Gå til innhold

Dame som ble frisk fra kronisk sykdom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sjekk ut dette, hun her hadde fibromyalgi, mastcellesykdom, POTS, Ehlers-Danlos Syndrom, kronisk utmattelse, mulitippel kjemisk hypersensitivitet, kroniske smerter, PTSD, depresjon, angst, tinnitus, leddgikt, bursitt, ødem, obstruktiv søvnapnè, migrene og var bundet til huset sitt i årevis, og nå sier hun at hun er 75-80 % frisk (les beskrivelsen under videoen) Det går an! :

 

Anonymkode: d3260...f22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Johny Ramos ble frisk fra Non-Hodgkins Lymphoma (lymfekreft) i stadium 4 (som er siste stadium) kun ved naturlige terapier og kosthold, fantastisk inspirerende historie:

 

Anonymkode: d3260...f22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen YouTube link men jeg kjenner en person som ble erklært frisk fra hiv. 

Anonymkode: 48be6...e77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

ingen YouTube link men jeg kjenner en person som ble erklært frisk fra hiv. 

Anonymkode: 48be6...e77

Hiv ble visst bare en dødsdom fordi legene sa at folk kom til å dø. Det er ikke så mange som dør av det nå for tiden.

Anonymkode: d3260...f22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

75% frisk er ikke frisk. Da må man fortsatt ta veldig mange hensyn og forhåndsregler mtp sykdommen og har fortsatt et ganske begrenset funksjonsnivå.

Anonymkode: f403c...3b7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hiv ble visst bare en dødsdom fordi legene sa at folk kom til å dø. Det er ikke så mange som dør av det nå for tiden.

Anonymkode: d3260...f22

Det stemmer men her finner de ikke viruset i det hele tatt lengre. Personen fikk diagnosen for 30 år siden og mistet familie og jobb pga det. Lever fortsatt og de beste spesialistene i landet klarer ikke forstå hva som har skjedd siden det er borte. Historien finnes i media men jeg har ikke abb på den avisen så jeg får ikke søkt den opp for å linke den inn her.  Det samme skjedde med en dame også, hun og han var bekjent. Begge ble syke og begge ble helt fri. 

Anonymkode: 48be6...e77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer men her finner de ikke viruset i det hele tatt lengre. Personen fikk diagnosen for 30 år siden og mistet familie og jobb pga det. Lever fortsatt og de beste spesialistene i landet klarer ikke forstå hva som har skjedd siden det er borte. Historien finnes i media men jeg har ikke abb på den avisen så jeg får ikke søkt den opp for å linke den inn her.  Det samme skjedde med en dame også, hun og han var bekjent. Begge ble syke og begge ble helt fri. 

Anonymkode: 48be6...e77

Tror jeg hørt noe om det jeg også. Helt utrolig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kun på ting som er vitenskapelig dokumentert. Jeg tror ikke på konspirasjonsteoretikere og folk som er blitt "friske" fra sykdommer som de ikke kan bli friske fra

Anonymkode: 04c77...e34

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror kun på ting som er vitenskapelig dokumentert. Jeg tror ikke på konspirasjonsteoretikere og folk som er blitt "friske" fra sykdommer som de ikke kan bli friske fra

Anonymkode: 04c77...e34

Det er jo det som er greia med han som hadde Hiv. Det er vitenskapelig dokumentert at han ble smittet og at han ikke har viruset i seg lengre. 

Anonymkode: 48be6...e77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest making.a.mess
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble frisk fra Asperger syndrom

Anonymkode: 7b717...133

Det har jeg ingen tro på. Enten er man autist eller ikke. Men du kan øke funksjonsnivået ditt. Eneste autismediagnosen som kan falle vekk er vel barneautisme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror kun på ting som er vitenskapelig dokumentert. Jeg tror ikke på konspirasjonsteoretikere og folk som er blitt "friske" fra sykdommer som de ikke kan bli friske fra

Anonymkode: 04c77...e34

Er de gærne da eller? De trodde de var syke eller noe?

Anonymkode: d3260...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Mrs.Purdey skrev:

Det har jeg ingen tro på. Enten er man autist eller ikke. Men du kan øke funksjonsnivået ditt. Eneste autismediagnosen som kan falle vekk er vel barneautisme. 

Nyere forskning viser at man kan vokse det av seg, faktisk. Jeg har kun lest om rapporten og det kan godt hende man da referer til barneautisme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Rotemor said:

Halvparten av tingene som er oppramset finnes ikke eller er psykosomatiske..

Før var bare MS psykosomatisk og bare galne kvinnfolk som diktet opp symptomene.

Anonymkode: 92c44...ed4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Før var bare MS psykosomatisk og bare galne kvinnfolk som diktet opp symptomene.

Anonymkode: 92c44...ed4

Amen!

Anonymkode: d3260...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

I call BS.

Anonymkode: d625a...656

I videoen med Johnny Ramos som hadde lymfekreft og skjoldbruskkjertelkreft forteller han at han ikke bare helbredet lymfekreft, men også fettlever og nyresten, og legen sa han også hadde arrvev på lungene, så "noe" hadde vært der og var nå borte. Og han har journalene som kan bevise det. Tviler veldig sterkt på at han lyver.

Anonymkode: d3260...f22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...