Gå til innhold

Hvordan synes du det er å være alene hjemme uten samboer en helg?? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere med samboere. Synes dere det er godt å være hjemme alene en helg??

Hva gjør dere når dere er hjemme alene en helg uten samboer?

Jeg er hjemme alene nå og jeg kjenner bare at jeg ikke er skapt for å være alene selv bare 2 dager. 

Anonymkode: 038b4...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt fantastisk! Da spiser jeg god mat, holder huset i orden, slipper å mase, ser masse serier/film. Har sofaen for meg selv

Anonymkode: 95311...775

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fantastisk 😂 jeg elsker han så klart, å jeg elsker å være med han. Men når han er på kurs feks så storkoser jeg meg. Jeg kan lage mat han ikke liker, jeg tar minispa på badet med et glass vin uten å tenke på at noen trenger det, å jeg kan se på hva jeg vil på tv’n! 

Anonymkode: 90f5b...6a3

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
2 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg tar minispa på badet med et glass vin uten å tenke på at noen trenger det, 

Anonymkode: 90f5b...6a3

Hei, hei, hei, du kan godt tenke litt over at jeg trenger det vinglasset, altså. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig :-) Selv om jeg gjør stort sett hva jeg vil når han er hjemme også, så er det spesielt å være alene. Jeg lager god mat til bare meg - eller kjøper sushi - kjøper is... bare kos.

Og så savner jeg ham og da er det godt når han kommer hjem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min samboer er ytterst sjeldent borte, men når han er, har jeg gledet meg i mange uker i forveien. Det er helt fantastisk, å få være helt alene noen få dager. 

Jeg nyter det virkelig. Lager god mat, kjøper inn sjokolade, ser filmer jeg liker men som han ikke er så glad i, rydder og vasker hele huset. Og når søndagen kommer gleder jeg meg veldig til å få han hjem igjen 😊 han skal muligens bort ei helg i mai, og jeg har allerede begynt nedtellingen.

En gang skulle han være borte to netter, men kom plutselig hjem etter en natt. Han ga ikke beskjed på forhånd for han ville overraske meg, og tenkte at jeg sikkert ble glad. Kan tro jeg ble skuffa! Men kunne jo ikke si det til han 😂

Anonymkode: 3d761...8c1

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å ha huset for seg selv, uten å tenke på at vi må spise noe kulinarisk som tar evigheter å lage. Som oftest blir det pariserpizza, eller enda bedre klassikeren spagetti å la capri. Til alle måltider.  En bekjent av meg spiser frokostblanding til alle måltider når fruen er borte. Usikker på om det skyldes at frokostblanding er så godt, eller om han ikke tør å lage noe annet.

Anonymkode: 41900...ea3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er samboeren min vekke 5 uker om gangen annen hver mnd. Det er flott det :) 

Anonymkode: a4529...613

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er digg!! Jeg elsker han, elsker å bo med han og vi har det veldig fint sammen - men en gang i blant er det ufattelig deilig å bare være 100% alene og gjøre akkurat hva jeg selv vil, når jeg vil det uten å ta hensyn til en sjel 🙈

Anonymkode: 08394...ba7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer er borte annenhver måned på grunn av jobben. Tenker ikke så mye over det egentlig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Overrasket skrev:

Hjemme-alene-fest!!! :skaal::bolledeig: Hvor bor du? 

Jeg bor I Nord Norge. 😊

 

Anonymkode: 038b4...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker også samboeren min å elsker når samboer er hjemme. Selvfølgelig er det godt å ha huset for seg selv og ha litt alenetid. 😀 

Men man er forskjellig. Jeg personlig er ikke skapt for p være for meg selv. Blir fort ensom.

Heldigvis er det bare 2 dager.

Anonymkode: 038b4...043

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, du klarte deg vel alene før du fikk samboer?!

Anonymkode: 4e5d2...3aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, hobbykokken skrev:

Syns det er kjedelig og tomt. :/ 

Enig

Anonymkode: fefb0...96c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts, du klarte deg vel alene før du fikk samboer?!

Anonymkode: 4e5d2...3aa

Bodde hjemme da. Jeg er 24 år og flyttet rett hjemmefra å til samboeren min. 😊 Så ikke "vant" til å være så mye alene.

Anonymkode: 038b4...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud jeg elsker det! det er ikke så ofte, men gleder meg alltid i forveien. lager middag han ikke liker, slipper at det blir veldig rotete hjemme, ser film eller serie eller leser litt bok, sover midt i senga, ooog benytter muligheten til å onanere så lenge jeg vil uten at han vet det (ikke at han har noe imot det, men det er digg å ikke bli lagt merke til i ganske liten leilighet:)) 😊😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker det. Jeg har et stort behov for å ha alenetid og heldigvis har jeg en samboer som har et stort behov for å reise vekk innimellom 😊😊

Gjør ikke noe spesielt anderledes når han er borte enn om han er hjemme egentlig. Ikke noe mer enn at jeg muligens lager mat bare jeg liker 😝 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...