Gå til innhold

Opplåsbart boblebad-vannkjemi


Gjest Raggy

Anbefalte innlegg

Hva skal man bruke for å holde vannet i disse utendørs boblebadene i orden? Ser det er ulike meninger om dette og at enkelte selger dyre pakkeløsninger for vannkjemi. Jeg skal på Europris i dag å se om de har det jeg trenger, er det noen som vet hva jeg skal kjøpe?
Klor, tabletter eller granulat?
Oksygenaktivator? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle former for badekar/stamer som ikke har sirkulering av vann med rensing er en grisete bakteriebombe av en annen verden. Urin og andre avfallsstoffer fra kroppen storkoser seg i vannet.... Fysj.

Anonymkode: 91d79...5cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les hva som fulgte med boblebadet 😊Noen boblebad skal ikke ha klor, men pleier å stå ganske detaljert hva man bør bruke, eller snakk med forhandleren. 

Anonymkode: 51d0c...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Raggy skrev:

Hva skal man bruke for å holde vannet i disse utendørs boblebadene i orden? Ser det er ulike meninger om dette og at enkelte selger dyre pakkeløsninger for vannkjemi. Jeg skal på Europris i dag å se om de har det jeg trenger, er det noen som vet hva jeg skal kjøpe?
Klor, tabletter eller granulat?
Oksygenaktivator? 

Du  må kjøpe produkter tilpasset den typen materiale bassenget ditt er produsert i. Bruker du feil/uegnede produkter, riskerer du i beste fall å ødelegge materialet/plasten eller sømmene i bassenget ditt med vann på avveie som verste tenkelige skrekksenario. 

Anonymkode: 3ea45...1d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...