Gå til innhold

Dama er sur fordi jeg sa hun er min nr. 5 favorittperson


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det må være alle damers drøm å få høre at de er nummer 5 i rekken.

Ler, morsom du...

Anonymkode: 0b126...0ff

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som setter kjæreste som nr. 1: Går kjæresten foran moren deres?? :ohmy:

Anonymkode: 411fa...ba9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere som setter kjæreste som nr. 1: Går kjæresten foran moren deres?? :ohmy:

Anonymkode: 411fa...ba9

Ja. Moren min var viktigst da jeg var barn. Nå er jeg voksen og jeg har et liv der hun er en person jeg bare ser en sjelden gang. Et liv der jeg og mannen er hovedpersonene i hverdagen. Jeg hadde heller vært alene enn å leve sammen med noen som er mindre viktig enn moren min. 

Anonymkode: 05511...446

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Moren min var viktigst da jeg var barn. Nå er jeg voksen og jeg har et liv der hun er en person jeg bare ser en sjelden gang. Et liv der jeg og mannen er hovedpersonene i hverdagen. Jeg hadde heller vært alene enn å leve sammen med noen som er mindre viktig enn moren min. 

Anonymkode: 05511...446

Er forskjell på å være kjærester i startfasen av et forhold og et etablert samboer/ekteskap da. Om man har deita i 2 mnd f eks så er jo fortsatt foreldre nærmest da man i en så tidlig fase ikke vet hvor det går

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Anonymkode: 0df62...9ab

Nei nå fikk jeg meg en god latter du. Spesielt på reaksjonene, og Churchill da ;) Han var en mann for sin tid. Tror det er en del kvinner der ute som ville følt seg forsmått dersom partneren kategoriserte henne etter barna/foreldrene sine. 

Anonymkode: 9752a...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæreste betyr den man har kjærest. Det er en grunn til at det ikke heter nestkjærestetterchurchill.

Anonymkode: 91aa3...2cf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at min kjæreste seter meg høyere enn Winston Churchill. Men jeg kommer nok etter barna hans

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha.

Ekte menn setter kona si først, det er hovedfamilien. Kona, barn - så kommer annen slekt og venner.
Kona mi er jo bestevennen min, skjønner ikke hvorfor folk er i forhold med noen som de ikke ser på som sin beste venn og nærmeste.

Anonymkode: 71b85...804

Tull. Enhver skikkelig mann setter barna sine aller først, og så kona.

Anonymkode: 4e486...980

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som setter kjæreste som nr. 1: Går kjæresten foran moren deres?? :ohmy:

Anonymkode: 411fa...ba9

Selvfølgelig..!

At barn og partner kommer først er en naturlig del av det å bli voksen.

Anonymkode: 4e486...980

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæreste betyr den man har kjærest. Det er en grunn til at det ikke heter nestkjærestetterchurchill.

Anonymkode: 91aa3...2cf

Og derfor skriver TS DAMA, ikke kjæresten .... 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du får fire barn, havner hun på niende plass da?

Anonymkode: 5ea09...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å sette Winston Churchill foran dama er kanskje ikke slutten, men det er i hvert fall slutten på begynnelsen.

Anonymkode: 91aa3...2cf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære er nr 1, uansett. Er trossalt han jeg ønsker å dele livet mitt med, så er litt viktig at han er øverst på "listen". :) Nå har ikke jeg en liste da... Jeg føler at jeg er like glad i familien og han, bare på ulike måter.

Men har en sterk mistanke om at dette er trolling da...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, s0la skrev:

Min kjære er nr 1, uansett. Er trossalt han jeg ønsker å dele livet mitt med, så er litt viktig at han er øverst på "listen". :) Nå har ikke jeg en liste da... Jeg føler at jeg er like glad i familien og han, bare på ulike måter.

Men har en sterk mistanke om at dette er trolling da...

Mer enn moren din?

Anonymkode: 411fa...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tragisk med mammadalter og pappadalter som setter foreldrene sine foran alt og alle. Det er faktisk meningen at man skal bli voksen og flytte fra sin mor og far, og ikke for evig være lille gutten aller dattera til foreldra sine, det er bare rart.

Og Windston Churchill, seriøst!!??!!??!?? 

Eneste jeg kan forstå er bestekompisen, men hadde det ikke vært bedre å bli gay med bestekompisen om han er viktigere enn dama?

Personen som er din partner budde vært nummer en, dette er et hån mot din partner.

Anonymkode: 529bf...c8e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, s0la skrev:

Min kjære er nr 1, uansett. Er trossalt han jeg ønsker å dele livet mitt med, så er litt viktig at han er øverst på "listen". :) Nå har ikke jeg en liste da... Jeg føler at jeg er like glad i familien og han, bare på ulike måter.

Men har en sterk mistanke om at dette er trolling da...

Ja hvor mange av dine kjærester har du ønsket å dele livet ditt med fram til nå ?

Anonymkode: 87363...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Winston Churchill på 4?

Hva med

Jonas Salk: lagde den første poliovaksinen

Alan Turing: Skal ha forkortet 2 vk. og historikere har estimert hadde han "reddet" 14-28 millioner

?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eneste jeg kan forstå er bestekompisen, men hadde det ikke vært bedre å bli gay med bestekompisen om han er viktigere enn dama?

Er ikke akkurat slik det fungerer da...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...