Gå til innhold

Trine Skei Grande og andre politikere som snakker usant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"På spørsmål om det er noe hun skulle hatt ugjort, svarer Grande at hun har levd et vanlig liv og sikkert har gjort dumme ting.

Ifølge Grande er det derimot ikke noe sannhet i ryktene som spres på nett.

- Det har jeg behov for å si at ikke er sant. Det er ikke sikkert det stopper med dette, men jeg har behov for å si det, sier hun."

https://www.dagbladet.no/nyheter/har-behov-for-a-si-at-det-ikke-er-sant/69352219

Dette sa Trine Skei Grande til Dagbladet 17. januar 2018 om episoden med gutten i åkeren. Den fant visst aldri sted i følge henne. Hvordan skal vi forholde oss til politikere som har et slikt lettvint forhold til sannheten? I ettertid har det jo framkommet at hendelsen er et faktum. Mange var vitner til hendelsen, og til og med Ola Borten Moe (hans bryllup) har bekreftet hendelsen. Det blir stadig vanskeligere å ha tillit til politikere.

Anonymkode: 8d30f...daf

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tenk på alle mennesker politikere jobber for som iallfall lever et urent liv! Så ikke kom med den at man skal ha tillit til alle, fordi det er ufattelig mange som lever bak det tror du tror er perfekte mennesker. Dessuten skriver kjører media holdningskampanje som om dem er moralske politi. Tror du ikke journalister har masse sex med hvem de nå enn ønsker? Så ikke kom med den du. 

Anonymkode: 09425...e55

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle politikere lyver

Men denne saken beviser dobbelmoralen når de kommer til slike saker. 

Anonymkode: 357c3...dfa

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ønsker sterkt å bli gjenvalgt som Venstre-leder på helgens landsmøte. Skjer det, så er det helt utrolig. Da mister man lett ikke bare tilliten til henne men også til resten av partiet.

https://www.altaposten.no/nyheter/2018/02/08/Venstres-ledertrio-ønsker-gjenvalg-16053107.ece

Anonymkode: 8d30f...daf

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt nok om den saken nå. Dere har melket den til det kjedsommelige. Gå og les litt mer søppel og ryktespredning og kom tilbake med noe nytt i det minste.

Anonymkode: cda5f...e19

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har hatt nok om den saken nå. Dere har melket den til det kjedsommelige. Gå og les litt mer søppel og ryktespredning og kom tilbake med noe nytt i det minste.

Anonymkode: cda5f...e19

Det er ikke innholdet i den spesifikke saken som diskuteres her, men hvorvidt vi fortsatt kan ha tillit til politikere. Den ene etter den andre blir tatt i løgn (ikke bare Trine). Siv, for eksempel, "husker ikke" diverse ubehagelige saker. Manuela Ramin Osmundsen bløffa til sjefen (statsministeren) i sin tid, noe som førte til at hun måtte gå. Mange kunne vært nevnt. Rekka er lang.

Anonymkode: 8d30f...daf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom noen ønsker å diskutere denne saken om Trine Skei Grande, så burde dere hoppe over til denne tråden hos diskusjon.no

Her på Kvinneguiden risikerer man at alt mulig blir slettet. Men hos diskusjon.no har de vanligvis en mye høyere terskel for hva som kan diskuteres... 

Anonymkode: e06c4...565

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom noen ønsker å diskutere denne saken om Trine Skei Grande, så burde dere hoppe over til denne tråden hos diskusjon.no

Her på Kvinneguiden risikerer man at alt mulig blir slettet. Men hos diskusjon.no har de vanligvis en mye høyere terskel for hva som kan diskuteres... 

Anonymkode: e06c4...565

Takk for link :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun ønsker sterkt å bli gjenvalgt som Venstre-leder på helgens landsmøte. Skjer det, så er det helt utrolig. Da mister man lett ikke bare tilliten til henne men også til resten av partiet.

https://www.altaposten.no/nyheter/2018/02/08/Venstres-ledertrio-ønsker-gjenvalg-16053107.ece

Anonymkode: 8d30f...daf

Arbeiderpartiet i Vågå valgte Rune Øygard til ordfører etter at saken mot ham ble kjent, så dette med Grande og at hun gjenvelges som partileder i Venstre er bare barnemat.

Anonymkode: 3fba4...414

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dersom noen ønsker å diskutere denne saken om Trine Skei Grande, så burde dere hoppe over til denne tråden hos diskusjon.no

Her på Kvinneguiden risikerer man at alt mulig blir slettet. Men hos diskusjon.no har de vanligvis en mye høyere terskel for hva som kan diskuteres... 

Anonymkode: e06c4...565

Ja her inne slettes det over en lav sko. Bare lov å mene det som er politisk korrekt. Jeg spyr...

Anonymkode: 13e90...0d8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Arbeiderpartiet i Vågå valgte Rune Øygard til ordfører etter at saken mot ham ble kjent, så dette med Grande og at hun gjenvelges som partileder i Venstre er bare barnemat.

Anonymkode: 3fba4...414

Men er det sånn som dette vi vil ha det?? Jeg stemmer nei!

Anonymkode: 8d30f...daf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ENDELIG omtales denne saken av et tilsynelatende oppegående menneske som også var tilstede der hendelsen fant sted. 

Og ENDELIG tar NRK i denne saken.

Anonymkode: 8d30f...daf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest chisandra

Adresseavisen har intervjuet mannen, og han sier bl.a. 

«-Etter at Resett kom med den første saken, snakket jeg med Grande. Da spurte jeg henne hva som var hennes opplevelse av hendelsen. Da sa hun: Du må huske at det var du som dro med meg bakom huset og hoppet på meg. Jeg ble helt sjokkert. Det var så langt fra sannheten som det går an, sier mannen til Adresseavisen.»

https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/MgBpKJ/26-aringen-om-hvordan-han-skal-ha-blitt-fremstilt--Dette-oppleves-som-et-overgrep

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine Skei Grande kan kunsten å smile med sur munn! 

Når det gjelder denne saken har jeg null problemer med at hun fortsetter som minister og leder for Venstre. Men det de jo ganske komisk hvordan mediene m.fl. gjør sitt beste for å forsvare henne. Hykleriet vil ingen ende ta. Behandle henne som man ville behandlet en mann, da for svingende. Likestilling!

E02169D0-AEAB-4F3C-BC94-9F2A78B27D43.jpeg

Anonymkode: 3fba4...414

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trine Skei Grande kan kunsten å smile med sur munn! 

Når det gjelder denne saken har jeg null problemer med at hun fortsetter som minister og leder for Venstre. Men det de jo ganske komisk hvordan mediene m.fl. gjør sitt beste for å forsvare henne. Hykleriet vil ingen ende ta. Behandle henne som man ville behandlet en mann, da for svingende. Likestilling!

E02169D0-AEAB-4F3C-BC94-9F2A78B27D43.jpeg

Anonymkode: 3fba4...414

Det har jeg problemer med. Jeg ønsker meg politiske ledere med integritet og som framstår som forbilder for oss alle. Som ikke lyver eller setter andre i et dårlig lys for å redde seg selv. Om vi skal beholde tiltroen og tilliten til våre politiske ledere, så må de vise seg denne tilliten verdig. Èn ting er handlingen, som i seg selv er forkastelig. Men den elendige håndteringen i etterkant, av både kulturministeren og statsministeren, er det som virkelig har politisk sprengkraft. 

Anonymkode: 8d30f...daf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trine Skei Grande kan kunsten å smile med sur munn! 

Når det gjelder denne saken har jeg null problemer med at hun fortsetter som minister og leder for Venstre. Men det de jo ganske komisk hvordan mediene m.fl. gjør sitt beste for å forsvare henne. Hykleriet vil ingen ende ta. Behandle henne som man ville behandlet en mann, da for svingende. Likestilling!

E02169D0-AEAB-4F3C-BC94-9F2A78B27D43.jpeg

Anonymkode: 3fba4...414

Enig med deg. Bortsett fra det at hun kan fortsette som minister og leder for Venstre. 

Anonymkode: 13e90...0d8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe noen innad i Venstre varsler om de stygge ryktene om 26 åringen og hvem som sprer ryktene. Så får man i hvert fall straffet de som fremstilte 26 åringen som "enkel" og "løgner".

Anonymkode: a383b...ca5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Får håpe noen innad i Venstre varsler om de stygge ryktene om 26 åringen og hvem som sprer ryktene. Så får man i hvert fall straffet de som fremstilte 26 åringen som "enkel" og "løgner".

Anonymkode: a383b...ca5

Enig. Han framstår som alt annet enn "enkel" og "løgner". Den som setter fram slike påstander bør svare på dem. Venter på at noen i Venstre tar tak i dette. Hvis ikke har ikke jeg ikke lenger noen som helst tillit til dette partiet. Det framstår da som et tulleparti som ivaretar sine egne framfor "ofre" i slike saker. Og velgerne kommer til å straffe dem for dette.

Anonymkode: 8d30f...daf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Det er ikke vanskelig å skjønne at han faktisk begynner å snakke nå, etter det som har kommet frem de siste dagene. Nå begynner jo til og med NRK og TV2 å rynke på nesa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...