Gå til innhold
Betta123

Snart tid for eggutthenting og min erfaring med IVF medisiner

Anbefalte innlegg

Agitha
5 timer siden, Betta123 skrev:

Hei Agitha❤️ Da jeg kom på sykehuset sa de at 2 egg var befruktet men det ene hadde kromosomfeil eller noe sånt så det måtte de kaste, det andre var veldig fint firedelt så det satte de tilbake i meg. Juhu!! Var veldig nervøs for at det ikke skulle være noen! Så nå er jeg en stolt «ruger» som de sier... å fysøren så nervepirrende dette er! Nå er jeg livredd for å gjøre noe feil for at det ikke skal overleve (selv om jeg såklart vet at det ikke kan bli ødelagt sv st jeg går på trening eller noe sånt) men alt er så skummelt må jeg si!idag har jeg vært veldig trett og kjent et press på nedre mage, som om noen sitter på meg. Tenker det er lutinusen som spiller meg et puss... nå er jeg veldig spent på hvordan formen din er?! Skulle du ha egguttak i morgen? ❤️

Så godt å høre! 😊 Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne. Alt man trenger er ett godt egg. ☺ Hele ivf prosessen er utrolig nervepirrende, så man blir litt stresset. Men det er ingenting du kan gjøre feil sånn sett. Bare lev som om du er gravid, så må du bare overlate resten til kroppen. 🙂 Den lutinusen har jeg et skikkelig hat forhold til. 😅 Den ga meg alle gravidsymptomene på en gang. Var veldig støl i magen og hadde den pressfølelsen. Og jeg måtte tisse heeele tiden..og konstant trøtt. Så føler med deg. 😄 Spennende de neste 2 ukene før testdagen nå da. Håper så inderlig den sitter! 💜

Ja, jeg har egguttak imorgen, så nå skal jeg legge meg. Formen idag har vært dårlig, kvalm og svimmel, så håper jeg føler meg bedre imorgen. Ikke gøy å gjøre dette mens man er syk i hvertfall. Også er det 2 dager med psykisk terror å vente på resultatet om de klarer seg. 😅😅 Lykke til som ruger! 💜

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Betta123
15 timer siden, Agitha skrev:

Så godt å høre! 😊 Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne. Alt man trenger er ett godt egg. ☺ Hele ivf prosessen er utrolig nervepirrende, så man blir litt stresset. Men det er ingenting du kan gjøre feil sånn sett. Bare lev som om du er gravid, så må du bare overlate resten til kroppen. 🙂 Den lutinusen har jeg et skikkelig hat forhold til. 😅 Den ga meg alle gravidsymptomene på en gang. Var veldig støl i magen og hadde den pressfølelsen. Og jeg måtte tisse heeele tiden..og konstant trøtt. Så føler med deg. 😄 Spennende de neste 2 ukene før testdagen nå da. Håper så inderlig den sitter! 💜

Ja, jeg har egguttak imorgen, så nå skal jeg legge meg. Formen idag har vært dårlig, kvalm og svimmel, så håper jeg føler meg bedre imorgen. Ikke gøy å gjøre dette mens man er syk i hvertfall. Også er det 2 dager med psykisk terror å vente på resultatet om de klarer seg. 😅😅 Lykke til som ruger! 💜

Alle de symptomene du nevner av lutinusen har jeg også! Utrolig kjedelig at den lurer oss sånn🙈 masse lykke til idag! Håper de finner gullegget og at du blir en ruger sammen med meg💜

Endret av Betta123

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   1 medlem

• Betta123

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her