Gå til innhold

Har hatt sex med en bekjent/kompis av han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg dater en fin fyr. Ikke seriøst enda, men jeg liker han bare mer og mer. Merker at jeg begynner å bli forelsket i han. Det jeg lurer på er om jeg skal fortelle han at jeg lå med en i omgangskretsen hans for lenge siden? Vet ikke hvor mye kontakt de har, men jeg tenkte på om det er best å si det itilfelle denne kameraten skulle si det fks? Jeg har ikke kontakt med han lenger. Er evigheter siden. Bare vil ikke at han skal føle jeg holdt det skjult, men samtidig redd for at han skal syns det er veldig ubehagelig eller droppe meg pga det?😐 Er det veldig tur off? Jeg har ikke hatt sex med mange, så utgjort at de kjenner hverandre.. 

Anonymkode: 70e0e...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig må du si det, men vent til du føler deg trygg i relasjonen.. Hadde du sagt det før du traff han hadde han kanskje droppet deg, men helst ikke si det for seint heller.

Anonymkode: bb59c...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig må du si det, men vent til du føler deg trygg i relasjonen.. Hadde du sagt det før du traff han hadde han kanskje droppet deg, men helst ikke si det for seint heller.

Anonymkode: bb59c...f7e

Har aldri vært i denne situasjonen før. Syns det er vanskelig å vite hva som er best å gjøre. Er ikke sikkert det blir noe problem for han, men Vil ikke miste han 😔 Kan jeg vente til det eventuelt blir oss? Hvis vi ikke blir sammen trenger han vel ikke å vite det? Ts

Anonymkode: 70e0e...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel snoke litt på sosiale medier og få nyss i hvor nære de er?

Anonymkode: f4ce0...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtp på at alle puler alle i disse dager, så er jo sånt uungåelig.
Jeg hadde ikke brydd meg.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i akkurat samme situasjon, jeg sa det 5-6 måneder inn i relasjonen. Vi var da sammen. Gikk helt fint :-) Du kan jo ikke stå til ansvar for ting som skjedde før dere ble sammen.. Og alle har jo levd et liv før de møtte partneren sin.

Anonymkode: 7be36...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg dater en fin fyr. Ikke seriøst enda, men jeg liker han bare mer og mer. Merker at jeg begynner å bli forelsket i han. Det jeg lurer på er om jeg skal fortelle han at jeg lå med en i omgangskretsen hans for lenge siden? Vet ikke hvor mye kontakt de har, men jeg tenkte på om det er best å si det itilfelle denne kameraten skulle si det fks? Jeg har ikke kontakt med han lenger. Er evigheter siden. Bare vil ikke at han skal føle jeg holdt det skjult, men samtidig redd for at han skal syns det er veldig ubehagelig eller droppe meg pga det?😐 Er det veldig tur off? Jeg har ikke hatt sex med mange, så utgjort at de kjenner hverandre.. 

Anonymkode: 70e0e...f09

hva med å flytte til en ny by? uansett av prinsipp skal man ikke fortelle alt som inneholder fortid. Det skaper bare mer nedrykk og ubalanse. Livet er nå. Det som skjedde i går er fortid, og skal i prinsipp ikke være mer deg nå. Har du lagt det bak deg? vil du videre? vil du være lykkelig? og vil du en dag stå hvit brud? 

Anonymkode: bacdf...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

hva med å flytte til en ny by? uansett av prinsipp skal man ikke fortelle alt som inneholder fortid. Det skaper bare mer nedrykk og ubalanse. Livet er nå. Det som skjedde i går er fortid, og skal i prinsipp ikke være mer deg nå. Har du lagt det bak deg? vil du videre? vil du være lykkelig? og vil du en dag stå hvit brud? 

Anonymkode: bacdf...028

Dette var da voldsomt 🙈 Ts

Anonymkode: 70e0e...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært i akkurat samme situasjon, jeg sa det 5-6 måneder inn i relasjonen. Vi var da sammen. Gikk helt fint :-) Du kan jo ikke stå til ansvar for ting som skjedde før dere ble sammen.. Og alle har jo levd et liv før de møtte partneren sin.

Anonymkode: 7be36...abb

Så godt å høre. Takk for svar. Ts

Anonymkode: 70e0e...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kan vel snoke litt på sosiale medier og få nyss i hvor nære de er?

Anonymkode: f4ce0...bcd

Jeg har prøvd på det. Ser at han jeg har ligget med har likt det siste daten har lagt ut på facebook, men ingen nye bilder av dem sammen. Ts

Anonymkode: 70e0e...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri sagt det. Min nåværende har ingenting med hvem jeg har ligget med. Noen ganger har han spurt om jeg har ligget med en kompis av meg, jeg svarer glatt nei. Det har ikke han noe med. 

Anonymkode: 61666...45e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd på det. Ser at han jeg har ligget med har likt det siste daten har lagt ut på facebook, men ingen nye bilder av dem sammen. Ts

Anonymkode: 70e0e...f09

Hvis de har mye kontakt, kan han du har ligget med finne på å si det til han. Så spørs det hvor mye likes på facebook sier om hvor mye kontakt noen har. Her ville jeg sett over flere poster, og se om det er et repetitivt mønster. Trykker han like nesten hver gang han du dater skriver noe? Det kan være en sterkere indikasjon.

Det er jo en del gutter som får en kalddusj hvis de finner ut at en kamerat har ligget med jenta de er interessert i. Dette er en komplisert situasjon. Det beste er kanskje å fiske ut av ham hvor godt de kjenner hverandre på en eller annen mpte?

Anonymkode: 01797...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde aldri sagt det. Min nåværende har ingenting med hvem jeg har ligget med. Noen ganger har han spurt om jeg har ligget med en kompis av meg, jeg svarer glatt nei. Det har ikke han noe med. 

Anonymkode: 61666...45e

Nei, det er i fortiden og betyr ingenting, men problemet er jo at de kjenner hverandre... Bedre at det kommer fra meg, enn at han sier det. Ts

Anonymkode: 70e0e...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis de har mye kontakt, kan han du har ligget med finne på å si det til han. Så spørs det hvor mye likes på facebook sier om hvor mye kontakt noen har. Her ville jeg sett over flere poster, og se om det er et repetitivt mønster. Trykker han like nesten hver gang han du dater skriver noe? Det kan være en sterkere indikasjon.

Det er jo en del gutter som får en kalddusj hvis de finner ut at en kamerat har ligget med jenta de er interessert i. Dette er en komplisert situasjon. Det beste er kanskje å fiske ut av ham hvor godt de kjenner hverandre på en eller annen mpte?

Anonymkode: 01797...78c

Jaaaaa 😔 

Skal prøve å finne ut hvor godt de kjenner hverandre. Ts

Anonymkode: 70e0e...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde aldri sagt det. Min nåværende har ingenting med hvem jeg har ligget med. Noen ganger har han spurt om jeg har ligget med en kompis av meg, jeg svarer glatt nei. Det har ikke han noe med. 

Anonymkode: 61666...45e

Får håpe kompisen ikke sier noe da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du fortelle det?? Om kompisen sier det til så er det bare å si at ja, det skjedde for evigheter siden. Ferdig med det. Det er ikke sånn at du har gjort noe galt, og hvis daten din reagerer negativt eller føler at du har holdt noe skjult, så er det han som har et problem. Syns det virker helt meningsløst å fortelle det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Får håpe kompisen ikke sier noe da. 

Hvordan hadde du reagert? Ts

Anonymkode: 70e0e...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fant du ut at de er/var venner? 

Anonymkode: 2fedc...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du 17 år eller? Hvem bryr seg om sånne bagateller.

Anonymkode: ba0e0...767

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem bryr seg om sånne bagateller.

Det er ikke en bagatell hvis de er gode venner. Det er mange forhold og vennskap som har gått i dass etter slike ting. Men det spørs jo hvordan det kommer frem, om det kommer frem. Det er komplisert for en gutt hvis bestevennen eller en nær venn har hatt sex med jenta han vil ha. Finnes vel nesten ikke noe verre. Men her er det mulig menn og kvinner tenker vidt forskjellig.

Anonymkode: 6af47...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...