Gå til innhold

Date, men ser det ikke er håp.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen. Har skrevet med en mann på Tinder, og vi har planlagt å møtes til neste uke. Vi skal da drive med en hobby vi har felles og som regel må man være to for å gjøre det. 

Altså, jeg ser at han er temmelig mye finere enn meg. Har sett mange bilder av han (instagram er tilknyttet Tinder), han er virkelig en usedvanlig vakker mann! Mine bilder er ikke ekstraordinære. Har flere bilder uten sminke og jeg ser helt vanlig ut på dem. Dette er ikke noe jeg skriver fordi jeg har lav selvtillit, heller mye selvinnsikt. 

Hobbyen har blitt en stor lidenskap, men jeg har få personer å gjøre det med, derfor blir det litt sjeldnere enn jeg egentlig vil. På hvilken måte kan jeg få frem for denne mannen, uten at han tror jeg håper at det skal bli noe, at jeg er interessert i å være hans aktivitetspartner? Han sa selv at han også manglet noen å gjøre det oftere med. Jeg vil virkelig få til at vi kan gjøre dette sammen når vi ikke har noen andre. 

Noen tips? Kan jo ikke si "Ser at du er mye finere enn meg og at det aldri kan bli noe, men vil du fortsette å møtes for å gjøre dette?". Hva kan jeg si? 

Anonymkode: 58c7c...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke tåpelig å avskrive ham som partner allerede før dere har møttes? For det første er attraktivitet i form av utseende veldig subjektivt, og for alt du vet kan han synes du er virkelig vakker. For det andre er det ikke det ytre man baserer et forhold på, men felles verdier og holdninger, kanskje noen interesser, felles retning i livet, at man liker hverandres personlighet, og at man har kjemi. Vent til den første daten, dersom du da ikke kjenner kjemi er det selvsagt greit. Da ville jeg kanskje sagt at jeg ikke ser for meg noe forhold, men at det hadde vært trivelig å gjøre denne aktiviteten sammen.

Anonymkode: df216...dfa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jo sagt ja til å møte deg gjennom en partnerapp. Skjønner ikke at du da kan avskrive han forde han er for pen. Han har jo sveipet ja på deg i første omgagn og svarer nå på meldinger med deg. Det betyr jo at han ser noe i deg og har interesse av å møte deg. 

skjønner ikke greia di jeg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så glad ekte skjønnhet kommer innenfra, og kanskje denne mannen ikke vil ha et glansbilde men faktisk en livspartner.

Møt han og før kjemien mellom dere du, så tar du det derfra :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, alle sammen. Har skrevet med en mann på Tinder, og vi har planlagt å møtes til neste uke. Vi skal da drive med en hobby vi har felles og som regel må man være to for å gjøre det. 

Altså, jeg ser at han er temmelig mye finere enn meg. Har sett mange bilder av han (instagram er tilknyttet Tinder), han er virkelig en usedvanlig vakker mann! Mine bilder er ikke ekstraordinære. Har flere bilder uten sminke og jeg ser helt vanlig ut på dem. Dette er ikke noe jeg skriver fordi jeg har lav selvtillit, heller mye selvinnsikt. 

Hobbyen har blitt en stor lidenskap, men jeg har få personer å gjøre det med, derfor blir det litt sjeldnere enn jeg egentlig vil. På hvilken måte kan jeg få frem for denne mannen, uten at han tror jeg håper at det skal bli noe, at jeg er interessert i å være hans aktivitetspartner? Han sa selv at han også manglet noen å gjøre det oftere med. Jeg vil virkelig få til at vi kan gjøre dette sammen når vi ikke har noen andre. 

Noen tips? Kan jo ikke si "Ser at du er mye finere enn meg og at det aldri kan bli noe, men vil du fortsette å møtes for å gjøre dette?". Hva kan jeg si? 

Anonymkode: 58c7c...007

Trist at du har så dårlige tanker om deg selv, og trist at du tror at såkalt pene mennesker ikke bryr seg om annet enn utseendet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han setter nok kjempepris på å møte en dame som driver med den samme hobbyen som han! Det connecter mennesker mye mere enn hva utseende gjør, så ikke tenk noe på at han er finere enn deg! Gå inn i det med selvtillit og vær deg selv og hygg deg på date! 

Anonymkode: e3707...a95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar! Nå har vi møtt hverandre. Han var faktisk, om mulig, enda flottere enn jeg hadde trodd. Selvsagt ble jeg rar og teit, stammet og snublet i ordene og gjorde mye av det man ikke skal gjøre når man vil imponere noen. Sukk. Han var veldig trivelig, spøkte og var i godt humør. Vi avtalte ikke noe nytt møte, og det er nok like greit. Det der hadde jeg ikke hatt ryggrad til å begi meg ut på. Han er noe av det fineste jeg har sett, og jeg ble nesten litt irritert over at han i det hele tatt giddet å møte meg. Hvorfor kan man ikke være like morsom og avslappet sammen med folk man liker som man er med venner?

Takk for råd. :)

Anonymkode: 58c7c...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...