Gå til innhold

Dama er sur fordi jeg sa hun er min nr. 5 favorittperson


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nr 1: Min mor. Dette er kvinnen som bar på meg, fødte meg og ammet meg. Sier seg selv at hun kommer først.

Nr 2: Min far. Fordi han gjorde alt det samme som min mor (minus det med fødingen og ammingen). Han bragte meg opp.

Nr 3: Min bestekompis, som har vært min bestevenn siden barndommen av, den jeg har delt alt med igjennom nesten hele livet.

Nr 4: Winston Churchill, forsvareren av den frie verden, han vi har å takke for at vi i dag ikke snakker tysk på daglig basis.

Nr 5: Dama.

Det slår meg at med 7 milliarder mennesker (eller hva det er) på denne planeten, i tillegg til alle de flotte menneskene som har kommet og gått, er det ganske bra å komme helt opp på 5. plass over mine favorittpersoner. Hvorfor er det alltid sånn med damer at mye vil ha mer? Hvorfor kan dere aldri være fornøyde? Hun mener seriøst at hun burde være min nummer en, foran min mor til og med!

Anonymkode: 0df62...9ab

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest chisandra

Det spørs om det ikke var Winston som fikk henne til å surne skikkelig. Egentlig litt overrasket over at det ikke befant seg ei bikkje over henne på lista også 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en idiot. Du må ha lav iq.. komme til kvinneguiden og grine over dette? Hun burde slå opp med deg.

Anonymkode: ff7fb...5ed

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nr 1: Min mor. Dette er kvinnen som bar på meg, fødte meg og ammet meg. Sier seg selv at hun kommer først.

Nr 2: Min far. Fordi han gjorde alt det samme som min mor (minus det med fødingen og ammingen). Han bragte meg opp.

Nr 3: Min bestekompis, som har vært min bestevenn siden barndommen av, den jeg har delt alt med igjennom nesten hele livet.

Nr 4: Winston Churchill, forsvareren av den frie verden, han vi har å takke for at vi i dag ikke snakker tysk på daglig basis.

Nr 5: Dama.

Det slår meg at med 7 milliarder mennesker (eller hva det er) på denne planeten, i tillegg til alle de flotte menneskene som har kommet og gått, er det ganske bra å komme helt opp på 5. plass over mine favorittpersoner. Hvorfor er det alltid sånn med damer at mye vil ha mer? Hvorfor kan dere aldri være fornøyde? Hun mener seriøst at hun burde være min nummer en, foran min mor til og med!

Anonymkode: 0df62...9ab

Konsekvensen burde være nedrykk.

Anonymkode: 02ef1...76e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bare ikke rangere? Eller hva med å holde det for deg selv?

Anonymkode: d98be...b11

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner henne godt. Hadde selv blitt sur om jeg var hans nummer 5. Eneste som hadde gått, hadde vært hvis han har 4 barn. Skjønner jo at barna kommer foran meg.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nr 1: Min mor. Dette er kvinnen som bar på meg, fødte meg og ammet meg. Sier seg selv at hun kommer først.

Nr 2: Min far. Fordi han gjorde alt det samme som min mor (minus det med fødingen og ammingen). Han bragte meg opp.

Nr 3: Min bestekompis, som har vært min bestevenn siden barndommen av, den jeg har delt alt med igjennom nesten hele livet.

Nr 4: Winston Churchill, forsvareren av den frie verden, han vi har å takke for at vi i dag ikke snakker tysk på daglig basis.

Nr 5: Dama.

Det slår meg at med 7 milliarder mennesker (eller hva det er) på denne planeten, i tillegg til alle de flotte menneskene som har kommet og gått, er det ganske bra å komme helt opp på 5. plass over mine favorittpersoner. Hvorfor er det alltid sånn med damer at mye vil ha mer? Hvorfor kan dere aldri være fornøyde? Hun mener seriøst at hun burde være min nummer en, foran min mor til og med!

Anonymkode: 0df62...9ab

Hva legger du i "favorittperson"? Er det den øverste på listen du er gladest i?

Anonymkode: cb397...627

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha.

Ekte menn setter kona si først, det er hovedfamilien. Kona, barn - så kommer annen slekt og venner.
Kona mi er jo bestevennen min, skjønner ikke hvorfor folk er i forhold med noen som de ikke ser på som sin beste venn og nærmeste.

Anonymkode: 71b85...804

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Haha.

Ekte menn setter kona si først, det er hovedfamilien. Kona, barn - så kommer annen slekt og venner.
Kona mi er jo bestevennen min, skjønner ikke hvorfor folk er i forhold med noen som de ikke ser på som sin beste venn og nærmeste.

Anonymkode: 71b85...804

 

Slutt.

Dette står du helt fritt til å mene TS, men er du litt lur, så holder du sånt for deg selv.

Du fikk meg til å le på #4 though, så takk for det!
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Whiskey hangover

Hun er din 5. favoritt person. Men hvis hun er dama de, og du ikke har unger bør hun være din 1. prioritet, før morra de. 

Endret av Whiskey hangover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg lest litt mer om Winston Churchill hvis jeg var deg :P Han er ganske nærme bunnen av lista over mennesker jeg liker... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha.

Ekte menn setter kona si først, det er hovedfamilien. Kona, barn - så kommer annen slekt og venner.
Kona mi er jo bestevennen min, skjønner ikke hvorfor folk er i forhold med noen som de ikke ser på som sin beste venn og nærmeste.

Anonymkode: 71b85...804


Enig med dette. Kjæresten er min nummer 1, jeg har såklart nære venner jeg setter høyt og familien som var nummer 1 fær han kom inn i bildet, men når man velger å ha et samliv med noen så blir de helt naturligvis nummer 1, og det er den personen som blir sin nye og nærmeste familie og bestevenn. :hjerte:

Hvis han ikke hadde satt meg som sin nummer en så hadde jeg ikke sett forholdet veldig seriøst, det ville blitt et hån som andre her sier , og jeg ville nok gått fra han og funnet en som verdsatte meg mest av alt i hans liv. En kjæreste skal være den viktigste støttespilleren, bestevennen, partneren og familien man har.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nr 1: Min mor. Dette er kvinnen som bar på meg, fødte meg og ammet meg. Sier seg selv at hun kommer først.

Nr 2: Min far. Fordi han gjorde alt det samme som min mor (minus det med fødingen og ammingen). Han bragte meg opp.

Nr 3: Min bestekompis, som har vært min bestevenn siden barndommen av, den jeg har delt alt med igjennom nesten hele livet.

Nr 4: Winston Churchill, forsvareren av den frie verden, han vi har å takke for at vi i dag ikke snakker tysk på daglig basis.

Nr 5: Dama.

Det slår meg at med 7 milliarder mennesker (eller hva det er) på denne planeten, i tillegg til alle de flotte menneskene som har kommet og gått, er det ganske bra å komme helt opp på 5. plass over mine favorittpersoner. Hvorfor er det alltid sånn med damer at mye vil ha mer? Hvorfor kan dere aldri være fornøyde? Hun mener seriøst at hun burde være min nummer en, foran min mor til og med!

Anonymkode: 0df62...9ab

Hun burde i det minste stå foran Winston Churchill... Ellers er det en uting å rangere de slik. Det går an å sette alle personer man har nær like høyt. 

Endret av Maleficenta
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...