Gå til innhold

Greit å la ungdommen får prøve en MILF?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Eldre damer, jeg er i midten av 30 årene :fnise:

Ja da er du en eldre dame(milf):fnise:

Anonymkode: e43a5...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 40 år, singel og glad i sex. Nå har jeg fått ganske mye interesse fra en 17 år gammel jente som åpenbart er ute etter å få seg et ligg med en "DILF". Jeg kjenner jeg har lyst, men holder litt igjen, men hun er jo over 16 så det er vel ok å gi henne en opplevelse for livet?

Anonymkode: 78572...f59

Sånn jeg fikset det for deg. Alle forstår nok at du er en mann, som later som du er en kvinne.

Anonymkode: 230fe...078

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent til han er over 20. Jeg har hatt sex med en på 17, da jeg var 25 år. Men han løy og sa at han var 21. Traff han ute på 18 års grense, så trodde jo på han . Fikk vite senere at han bare var 17 av andre, men gjort var gjort. Han var jo deilig uansett da :fnise:

Men du er 40 og å ha sex med en på 17, blir for drøyt da. La han få noen år til på seg :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i midten av 40 åra og har hatt sex med flere på den alderen før. Det har jeg sluttet med, de er rett og slett for umoden og uerfaren. Jeg vil ha menn som vet hvor «ting» er, ikke fomler rundt og som vet hvordan de gir ei dame nytelse.

Om du trenger å oppleve det for å forstå det så for all del, men ikke forvent deg noe stort.

Anonymkode: 362d1...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hold deg unna! Han er ikke voksen engang, skjønner ikke at du i hele tatt vurderer det. Kan godt hende at han angrer og skammer seg etterpå. Det er moralsk forkastelig å utnytte unge mennesker på den måten.

Anonymkode: f5d88...e02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i midten av 40 åra og har hatt sex med flere på den alderen før. Det har jeg sluttet med, de er rett og slett for umoden og uerfaren. Jeg vil ha menn som vet hvor «ting» er, ikke fomler rundt og som vet hvordan de gir ei dame nytelse.

Om du trenger å oppleve det for å forstå det så for all del, men ikke forvent deg noe stort.

Anonymkode: 362d1...824

Kunne ikke vært mer enig. Rundt 30 ( 25-35) er best alder på menn. Et kryssingspunkt der du får den beste mixen av det mentale og fysiske (erfaring og virilitet).  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får sjenke han, og ta han med i en åker. Hvis det blir noen ubehagelige reaksjoner så er det bare å sette ut rykter om at er tilbakestående og var pågående.

Anonymkode: 0c094...d71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke dumt å vente til de er 20 både for menn og kvinner da, mange 17-åringer er utrolig usikre og sårbare og de få årene kan ha mye å si. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 39, men kunne ikke falt meg inn å hatt sex med ei jente på 16-17 år, jeg kunne tross alt aldersmessig hvert far til ei jente i den alderen

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 40 år, singel og glad i sex. Nå har jeg fått ganske mye interesse fra en 17 år gammel gutt som åpenbart er ute etter å få seg et ligg med en "MILF". Jeg kjenner jeg har lyst, men holder litt igjen, men han er jo over 16 så det er vel ok å gi han en opplevelse for livet?

Anonymkode: 78572...f59

Eww

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er problemet hvis begge vil? Er jo bare god sex og nytelse. 

Anonymkode: 4dfa7...506

Det hadde du ikke sagt om det var snakk om en 40 år gammel mann og ei 17 årig jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne vært min sønn (han er 17)og jeg er 43. Hadde aldri kunne ligge med en så ung. Og sykt at noen kan uansett kjønn. 

Anonymkode: 862c2...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj at du i det hele tatt tenker tanken!!

han kunne vært sønnen din! Eneste grunnen til at Han vil ligge med deg er fordi han ikke får noen på sin egen alder og er kåt og dum! Han er jo ikke myndig engang:frkk:

Anonymkode: 919e6...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo nesten ikke forskjell på en på 17 og en på 13. Så ekkelt. Bare barnet.

Anonymkode: 8f321...93c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...