Gå til innhold

Tenker fremdeles på han, men vet ikke hva jeg føler lenger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg vipper sånn mellom å føle noe for han og gi slipp. Jeg har vært så betatt i nesten 2 år! Vi har hatt en del kontakt på face og insta, og jeg har fått sjelefred når han har sendt meg meldinger. Jeg angrer på at jeg ikke var så veldig imøtekommende.... men hva kan han vite når jeg ikke innrømmet noen følelser?

likevel så har jeg hatt sjansen så veldig mange ganger, uten å ta den. det er mange grunner til at jeg ikke startet noe dating. Jeg var for full av egne negative tanker , men var ikke voksen nok til og innrømme noe som helst eller la han gå. Når jeg har hatt sjansen så mange ganger så føler jeg at jeg like gjerne kan la det gå. Men det ligger inni meg som noe som jeg aldri fant ut av. På en side går jeg lei, og føler at han kommer til å ta kontakt igjen. På en annen side så tenker jeg fremdeles på han. Det var utrolig fint å bare få en melding fra han... jeg skjønner i ettertid at det var følelser der. Men jeg "ødela" alt.

Saken er at vi er for langt fra hverandre fysisk og livsmessig. Jeg ser ingen enkel fremtid med han :/ 

Anonymkode: e4bd4...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Saken er at vi er for langt fra hverandre fysisk og livsmessig. Jeg ser ingen enkel fremtid med han :/ 

Anonymkode: e4bd4...c4e


Nei da er det bare å glemme han og finne deg noen andre å chatte med, så skal du se du nok er mer betatt i bare det å ha kontakt med noen og noe oppløftende i hverdagen, og ikke nødvendigvis i selve han.

Anonymkode: 35c4e...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Nei da er det bare å glemme han og finne deg noen andre å chatte med, så skal du se du nok er mer betatt i bare det å ha kontakt med noen og noe oppløftende i hverdagen, og ikke nødvendigvis i selve han.

Anonymkode: 35c4e...71f

Men det er jo folk jeg har hatt kontakt med ellers også.. Som ikke fikk frem samme følelsene. Så noe må det nå ha vært. 

Anonymkode: e4bd4...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo folk jeg har hatt kontakt med ellers også.. Som ikke fikk frem samme følelsene. Så noe må det nå ha vært. 

Anonymkode: e4bd4...c4e

Det kommer, men du må prioritere det og gi rom for det, og ikke en du er betatt av som du ikke kan ha noe fremtid med uansett.

Anonymkode: 35c4e...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer, men du må prioritere det og gi rom for det, og ikke en du er betatt av som du ikke kan ha noe fremtid med uansett.

Anonymkode: 35c4e...71f

Følelser som har kommet før har ikke blitt prioritert. De bare kom. 

Synes slike svar er så tomme.. :( "de kommer bare du øver nok og velger en du vil få de for"

Anonymkode: e4bd4...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer, men du må prioritere det og gi rom for det, og ikke en du er betatt av som du ikke kan ha noe fremtid med uansett.

Anonymkode: 35c4e...71f

Hvordan vet man egentlig om man har noen fremtid sammen? 

Anonymkode: e4bd4...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Følelser som har kommet før har ikke blitt prioritert. De bare kom. 

Synes slike svar er så tomme.. :( "de kommer bare du øver nok og velger en du vil få de for"

Anonymkode: e4bd4...c4e


Nei, det er ikke følelsene jeg mener du skal prioritere, men å ha kontakt med andre menn fremfor han. Gi andre menn en sjanse. Fokuser på andre menn. Gled deg til å chatte med en annen mann du får god tone med, fremfor han her.
 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet man egentlig om man har noen fremtid sammen? 

Anonymkode: e4bd4...c4e


Det er jo du som sier du ikke ser noen enkel fremtid med han, og at dere har altfor forskjellig liv, og bor for langt fra hverandre.

 

Anonymkode: 35c4e...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Nei, det er ikke følelsene jeg mener du skal prioritere, men å ha kontakt med andre menn fremfor han. Gi andre menn en sjanse. Fokuser på andre menn. Gled deg til å chatte med en annen mann du får god tone med, fremfor han her.
 


Det er jo du som sier du ikke ser noen enkel fremtid med han, og at dere har altfor forskjellig liv, og bor for langt fra hverandre.

 

Anonymkode: 35c4e...71f

Takk. Jeg har kontakt med andre menn. Men etter så lang tid og de riktige følelsene ikke har dukket opp, så ser jeg ingen vits i å jobbe for å få frem følelser. Jeg kan heller ikke bare glede meg til å høre fra de når det ikke er slike følelser som gir somerfugler. 

Jeg har ikke masse kontakt med han jeg liker, for vi har egentlig ingenting å bygge på. Men de gangene har har sendt melding, så blir jeg bare veldig glad. Det blir jeg ikke når de andre mennene sender....

Anonymkode: e4bd4...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bestemmer selv hvem man skal ha en fremtid med. Vi lever ikke på 1600-tallet. Dette er Norge i 2018. Man gjør hvva man vil.

Anonymkode: d2803...215

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man bestemmer selv hvem man skal ha en fremtid med. Vi lever ikke på 1600-tallet. Dette er Norge i 2018. Man gjør hvva man vil.

Anonymkode: d2803...215

Bestemmer man det om den du vil ha en fremtid med skal tvangsgiftes? Ikke tilfellet i min situasjon asså

Anonymkode: e4bd4...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...