Gå til innhold

Hva synes den vanlige mannen om at damen går med «cameltoe» på jobben?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Artig å høre saklige innspill. :)

Anonymkode: e5214...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cameltoe er lite sexy, uansett hvem.

Anonymkode: 49fb8...b21

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det hadde vært utrolig rart om hun gikk med det med vilje, i hvert fall. Det er vel ikke akkurat noe man prøver å ha, heller sånn "Oi, shit, se der". I hvert fall slik jeg har oppfattet kjæresten. 

Skulle hun ha det på jobben en dag hadde jeg ikke akkurat brydd meg noe om det, nei. Men jeg hadde jo undret meg litt over at hun bevisst prøvde å lage cameltoe på badet før hun gikk hjemmefra.

Anonymkode: 64b07...2b8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt sett vil jeg gå ut i fra at det handler om at hun må fornye garderoben med klær som er en str større; Det finnes sikkert kvinner som ønsker å presentere kjønnsorganet på jobb og er klar for litt aksjon på bøttekottet, men som regel handler det om såret stolthet i forhold til klesstørrelser

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PeleWasShite

Cameltoe, sminke, utringning, trange klær og andre former for kvinners seksuelle uttrykk burde vært bannlyst på arbeidsplassen, og sidestilt med den type adferd hos menn som ledet til #metoo-kampanjen. Så lenge kvinner selv fortsetter å uttrykke sin seksualitet på arbeidsplassen, er #meeto en eneste stor vits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, PeleWasShite skrev:

Cameltoe, sminke, utringning, trange klær og andre former for kvinners seksuelle uttrykk burde vært bannlyst på arbeidsplassen, og sidestilt med den type adferd hos menn som ledet til #metoo-kampanjen. Så lenge kvinner selv fortsetter å uttrykke sin seksualitet på arbeidsplassen, er #meeto en eneste stor vits.

Kvinners kropp, kvinners valg. En kvinne må få lov til å gå kledt som hun vil uten at noen skal tafse på henne uten at hun har bedt om det.

Anonymkode: d00f3...79d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PeleWasShite
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinners kropp, kvinners valg. En kvinne må få lov til å gå kledt som hun vil uten at noen skal tafse på henne uten at hun har bedt om det.

Anonymkode: d00f3...79d

Menns kropp, menns valg. Menn må få lov til å plystre og slenge rundt seg med slibrige kommentarer og nedrige forslag av seksuell karakter uten at kvinner skal hyle opp om det.

Uønskede og slibrige seksuelle tilnærmelser er uønskede og slibrige seksuelle tilnærmelser. Cameltoe er en slik uønsket og slibrig seksuell tilnærming.

Arbeidsplassen er ikke stedet å uttrykke sin seksualitet. Og om det skal være sånn for menn, skal det også være sånn for kvinner.  Ferdig snakka.

Endret av PeleWasShite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns helt ærlig at camel toe er usexy, spessielt hvis jenta går i klær for å prøve å fremheve den. Aldri skjønt greia med at noen syns det er sexy.

Anonymkode: 04091...0fd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville blitt ordentlig skuffet hvis jeg oppdaget at dama brettet leppene sine åpne til alle på arbeidsplassen. Lite attraktiv dame. Ville ikke gått videre med henne. Simpel dame i mine øyne.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt i orden for min del, hadde trolig ikke sett det engang. Det er jo ultrasexy, men jeg pleier ikke kikke på skrittet til kvinner, jeg har lært at det er uoppdragent.

Anonymkode: 38593...bf9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting et når kvinnen ønsker å tilytrekke seg oppmegsomhet pga pga fitta si, jeg ville ikke likt en slik dame. Du kan tenke deg henne på Julebord.😢

Anonymkode: e5214...db0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er digg😅 hvis jeg liker jente da

Anonymkode: 6218f...75d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å gå med en sånn truse på jobb hver dag:fnise:

Bilderesultat for cameltoe pants

Endret av Helado
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Helado skrev:

Jeg pleier å gå med en sånn truse på jobb hver dag:fnise:

Bilderesultat for cameltoe pants

Fra siden så det ut som homer simpson

Anonymkode: e5d8c...986

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...