Gå til innhold

Greit å la ungdommen får prøve en MILF?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 40 år, singel og glad i sex. Nå har jeg fått ganske mye interesse fra en 17 år gammel gutt som åpenbart er ute etter å få seg et ligg med en "MILF". Jeg kjenner jeg har lyst, men holder litt igjen, men han er jo over 16 så det er vel ok å gi han en opplevelse for livet?

Anonymkode: 78572...f59

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Overrasket

Hvorvidt du gir ham en opplevelse for livet har vel ikke noe med alderen din å gjøre. Jeg hadde blitt litt skeptisk om noen mente at de kunne gi meg en uforglemmelig opplevelse kun på grunn av alderen. Men nå er jo ikke jeg 17, da. Sånn bortsett fra det så er dere jo begge fri til å frivillig sex med hvem dere vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 40 år, singel og glad i sex. Nå har jeg fått ganske mye interesse fra en 17 år gammel gutt som åpenbart er ute etter å få seg et ligg med en "MILF". Jeg kjenner jeg har lyst, men holder litt igjen, men han er jo over 16 så det er vel ok å gi han en opplevelse for livet?

Anonymkode: 78572...f59

Kjør på! Begge er over 16 og begge gjør det frivillig. 

Selv fikser jeg ikke å ligge med gutter som er 25 år yngre enn meg, har hatt utallige muligheter, men har en sperre i huet. Samme som å ligge med tynne gutter, fikser ikke det heller, uansett alder :) 

Anonymkode: 4dfa7...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Overrasket skrev:

Hvorvidt du gir ham en opplevelse for livet har vel ikke noe med alderen din å gjøre. Jeg hadde blitt litt skeptisk om noen mente at de kunne gi meg en uforglemmelig opplevelse kun på grunn av alderen. Men nå er jo ikke jeg 17, da. Sånn bortsett fra det så er dere jo begge fri til å frivillig sex med hvem dere vil.

Er generelt veldig stor forskjell på en selvsikker og erfaren dame og en ung uerfaren jente. Går også andre veien, selvsagt :) Vet om flere gutter som fikk sin livs opplevelse og ikke minst en fin erfaring på veien med å ha sex med en voksen dame. 

Anonymkode: 4dfa7...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Unnskyld meg, men er du tilbakestående ? Finn deg noen på din egen alder, gutten er jo snaut tørr bak øra.

Hva er problemet hvis begge vil? Er jo bare god sex og nytelse. 

Anonymkode: 4dfa7...506

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er problemet hvis begge vil? Er jo bare god sex og nytelse. 

Anonymkode: 4dfa7...506

Dette hadde aldri kommet om det var en mann på 40 og jente på 17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Dette hadde aldri kommet om det var en mann på 40 og jente på 17.

Vi kan hypotisere alt vi vil, men nå er det altså en kvinne, seksuelt frigjort kvinne som ikke har en rekke hemninger, som ikke dømmer, som ønsker å gi en 17 år gammel gutt en god og fin opplevelse. Det er hva dette er. Ikke gjør det til noe det ikke er.

Anonymkode: 8838d...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Dette hadde aldri kommet om det var en mann på 40 og jente på 17.

Fra meg er så... er selv en voksen dame og har ingen problemer med at noen på 17 år har sex med hvem de vil, uansett kjønn.

 

Anonymkode: 4dfa7...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra meg er så... er selv en voksen dame og har ingen problemer med at noen på 17 år har sex med hvem de vil, uansett kjønn.

 

Anonymkode: 4dfa7...506

Det er greit, men når det er snakk om 40 åringer som tenner på 17 åringer, er det enten utnyttelse eller at den eldste er tilbakestående på en eller annen måte. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner problemstillingen i forhold til dagens mediebilde.. Men men nei det blir så feil som det går an å bli. Det er moralsk forkastelig og fryktelig galt at et voksent modent menneske som er dobbelt så gammel ønsker å innlede sexuelle forhold til så unge mennesker som fremdeles er puberteten,og  ikke er utvokst og som i hodet sitt fremdeles bare er barn. Hos gutter er ikke hjernen ferdig utviklet før de er 25 år.  Du som en voksen kan påføre unge mennesker anger, skam og traume. Det er noe å tenke på før en voksnen utnytter sårbare tenåringer. 

Anonymkode: 4d1ea...6f3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gutt som jeg gikk i klasse med på ungdomskolen hadde sex med en eldre kvinne. Han utleverte henne til de grader, han hadde ikke bilder, men vi fikk alle vite intime detaljer om henne. Han og kompisene fleipet om hvor desperat hun var, hun ble skikkelig latterliggjort. Og jentene som det er eldre menn var ikke mye likere, selv om det ble mye mer romantisert av henne, så malte det også ett ganske patetisk bilde. Og man skjønte fort hvorfor han ikke prøvde seg på kvinner på egen alder.

Så husk at umodenhet kan komme med territoriet. Dere får nok kanskje en fin opplevelse, men regn med at mange andre blir informert om deres senge gymnastikk. 

Anonymkode: 8d179...5e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en stikkprøve fra Venstre-folk som jobber med en delikat sak?

Anonymkode: 9c983...0bb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 40 år, singel og glad i sex. Nå har jeg fått ganske mye interesse fra en 17 år gammel gutt som åpenbart er ute etter å få seg et ligg med en "MILF". Jeg kjenner jeg har lyst, men holder litt igjen, men han er jo over 16 så det er vel ok å gi han en opplevelse for livet?

Anonymkode: 78572...f59

Kjør på, han er sexuelt voksen. Han er ung å kåt og klarer mange orgasmer på et ligg og du får en deilig opplevelse :)

Anonymkode: ed69f...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi kan hypotisere alt vi vil, men nå er det altså en kvinne, seksuelt frigjort kvinne som ikke har en rekke hemninger, som ikke dømmer, som ønsker å gi en 17 år gammel gutt en god og fin opplevelse. Det er hva dette er. Ikke gjør det til noe det ikke er.

Anonymkode: 8838d...12e

Syns det er deilig tanke jeg, gutten vil få en uforglemmelig opplevelse og mange deilige orgasmer og hun selv vil også få en deilig opplevelse 😊😊

Anonymkode: ed69f...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Er dette en stikkprøve fra Venstre-folk som jobber med en delikat sak?

Anonymkode: 9c983...0bb

Med Venstre var det snakk om en beruset 17 åring. Det gjorde jo saken i manges øyne saken langt mindre grei. 

Til trådstarter. Så lenge det er han som tar initiativet så synes jeg det er helt greit. Det er å legge press på han for at han skal ligge med deg som er tvilsomt når det er snakk om en såpass ung mann. 

Anonymkode: 05e22...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Jeg blir kvalm av denne dobbeltmoralen, hadde dette vært ei jente på 17 hadde pipa fått en annen lyd, da hadde mannen på 40 vært en gammel gris, som utnyttet ungejenter, men når dama er så mye eldre, er det plutselig greit!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Jeg blir kvalm av denne dobbeltmoralen, hadde dette vært ei jente på 17 hadde pipa fått en annen lyd, da hadde mannen på 40 vært en gammel gris, som utnyttet ungejenter, men når dama er så mye eldre, er det plutselig greit!?!

Ja? Forskjellen er at en gammel mann på 40 år ville bare vært ute etter en ting. Denne kvinnen ønsker å gi han en god opplevelse. 

Anonymkode: 8838d...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Jeg blir kvalm av denne dobbeltmoralen, hadde dette vært ei jente på 17 hadde pipa fått en annen lyd, da hadde mannen på 40 vært en gammel gris, som utnyttet ungejenter, men når dama er så mye eldre, er det plutselig greit!?!

Du er for opptatt av å være kul blant harrytassene her inne. Det er så gjennomsiktig. 

Anonymkode: 398ce...da0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette er sant, er 17 år altfor ungt i forhold til en 40-åring uansett kjønn. Vi så jo i en annen tråd her inne, hvor mye oppstandelse det ble om ei 17 år gammel jente som lå med en 30-åring.

Tror nok helst dette er troll, eller gutteromfantasier fra en 17 år gammel gutt.

Anonymkode: 092ba...cf6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja? Forskjellen er at en gammel mann på 40 år ville bare vært ute etter en ting. Denne kvinnen ønsker å gi han en god opplevelse. 

Anonymkode: 8838d...12e

Nei, det er akkurat det samme. Det er utnyttelse uansett.

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er for opptatt av å være kul blant harrytassene her inne. Det er så gjennomsiktig. 

Anonymkode: 398ce...da0

Hæ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...