Gå til innhold

80 -tallet


Gjest Catalina Culès

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Catalina Culès
56 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

Han har rett. Bitterblue kom strengt tatt i slutten av ‘91 ;)

 

49 minutter siden, Overrasket skrev:

Utgitt på starten av 90-tallet, ikke sant? :plystre:

Ups, husket feil :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at det linkes til video av godeste Return tidligere i tråden. Allerede som 12-åring husker jeg at vi gjorde narr av tekstene deres, og min ellers så tilbakeholdne gitarlærer var ekspert på å parodiere vokal-stilen deres... Jeg var aldri særlig fan av musikken deres, og mitt forsøk på nostalgi-lytting i voksen alder ble en særdeles kortvarig affære. Det var liksom ikke det helt store, spør dere meg...

På det stilmessige synes jeg heller ikke at de har tålt tidens tann så sabla bra... :bond:

Returnjpg.jpg.eb285242f64cfbf44a5f474134a9db08.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, for en fin tråd! Jeg skulle ønske jeg hadde fått oppleve hele det glade 80-tall. Jeg husker en del fra 80-tallet, men mest fra slutten siden jeg er født i 83. Jeg husker ikke den stjerneposen, den forsvant kanskje før min tid, men jeg husker godt den røde posen som het TV-godt. Den pleide jeg å få på lørdagene. Husker det var bla tusenfryddrops i den posen, de var gode de! Og potetringer! Og potetskruer med salt og pepper. Og hjemmelaget pizza med supertykk bunn var den beste lørdagsmiddagen man kunne få. :P Fyllet var pi-pi-pi-pizzafyll på glass, kjøttdeig, løk og paprika. Og masse, masse ost med oregano på toppen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Salka skrev:

Åååå, for en fin tråd! Jeg skulle ønske jeg hadde fått oppleve hele det glade 80-tall. Jeg husker en del fra 80-tallet, men mest fra slutten siden jeg er født i 83. Jeg husker ikke den stjerneposen, den forsvant kanskje før min tid, men jeg husker godt den røde posen som het TV-godt. Den pleide jeg å få på lørdagene. Husker det var bla tusenfryddrops i den posen, de var gode de! Og potetringer! Og potetskruer med salt og pepper. Og hjemmelaget pizza med supertykk bunn var den beste lørdagsmiddagen man kunne få. :P Fyllet var pi-pi-pi-pizzafyll på glass, kjøttdeig, løk og paprika. Og masse, masse ost med oregano på toppen. 

Det er kanskje like greit at du ikke husker stjerneposen, den var kul å skaffe, men innholdet var egentlig ikke så fantastisk som vi overtalte oss selv til å tro. :fnise: Pizza måtte til i helgen ja, det var ikke til å unngå. ;)

La oss heller ikke glemme: Verdens verste brus! :P

tab-500x366.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, cleangal skrev:

Og konfirmasjonspengene mine gikk til...

 

6D6A0A9E-79DA-4451-B642-E856832FAE91.jpeg

Og plutselig hadde man mange venner, særlig om man hadde en del spill, da kom de løpende med tomme disketter i hånden og dådyr-blikk. :fnise: Min lever enda, i kjelleren et sted. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, April 14, 2018 den 19.28, Catalina Culès skrev:

Bilderesultat for 80 talls leker

Denne er eldre enn 80tallet. Jeg hadde den som LitenJerry rundt 1970.  😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Denne er eldre enn 80tallet. Jeg hadde den som LitenJerry rundt 1970.  😊

Ok, jeg hadde sånn på 80-tallet, da jeg var lille Cata :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Ok, jeg hadde sånn på 80-tallet, da jeg var lille Cata :)

Lengelevende gøysomhet, altså.  😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Ok, jeg hadde sånn på 80-tallet, da jeg var lille Cata :)

Jeg hadde også sånn på 80-tallet da jeg var mikro-Salka. Og jeg var så glad i den. Mulig jeg hadde arvet den av halvsøsknene mine som er en del eldre enn meg da. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Salka skrev:

Jeg hadde også sånn på 80-tallet da jeg var mikro-Salka. Og jeg var så glad i den. Mulig jeg hadde arvet den av halvsøsknene mine som er en del eldre enn meg da. :) 

Mikro-Salka? Hæhæhæ...fantastisk.  😀  ...men viewmaster fantes altså på tidlig 70tall, også.  😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Mikro-Salka? Hæhæhæ...fantastisk.  😀  ...men viewmaster fantes altså på tidlig 70tall, også.  😊

Haha, ja broder'n kaller meg mikrosøster siden jeg er yngst, søsteren min mellomst og han eldst. :biggrin: De er født på tidlig 70-tall begge to. Jepp, vet at viewmaster ikke er noe nymotens greier. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Jeg googlet og fant ut at View-Master er fra 1962 :)

Nettopp. Gammal moro...   😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...