Gå til innhold

Hva er de beste sjekketriksene på KG?


DominantHr

Anbefalte innlegg

Gjest PeleWasShite

Numbers game er en sikker vinner. D.v.s. send penisbilde til 100 brukere, og sats på at du får napp hos en av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, PeleWasShite skrev:

Numbers game er en sikker vinner. D.v.s. send penisbilde til 100 brukere, og sats på at du får napp hos en av dem.

Sjansen er stor for at man vil ha blitt utestengt innen den tid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PeleWasShite
9 minutter siden, Winza skrev:

Sjansen er stor for at man vil ha blitt utestengt innen den tid :P

Vi lever i en post-Grande æra nå. Alt er innafor :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, PeleWasShite skrev:

Vi lever i en post-Grande æra nå. Alt er innafor :nori:

Heller Grand-is

Ja vet, utrolig tørr 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange par her inne, så definitivt en sjekkeplass. Har blitt sjekket opp av mange menn her inne og falt for en da

Anonymkode: 2eaf7...559

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, DominantHr skrev:

Noen opptrer anonymt, men samtidig antyder at de er kvinne når de er mann, eller motsatt. Andre gir seg ut for å være ung, mens de er voksne. Det er de som setter i gang troll-tråder eller helt uskyldige emner.

Alt dette for å lokke profiler ut i åpent lende, hvor man kan "slå" til.

Hva er din erfaring?


Skjønner ikke helt hva du spør om for innlegget ditt samsvarer ikke med tittel. Min erfaring er at jeg har blitt anklagd for å være mann på forumet når jeg er kvinne (her på seksualforumet og spesielt i penistråder når jeg sier at liten pikk ikke gir meg noe) , og når jeg har skrevet det samme fra min kvinnebruker og ikke anonymbruker så får jeg slibrige ekle, og noen ganger hetsende (en gang voldtektstrussel) meldinger på innboks fra mannlige brukere.  Det virker hvertfall ikke som at mennene her har noen gode sjekketriks for å si det sånn.

Anonymkode: 9ddab...33b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er mange som har blitt sammen herfra still

Anonymkode: 99fb0...6be

 

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker slik da når såpass mange har funnet kjærligheten på kg

Anonymkode: 99fb0...6be


Mange er det vel ikke, men det er et par KG-par ja. Av mange hundre tusen brukere.
Enig i at dette forumet ikke er en sjekkeplass, det er først og fremst et fristed for kvinner der man kan diskutere kvinnehelse, kvinnehverdagen, kjærlighet, bryllup, barn og andre emner. 
Syntes menn som prøver å sjekke her inne er upassende (grunnen til at jeg alltid skriver fra AB), har kun fått nøytrale hyggelige meldinger fra 1 gutt her, men han sendte det samme til venninda mi og sikkert til 200 andre brukere også og ble sur når han ikke fikk snapchaten min etter tre meldinger frem og tilbake, så mitt tips til menn her inne som faktisk er på sjekkern ; gå på en annen arena, eller i det minste delta i forumets kvinneaktuelle temaer med kvinneforståelse (og ikke det der MGTOW tullet og skepsis mot kvinner) sånn at man ser dere er her for å diskutere og bidra til et bedre samfunn for kvinner, og ikke bare for å menge dere med jenter for å prøve å få dere noe.

 

Anonymkode: 9ddab...33b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett en del mannlige brukere som har sender melding til drøss av damer her på kvinneguiden. Vet ikke om det funker. Men blir jeg svarer ikke på noen av mennene som spør om "vi skal bli kjent". 

Anonymkode: db75c...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får en del meldinger når jeg skriver uten anonym bruker ja, mange hyggelige og noen som blir sure fordi jeg ikke legger de til på snap haha wtf. Greit at jeg ikke bruker AB men jeg vil ikke gi navnet mitt til folk jeg ikke kjenner, jeg vil ikke noen jeg kjenner skal vite jeg henger på kg 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2018 den 12.50, DominantHr skrev:

Noen opptrer anonymt, men samtidig antyder at de er kvinne når de er mann, eller motsatt. Andre gir seg ut for å være ung, mens de er voksne. Det er de som setter i gang troll-tråder eller helt uskyldige emner.

Alt dette for å lokke profiler ut i åpent lende, hvor man kan "slå" til.

Hva er din erfaring?

Det er å ikke fremstå som bitter og kvinnedisrkiminerende. Eller feig, ved å starte en tråd og ikke svare mer. Tror du har spolert sjansene dine forlengst. 

Anonymkode: 8f170...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Alle steder hvor folk møtes er potensielle sjekkesteder. SoMe er det nye bytorget. 

Selv om man er her uten intensjon om å sjekke kan man ende opp med nettopp det. Folk møtes, spenninger oppstår.... It’s the same old song and dance...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Vil dere være med meg hjem, og titte på frimerke-samlingen min? :ninuskapus:

Anonymkode: adf13...0b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...