Gå til innhold

80 -tallet


Gjest Catalina Culès

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

^ Brita, som dessverre døde av kreft som 15-åring, husker jeg veldig godt. Vi måpet av hennes mot da hun tok av parykken og viste et hårløst hode foran «hele Norge». Veldig talentfull og sympatisk jente!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

^ Brita, som dessverre døde av kreft som 15-åring, husker jeg veldig godt. Vi måpet av hennes mot da hun tok av parykken og viste et hårløst hode foran «hele Norge». Veldig talentfull og sympatisk jente!

Enig, jeg hadde så godt av musikken hennes. Mistet min bestefar i kreft da jeg var 10 år gammel i 1990, og da var det godt med litt trøst. Kreft var ikke helt fremmed, hun var veldig god å ha. Selv nå, så lenge etterpå får jeg salte streker i ansiktet av dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Så dukket denne opp på Pintrest. Den hadde jeg også glemt. Jeg hadde en slik i lekekassa mi. Kan ikke påstå jeg lekte særlig med den. Merkelig greie igrunn. Pyntegjenstand i plast, liksom. Gidder kidsa leke med det? 

s-l300.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, ElectricScum skrev:

Der var det faktisk et par ting jeg hadde glemt. Spesielt de tusjene formet som mus. Ganske spesielle, så det er rart disse har vært heeeelt borte fra hukommelsen.

 

Hahahaha, jeg km på det da min 2 åring fikk noe ganske likt i bursdagsgave... hahahhaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...