Gå til innhold

Hvorfor har folk ubeskyttet oralsex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For de fleste er de en selvfølge å beskytte seg med kondom ved tilfeldig sex, les: samleie.

Men det samme gjelder åpenbart ikke oralsex. Leser man her på KG virker det å være helt normalt å ha oralsex på ONS, med fuckfriends etc. uten beskyttelse. Nå er det jo vanskelig å beskytte seg når gutten slikker jenta, men fullt mulig å bruke kondom også ved suging av gutten.

Er det uvitenhet? Forstår ikke folk at også ubeskyttet oralsex kan føre til smitte av kjønnssykdommer? Jeg må si jeg er meget forundret at kvinner lar menn gå ned på seg, og menn som lar kvinner suge dem uten kondom.

Skjerp dere!

Anonymkode: d9053...088

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er usexy med gummi når man suger

Anonymkode: 90d7d...c4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi veldig mange folk er idioter.

De glemer eller fortrenger at det fins clamydia som er multiresistent mot veldig mange former for antobiotika, og at det fins gonoré som er nærmest totalresistent. I tillegg fins det som kjent ennå ingen kur mot HIV-viruset, det fins bare medisiner som bremser.

Npr det gjelder menn brukes uttryket at de tenker med det lille hodet, jeg kan ikke komme på noe tilsvarende for kvinner, men det hender jo at kvinner også lar kåtheten overstyre fornuften.

Anonymkode: 82b51...a9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, bobleplast_ skrev:

Blowjob med kondom er som å spise sjokolade med papiret på.

Fortsatt bedre enn ingen sjokolade eller å spise infisert sjokolade.

Anonymkode: eebd5...bf4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner jeg blir dårlig av tanken på en tiss i munnen. 🤢🤢

Anonymkode: 43546...329

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fortsatt bedre enn ingen sjokolade eller å spise infisert sjokolade.

Anonymkode: eebd5...bf4

Så lenge sjokoladen er undersøkt går det helt fint. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, bobleplast_ skrev:

Så lenge sjokoladen er undersøkt går det helt fint. :) 

Det stemmer, men dersom du etter en natt ute på byen har veeeeldig lyst på sjokolade så kan det hende at selgeren av sjokoladen ikke har helt rent mel i posen når h*n mener at sjokoladen er helt trygg å spise :) 

Anonymkode: 95583...bba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er usexy med gummi når man suger

Anonymkode: 90d7d...c4d


Du mener det er mere sexy med herpes , gonore, hepatitt, syfilis eller strupekreft?  Det er bare sånn man leser om og aldri får, tenker du? Feil, herpes er noe veldig mange får, og både gonore , syfilis og strupekreft er det flere og flere som får.


Jeg har aldri sugd noen på et one night stand, og bruker kondom hver gang. Sugd FF med kondom, for så lenge de har sex med andre så er ingen av oss trygge for kjønnssykdommer.

Kondom for the win!

Anonymkode: d02cd...342

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2018 den 9.03, AnonymBruker skrev:

For de fleste er de en selvfølge å beskytte seg med kondom ved tilfeldig sex, les: samleie.

Men det samme gjelder åpenbart ikke oralsex. Leser man her på KG virker det å være helt normalt å ha oralsex på ONS, med fuckfriends etc. uten beskyttelse. Nå er det jo vanskelig å beskytte seg når gutten slikker jenta, men fullt mulig å bruke kondom også ved suging av gutten.

Er det uvitenhet? Forstår ikke folk at også ubeskyttet oralsex kan føre til smitte av kjønnssykdommer? Jeg må si jeg er meget forundret at kvinner lar menn gå ned på seg, og menn som lar kvinner suge dem uten kondom.

Skjerp dere!

Anonymkode: d9053...088

Min erfaring er at de aller fleste damer ikke bryr seg om kondom, hverken ved samleie eller suging. Av de jeg har hatt siste året er det kun én som ville bruke kondom ved samleie, og det var kun fordi hun ikke brukte annen prevensjon. Oralsex var uten med henne også. 

Anonymkode: 37462...f0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2018 den 14.07, bobleplast_ skrev:

Blowjob med kondom er som å spise sjokolade med papiret på.

Men du får iallefall sjokolade....

Anonymkode: d1132...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn bryr seg ikke så mye. En del kvinner bryr seg. Min erfaring er at billige kvinner ikke bryr seg, mens de jeg anser som bra nok til kjæreste ofte vil bruke kondom langt inn i datingfasen.

Anonymkode: 7dd82...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv godt voksne i 40 årene med master tror at hun sex er trygt.

Anonymkode: 7fa74...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selv godt voksne i 40 årene med master tror at oralsex er trygt.

Anonymkode: 7fa74...342

Pokers autocorrect

Anonymkode: 7fa74...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...