Gå til innhold

37 og 17 åring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At en voksen mann synes en tenåring er tiltrekkende er ikke problemet. Problemet er at en voksen mann burde vite bedre. Jeg synes det er ekkelt når voksne går etter tenåringer, altså, hva er det som gjør at de ikke finner seg noen på egen alder?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Jolene skrev:

At en voksen mann synes en tenåring er tiltrekkende er ikke problemet. Problemet er at en voksen mann burde vite bedre. Jeg synes det er ekkelt når voksne går etter tenåringer, altså, hva er det som gjør at de ikke finner seg noen på egen alder?

Kjærlighet har ingen alder.

Anonymkode: bf52f...e43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

17 åringer synes ikke at 27 åringer er gamle, da er man i så fall usedvanlig umoden/tilbakestående

Anonymkode: bf52f...e43

Da jeg var 17 synes jeg de på 21+ var for gamle for meg, fordi jeg skjønte at vi var på et forskjellig plan. Var verken umoden eller tilbakestående, og hadde en jevngammel kjæreste ;)

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjærlighet har ingen alder.

Anonymkode: bf52f...e43

Jo, det synes jeg. En 17-åring er ikke mentalt på samme nivå som en som snart er 40.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde synes at 37 åringen var en ekkel gris, som utvilsomt må mangle noe mentalt. En 17 åring er å anse som et barn når man er 37 år. Ser man ikke hvor umoden en 17 åring er, når man selv er 37, så kan man ikke være helt rett skrudd sammen i hodet. Kvinner som menn. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jolene said:

At en voksen mann synes en tenåring er tiltrekkende er ikke problemet. Problemet er at en voksen mann burde vite bedre. Jeg synes det er ekkelt når voksne går etter tenåringer, altså, hva er det som gjør at de ikke finner seg noen på egen alder?

Enig. Å være voksen er å ta hensyn til barn og ungdom. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jolene skrev:

Da jeg var 17 synes jeg de på 21+ var for gamle for meg, fordi jeg skjønte at vi var på et forskjellig plan. Var verken umoden eller tilbakestående, og hadde en jevngammel kjæreste ;)

Jo, det synes jeg. En 17-åring er ikke mentalt på samme nivå som en som snart er 40.

Å synes noen i 20 årene er gamle menn er absurd, jeg har selv vært 17 og syntes ikke folk i 30 åra var gamle. Hvordan tror du folk føler seg når de blir kalt for gamle når de er langt i fra?

Anonymkode: bf52f...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Snillingen skrev:

Enig. Å være voksen er å ta hensyn til barn og ungdom. 

Man er ikke barn eller ungdom når man er 18. 

Anonymkode: bf52f...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hvordan tror du folk føler seg når de blir kalt for gamle når de er langt i fra?

Anonymkode: bf52f...e43

Jeg har ingen problemer med at en 17 åring synes jeg er for gammel for han! 

Det er forskjell på å være gammel og å være for gammel til å ha sex med en 17 åring!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Man er ikke barn eller ungdom når man er 18. 

Anonymkode: bf52f...e43

Man er ungdom når man er 17 og det er hva tråden handler om. 

Som 17 åring er man også under myndighetsalderen og beskyttet av barnevernet.  17 åringer krever mindre hensyn enn en 12 åring, men de krever fortsatt mer hensyn enn en voksenperson. 

 

Endret av Snillingen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snillingen skrev:

Man er ungdom når man er 17 og det er hva tråden handler om. 

Som 17 åring er man også under myndighetsalderen og beskyttet av barnevernet.  17 åringer krever mindre hensyn enn en 12 åring, men de krever fortsatt mer hensyn enn en voksenperson. 

 

Man passerer seksuell lavalder når man er 16, de fleste jenter og damer foretrekker eldre gutter/menn

Anonymkode: bf52f...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snillingen said:

Enig. Å være voksen er å ta hensyn til barn og ungdom. 

Det har du rett i. Men det ser ut som at enkelte mener det er hensynsfullt å ha sex med dem.

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Å synes noen i 20 årene er gamle menn er absurd, jeg har selv vært 17 og syntes ikke folk i 30 åra var gamle. Hvordan tror du folk føler seg når de blir kalt for gamle når de er langt i fra?

Anonymkode: bf52f...e43

Det handler ikke om noen i 20-årene, men om noen på 37 år. Det er en forskjell.

Hvordan "folk" føler seg? Som du gjør - tydelig truffet.

Just now, AnonymBruker said:

Man passerer seksuell lavalder når man er 16, de fleste jenter og damer foretrekker eldre gutter/menn

Anonymkode: bf52f...e43

I drømmene dine, kanskje.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ichiko said:

 

Hvordan "folk" føler seg? Som du gjør - tydelig truffet.

Ja, er vel noen som har komplekser for egen alder når de ikke tåler å høre at 17 åringer synes de er for gamle for dem. 

Ikke uventet at en voksen mann som ønsker sex med 17 åringer har komplekser for sin egen alder. 

Anonymkode: e621b...caf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, er vel noen som har komplekser for egen alder når de ikke tåler å høre at 17 åringer synes de er for gamle for dem. 

Ikke uventet at en voksen mann som ønsker sex med 17 åringer har komplekser for sin egen alder. 

Anonymkode: e621b...caf

Det er vel dette du kan kalle sakens kjerne, både tema for tråden og ikke minst diverse innlegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å synes noen i 20 årene er gamle menn er absurd, jeg har selv vært 17 og syntes ikke folk i 30 åra var gamle. Hvordan tror du folk føler seg når de blir kalt for gamle når de er langt i fra?

Anonymkode: bf52f...e43

Mann 27 her. Om jeg er gammel eller ikke har bare med kontekst å gjøre. På et eldresenter er jeg kjempeung, i en barnehage er jeg dritgammel.

Selvfølgelig tar jeg meg ikke nær av at jeg er gammel ved siden av en 27-åring. Jeg er jo det. Det er like langt i alder mellom meg og en 17-åring som mellom 17-åringen og en syvåring, for svarte. Hadde en jevnaldrende kamerat av meg ligget med en 17-åring hadde jeg virkelig aldri kunnet prate med fyren igjen. Æsj. Da er han både usedvanlig kjip som fyr og en ganske trist karakter på en gang.

En 37-åring og en 17-åring er selvfølgelig enda verre, og det er jo trådens tema. Men sånn når man først diskuterte 27-åringer.

Anonymkode: 19eeb...d81

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å synes noen i 20 årene er gamle menn er absurd, jeg har selv vært 17 og syntes ikke folk i 30 åra var gamle. Hvordan tror du folk føler seg når de blir kalt for gamle når de er langt i fra?

Anonymkode: bf52f...e43

Jeg skrev ikke at de var gamle menn. Du må slutte å ilegge andre en mening de ikke ytrer. Jeg srev at de var for gamle for meg. Det er en vesentlig forskjell.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Ichiko skrev:

Det har du rett i. Men det ser ut som at enkelte mener det er hensynsfullt å ha sex med dem.

Det handler ikke om noen i 20-årene, men om noen på 37 år. Det er en forskjell.

Hvordan "folk" føler seg? Som du gjør - tydelig truffet.

I drømmene dine, kanskje.

At damer liker eldre menn har alltid vært et faktum. Hvorfor ellers er det så mange damer der ute som ikke vil date yngre menn?

 

21 minutter siden, Jolene skrev:

Jeg skrev ikke at de var gamle menn. Du må slutte å ilegge andre en mening de ikke ytrer. Jeg srev at de var for gamle for meg. Det er en vesentlig forskjell.

Da har jeg misforstått. Beklager

Anonymkode: bf52f...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes også at 17 og 37 er altfor stor aldersforskjell.  17 og 27...

I månedene før og etter 18-årsdagen min hadde jeg to partnere (ikke samtidig!) ; en på 17 og en på 26. (Dette var mine første erfaringer). Og jeg må si at det var mye mer press og mas fra 17-åringen sin side, altså. Både at sex måtte skje på aller første date og om mer "avansert" sex han heller ikke hadde erfaring med - og dermed ikke kunne forsikre seg om at jeg hadde det bra underveis.  Han taklet det skikkelig dårlig hvis sexen en gang ble "mislykket" og det meste skulle skje på hans premisser. 

26-åringen stresset ikke med dette. Med ham fikk jeg ta ting i mitt tempo, han hadde tålmodighet til å vente til jeg var sikker og min opplevelse var viktig for ham. Hvis noe ble klønete,  kunne han le av det og hvis det ikke ble noe en dag han hadde lyst, var han trygg på at det ville komme nye sjanser kort tid etter.

Selvfølgelig har dette også med persolighet å gjøre, men det er ikke nødvendigvis sånn at en jevnaldrende maser og presser mindre enn en noe eldre partner.

Og sånn i utgangspunktet mener jeg også at 17 og 27 er stor aldersforskjell. 

Anonymkode: 04f34...38a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kvalmt og veldig umodent av han/henne som er 37 og ligge med en 17 åring.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har jeg misforstått. Beklager

Anonymkode: bf52f...e43

Godt du tar selvkritikk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Å ha sex. Om begge to er enige og har lyst, hva tenker dere? (Mann 37 og jente 17) 

 

Anonymkode: da039...8cc

Nei. Og det er nettopp det det er, mann og jente.

7 hours ago, AnonymBruker said:

I følge denne tråden så er det jo ikke greit engang om det er en 17 og 27 åring...

 

Anonymkode: bf52f...e43

Jeg er nesten 100% sikker på at det er din tråd.

Anonymkode: d9b94...582

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...