Gå til innhold

Tror han har blokkert meg fra mystory. Trenger råd av noen som kan snapchat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mistenker at samboer har blokkert meg sånn at jeg ikke kan se hans story. 

Men er det sånn at når noen blokkerer deg fra my story så kan du se det han la ut FØR han blokkerte meg, eller forsvinner alle storyen hans i det jeg blokkeres. 

Fordi jeg kan nemlig se story fra 9 timer siden. Men ikke noe etter det....aner ikke hvordan dette fungerer.  Men har en dårlig magefølelse.  😐

Anonymkode: d4bd9...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han la ut en story for 10 timer siden så kan du se den fortsatt, selv om han har blokkert deg fra å se stories for 9 timer siden f.eks.

Men hva er grunnen til at du tror han har blokkert deg fra stories egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør ham, rett og slett. Hvis ikke dere som samboere kan snakke om noe så bagatellmessig som snapchat, bør du revurdere forholdet deres.

Anonymkode: 02dbb...42c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, NewInTown skrev:

Hvis han la ut en story for 10 timer siden så kan du se den fortsatt, selv om han har blokkert deg fra å se stories for 9 timer siden f.eks.

Men hva er grunnen til at du tror han har blokkert deg fra stories egentlig?

OK så det vil si at den storbyen jeg ser nå (som er lagt ut for 10 timer siden) forsvinner ikke fra min Snapchat selvom han har blokkert meg fra å se story ETTER det han la ut for 10 timer siden? 

Ts

Anonymkode: d4bd9...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør ham, rett og slett. Hvis ikke dere som samboere kan snakke om noe så bagatellmessig som snapchat, bør du revurdere forholdet deres.

Anonymkode: 02dbb...42c

Tror du at hvis jeg spør han om han har blokkert meg fra å se my story, at han kommer til å si JA DET HAR EG GJORT. 

Tviler sterkt! 

Men skal derimot spørre han i morgen når vi er sammen. Da skal jeg spørre han om å få se storyen hans. Da blir det tydelig om det ligger story der som jeg ikke har kunnet sett på mange timer. 

Ts

Anonymkode: d4bd9...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke mindreårige hadde lov til å inngå ekteskap. :fnise:

Anonymkode: 42fb0...4ac

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OK så det vil si at den storbyen jeg ser nå (som er lagt ut for 10 timer siden) forsvinner ikke fra min Snapchat selvom han har blokkert meg fra å se story ETTER det han la ut for 10 timer siden? 

Ts

Anonymkode: d4bd9...8bc

Stemmer. Det er i hvert fall slik jeg har forstått det. Jeg har nemlig blokkert noen ETTER jeg la ut en mystory. Da har jeg sett at den jeg blokkerte står oppført på lista over de som har sett story-snappen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde ikke mindreårige hadde lov til å inngå ekteskap. :fnise:

Anonymkode: 42fb0...4ac

Og jeg trodde ikke at menn i slutten av 30-åra skal drive å skjule hva dem driver med ovenfor dama. Og at de oppfører seg som drittunger med Snapchat.  😂 Der tok jeg vist feil. 

Anonymkode: d4bd9...8bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor tror du han har lagt ut noe i løpet av de ni timene? Kjenner du noen andre som har han på snap som du kan spørre om kan se det han har lagt ut?

Anonymkode: 34cbd...715

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags samboerskap har dere egentlig??

Anonymkode: e323e...b2e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ER du egentlig fornøyd i ditt forhold? Sånn egentlig?

Anonymkode: d8a85...c24

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoMe ødelegger forhold. Det er så mye pes rundt livet vi lever på nett, og det er både tenåringer og godt voksne som stresser med dette: snapscore, svarer ikke på snap, innlogget men svarer ikke på messenger, har sett meldingen men ikke svart på messenger, liker andre jenters bilder på insta, liker andre jenters bilder på face osv osv osv...

Vi stresser for mye med disse tingene. Det er synd, for ofte tror jeg man stresser unødvendig.

Anonymkode: e6dc9...647

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, NewInTown skrev:

Stemmer. Det er i hvert fall slik jeg har forstått det. Jeg har nemlig blokkert noen ETTER jeg la ut en mystory. Da har jeg sett at den jeg blokkerte står oppført på lista over de som har sett story-snappen. 

Vedkommende kan jo ha rukket å sett storyen etter du la den ut, men før du blokket?

Anonymkode: a6823...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei. Du vil ikke se noen av mystory hvis du er blokkert. Men vil stå at du har sett det han la ut før du ble blokkert.

Anonymkode: cbec8...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Sirah skrev:

Det er jo en mulighet for at han ikke har lagt noe ut på mystory de siste timene da.

Det er veldig liten sannsynlighet at han ikke har lagt ut noe. Det går nemlig aldri 12 timer mellom hver gang han legger ut noe. Jeg er sånn som aldri legger ut mystory. Han er sånn som legger ut når han kjører bil, ligger på sofaen, trener, ute å spiser, på jobb osv...og akkurat nå er han på en mini guttetur. Da blir det ganske mistenksomhet når det ikke ligger noe story hos meg. Hvis man er ett menneske som nevnt ovenfor at han legger ut "alt" (mindre spesielle ting.) Da er det merkelig at det ikke ligger noe på mye story når du er på tur. 

Ts

Anonymkode: d4bd9...8bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Du vil ikke se noen av mystory hvis du er blokkert. Men vil stå at du har sett det han la ut før du ble blokkert.

Anonymkode: cbec8...ab7

Men jeg vil kunne se det han la ut før han blokkerte meg? Eller forsvinner det også? 

Ts

Anonymkode: d4bd9...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...