du noe som ligner på et poeng? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cameltoe, ja... Jeg er en av de som går slik med vilje. Liker å være litt dirty. Digg er det også...

Anonymkode: ab131...c44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2018 den 21.34, AnonymBruker skrev:

Artig å høre saklige innspill. :)

Anonymkode: e5214...db0

Hva skulle noen mann ha å mene om enkvinnes klær, mener du, Ts? :klo:

På 15.4.2018 den 9.14, wintergirl skrev:

Er det virkelig noen som går sånn med vilje? Det er utrolig stygt da. 

Neei. Folk går jo med tights hele tiden. Tights = cameltoe. På 100% av brukerne. Inkludert mannfolka. Den kameltåa kan ingen overse..

Anonymkode: a6c07...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skulle noen mann ha å mene om enkvinnes klær, mener du, Ts? :klo:

Neei. Folk går jo med tights hele tiden. Tights = cameltoe. På 100% av brukerne. Inkludert mannfolka. Den kameltåa kan ingen overse..

Anonymkode: a6c07...b00

Jeg har gått med tights men alt er helt flatt på meg. Hadde det tytet ut så hadde jeg tatt på meg noe annet.  Har sett flere damer med tights og ikke noe cameltoe.  Så det må være noen som har ekstra der nede og som tyter ut når de har på stramme klær. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/14/2018 at 9:51 PM, AnonymBruker said:

Kvinners kropp, kvinners valg. En kvinne må få lov til å gå kledt som hun vil uten at noen skal tafse på henne uten at hun har bedt om det.

Anonymkode: d00f3...79d

Enig i det, men jeg mener han har et poeng i at utfordrende klær på jobben ikke bør være mer akseptert hos kvinner enn det er hos menn. Tenk om menn stilte på forretningsmøte med så trange bukser at man kunne se hele stasen og skjorta oppkneppet ned til brystvortene. Tror ikke de hadde sluppet unna med det, men kvinner kan gjøre det uten at særlig mange reagerer negativt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cameltoe er dritdeilig på unge damer😎. En normalt slank jente med DEN musa gjør det ihvertfall for meg😍

Endret av Ansagt
Endre
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lange lepper så kan jo være jeg har det. Aldri bevisst. Så håper jeg ikke går rundt sånn uten å vite det. 😳

Anonymkode: 04276...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.4.2018 den 22.00, PeleWasShite skrev:

 Cameltoe er en slik uønsket og slibrig seksuell tilnærming.

Arbeidsplassen er ikke stedet å uttrykke sin seksualitet. Og om det skal være sånn for menn, skal det også være sånn for kvinner.  Ferdig snakka.

Øøøh, er cameltoe en uønsket & slibrig seksuell tilnærming? Hvis jeg er uheldig og har på en tights som gjør at jeg viser mer enn tilsiktet så er det en seksuell tilnærming? Til hvem da? Alle mennesker? 

 

Når ble et klesplagg en seksuell tilnærmelse? Om jeg går naken kan jeg skjønne at det er upassende, men cameltoe? Virkelig? Så om jeg ser konturene av en penis gjennom en trang bukse så er det en seksuell tilnærming til meg? 

Anonymkode: 273d1...de8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...