Gå til innhold

Hvor lang tid før man presenteres for venner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lenge er det vanlig å date før man presenterer hverandre for venner eller tar hverandre med på fest eller arrangement med venner? 

Anonymkode: 64387...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En måned eller max to vil jeg si

Anonymkode: b3623...4f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det føles naturlig og dere er litt «trygg» på hverandre. Vanskelig å gi noe mer spesifikt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

En måned eller max to vil jeg si

Anonymkode: b3623...4f5

Fra første gang man møtes? 

Anonymkode: 64387...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En måned eller max to vil jeg si

Anonymkode: b3623...4f5

Det var tidlig. Det tror jeg kommer an på alder og livssituasjon. Har man barn og er ganske voksne, tror jeg det tar lenger tid før man møter venner og familie. Det blir så rotete å presentere stadig nye dater. Enklere det hvis man er yngre og ennå ikke har vært etablert.

Anonymkode: 47f14...528

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var tidlig. Det tror jeg kommer an på alder og livssituasjon. Har man barn og er ganske voksne, tror jeg det tar lenger tid før man møter venner og familie. Det blir så rotete å presentere stadig nye dater. Enklere det hvis man er yngre og ennå ikke har vært etablert.

Anonymkode: 47f14...528

Vi er i midten av tredveårene. Vi har ikke barn, men begge er etablerte med boliger, karrierer, vennegjenger osv. 

Anonymkode: 64387...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi er i midten av tredveårene. Vi har ikke barn, men begge er etablerte med boliger, karrierer, vennegjenger osv. 

Anonymkode: 64387...3cc

 

Ja, da tenker jeg at det er naturlig å hilse på venner og familie litt tidligere. Kanskje når man er sikker på at man er sammen, sånn etter 2-3 mnd.

 

Anonymkode: 47f14...528

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Ja, da tenker jeg at det er naturlig å hilse på venner og familie litt tidligere. Kanskje når man er sikker på at man er sammen, sånn etter 2-3 mnd.

 

Anonymkode: 47f14...528

Det varierer jo. Jeg møtte noen av kjærestens venner etter 5 mnd, og han møtt noen av mine etter 3 mnd. Jeg ser ikke poenget med å møte familien til hverandre før man evt skal flytte sammen eller gifte seg. Man presenterer jo ikke alt av kolleger, venner etc for familien liksom.. 

Anonymkode: fc43b...bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...