Gå til innhold

Politibetjent i Oslo: – Listhaug ble presset ut av mennesker som prioriterer alt annet enn folks trygghet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitat

– Jeg stiller meg sterkt negativ til de menneskene som har jobbet mot Listhaug. Mennesker som er opptatt av alt annet enn folkets trygghet. Der har Sylvi tatt et oppgjør og utsatt seg selv for den enorme belastningen det må ha vært å stå opp mot alle politikere, journalister og andre, som ikke er opptatt av samfunnets bærekraft. De er forblindet av en ideologi som ikke ansvarliggjør kriminelle for sine handlinger, men som i stedet legger skylden på samfunnet. Sylvi Listhaug har derimot stått imot dette med fornuft og sunt bondevett. For det er hun blitt et hatobjekt i disse kretsene og har måttet ta en enorm belastning, sier en av politibetjentene Resett har hatt kontakt med.

Sitat

– Det er en skandale det hun er blitt utsatt for. Hun har stått for retten lovlydige borgere har til å leve trygge liv. Vi kunne ha trengt folk som henne i politietaten, så vel som i politikken. Likevel er hun blitt jaget bort av journalister og politikere som har helt gale prioriteringer.

https://resett.no/2018/04/13/politibetjent-i-oslo-listhaug-ble-presset-ut-av-mennesker-som-prioriterer-alt-annet-enn-folks-trygghet/

 

Skarpe ord fra en politibetjent i Oslo. Må det eskalere til totale svensketilstander i Oslo før man begynner å ta til vettet?

 

Anonymkode: e600e...4fe

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg ville vært mer betenkt over de som kommenterer under artikkelen i kommentarfeltet hos Resett, en at Listhaug måtte gå , vis jeg var politi 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkeltpersoner som mener dette vil man finne innenfor alle yrkesgrupper. Han er jo ikke akkurat den første politimannen jeg kommer på som uttrykker skepsis til de som ikke er norske nordmenn fra Norge. 

Anonymkode: 93bc1...b05

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Apis skrev:

Tror jeg ville vært mer betenkt over de som kommenterer under artikkelen i kommentarfeltet hos Resett, en at Listhaug måtte gå , vis jeg var politi 

Takk for at du på eksemplarisk vis illustrerer poenget mitt. Man er i dag mer opptatt av retorikken i diskusjonen en man er av selve problemstillingen.

Anonymkode: e600e...4fe

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at du på eksemplarisk vis illustrerer poenget mitt. Man er i dag mer opptatt av retorikken i diskusjonen en man er av selve problemstillingen.

Anonymkode: e600e...4fe

En må jo være enige i om hva som er problemstillingen, det var jo ingenting i det innlegget som omhandlet tematikken og problematikken  som gjorde at Sylvi måtte gå som justisminister 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har politibetjenten rett. Flere politibetjenter i min omgangskrets sier det samme i private samtaler men vil ikke si det offentlig fordi da mister de jobben. Det er mye press å tie sannheten og opptre pk i dette yrket. Men de ser mye i jobben sin hver dag uten å få lov å si ifra for da blir de stemplet som rasister. En trist utvikling!

Anonymkode: ee59a...f95

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Politiet ser alt dette på nært hold.

Anonymkode: ee306...160

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2018 den 23.01, Apis skrev:

Tror jeg ville vært mer betenkt over de som kommenterer under artikkelen i kommentarfeltet hos Resett, en at Listhaug måtte gå , vis jeg var politi 

For en totalt latterlig og usaklig kommentar, Avsporing. Rart at noen kan få seg til å skrive slikt når politikerne har gitt opphold til rasistiske voldtektsmenn og terrorister fra den muslimske verden, men neida, det er frustrerte nordmenn i kommentarfelt på resett som truer tryggheten..... 

Endret av Lothlorien-
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lothlorien- skrev:

For en totalt latterlig og usaklig kommentar, Avsporing. Rart at noen kan få seg til å skrive slikt når politikerne har gitt opphold til rasistiske voldtektsmenn og terrorister fra den muslimske verden, men neida, det er frustrerte nordmenn i kommentarfelt på resett som truer tryggheten..... 

Det er vel ikke bare rasistiske voldtektsmenn og terrorister som får opphold? Det er jo en bred enighet på stortinget at slike ikke skal få opphold, så må jeg få nevne at eneste terroren i Norge i nyere tid faktisk er utført av en kommentarfelt kriger

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Apis said:

Det er vel ikke bare rasistiske voldtektsmenn og terrorister som får opphold? Det er jo en bred enighet på stortinget at slike ikke skal få opphold, så må jeg få nevne at eneste terroren i Norge i nyere tid faktisk er utført av en kommentarfelt kriger

 

Og der har du nesten nådd full sirkel, du må nå bare klare å blande inn nazisme og hitler, så er du en komplett PK nordmann!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FactsOverFeelings skrev:

Og der har du nesten nådd full sirkel, du må nå bare klare å blande inn nazisme og hitler, så er du en komplett PK nordmann!

Hvorfor skal vi ikke snakke om at eneste terroren utført i Norge i nyere tid er en hvit ung mann som har hatt verv i Frp og var ivrig bruker av kommentarfelt? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Apis said:

Hvorfor skal vi ikke snakke om at eneste terroren utført i Norge i nyere tid er en hvit ung mann som har hatt verv i Frp og var ivrig bruker av kommentarfelt? 

Du må veldig gjerne snakke om det til du blir blå i ansiktet, men da får du og tåle å bli latterliggjort for at du synker så lavt.
 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Apis skrev:

Hvorfor skal vi ikke snakke om at eneste terroren utført i Norge i nyere tid er en hvit ung mann som har hatt verv i Frp og var ivrig bruker av kommentarfelt? 

Fordi det ikke har noe med denne saken å gjøre.

Dette handler om voldelige ikke-vestlige menn med fiendtlige holdninger til blekansiktene. Har du sett på overfallsvoldektstatistikken? Har du sett hvilke etniske grupper som fyller fengslene våre? Hvilke grupperinger som gjør bl.a. Groruddalen, Holmlia og Stovner "farlige"?

La meg bare si at dette handler om samme gruppe... 

Anonymkode: 8fcbe...07f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, FactsOverFeelings skrev:

Du må veldig gjerne snakke om det til du blir blå i ansiktet, men da får du og tåle å bli latterliggjort for at du synker så lavt.
 

Hva er brukernavnet ditt?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Apis said:

Hva er brukernavnet ditt?

Det står der det, så du kan jo se det?

Alle vet hva ABB gjorde, alle vet at det var galt.
Å bruke det for å sverte eller kneble debatter er lavmål, og er en teknikk født i FØLELSER ikke fakta.
Prøv igjen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det ikke har noe med denne saken å gjøre.

Dette handler om voldelige ikke-vestlige menn med fiendtlige holdninger til blekansiktene. Har du sett på overfallsvoldektstatistikken? Har du sett hvilke etniske grupper som fyller fengslene våre? Hvilke grupperinger som gjør bl.a. Groruddalen, Holmlia og Stovner "farlige"?

La meg bare si at dette handler om samme gruppe... 

Anonymkode: 8fcbe...07f

Min umiddelbare tanke er jo at terror angår folks trygghet, uansett hvem som utfører den, at vi har utfordringer med enkelte nasjonaliteter, er det ingen som benekter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, FactsOverFeelings skrev:

Det står der det, så du kan jo se det?

Alle vet hva ABB gjorde, alle vet at det var galt.
Å bruke det for å sverte eller kneble debatter er lavmål, og er en teknikk født i FØLELSER ikke fakta.
Prøv igjen.

Hvem som knebler hvem er jo en diskusjon i seg selv, det kan jo like godt være kommentatorfelt krigere som ikke liker og snakke om hvem som faktisk utgjør størst sikkerhetsrisiko, 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Apis said:

Hvem som knebler hvem er jo en diskusjon i seg selv, det kan jo like godt være kommentatorfelt krigere som ikke liker og snakke om hvem som faktisk utgjør størst sikkerhetsrisiko, 

Ekstremister utgjør størst risiko. Og disse finner man like mange av på begge sider av ytterkantene. 
Men ser man globalt, de siste 20 år, så er bevisene tydelige på hvem som er størst risiko.
Det er heldigvis ikke like relevant i Norge, pga regjeringen vi har hatt de siste 5 årene har gjort en veldig god jobb.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Apis skrev:

Hvem som knebler hvem er jo en diskusjon i seg selv, det kan jo like godt være kommentatorfelt krigere som ikke liker og snakke om hvem som faktisk utgjør størst sikkerhetsrisiko, 

Det er ikke høreekstremister... Tror du virkelig det? Hvor mange høyreekstreme voldshendelser er det i forhold til vold utøvd av innvandrere (1. og 2. generasjon?) 

Anonymkode: 8fcbe...07f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, FactsOverFeelings skrev:

Ekstremister utgjør størst risiko. Og disse finner man like mange av på begge sider av ytterkantene. 
Men ser man globalt, de siste 20 år, så er bevisene tydelige på hvem som er størst risiko.
Det er heldigvis ikke like relevant i Norge, pga regjeringen vi har hatt de siste 5 årene har gjort en veldig god jobb.

Nå føler jeg vi beveger oss fremover og at vi kan godt enes om at ekstremisme er den største risikoen, og at vi kan takke de brede forlikene i stortinget for at det faktisk er så fredelig her som det er 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...