Gå til innhold

Teit av meg å sende melding og si at jeg kan være fleksibel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja han jeg er med pleier i allefall å avvente med å svare til han faktisk har et svar å gi, altså en dag å komme med. Han jobber omtrent 24/7 med egen bedrift så der er jeg mye mer fleksibel enn han, har nå ikke vært et problem hittil at jeg er mer "tilgjengelig". 

Anonymkode: f265d...04a

Åh! Så deilig lesning! Høres ut som vi er i en veldig så lik situasjon, så satser på at det ikke er et problem i mitt/vårt/hans tilfelle heller:) 

Anonymkode: 96684...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde nok aldri sendt noe sånt, fordi jeg har erfart at noen menn kan virke interessert først, og så plutselig bli likegyldig. Og da har jeg bare ikke lyst å "servere meg på et fat" for en sånn fyr. :fnise:  Han må stå litt på, tenker jeg nå.

Anonymkode: 28297...f80

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøkenskog

Unnskyld meg. Ikke gå rundt på tå og vent på svar fra fyren. Er han interessert så tar han kontakt. 👍 Du skal ikke spille spill, men du trenger ikke kvele han heller. Nå vet han hvor du står. Ikke ta mer kontakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du kan slappe av, og bare kose deg hjemme, gjøre det du til vanlig gjør, han kommer nok til å ta kontakt med deg.  

Tror dere kommer til å få en fin date nummer to. Lykke til. 

Takk for din historie. 

Anonymkode: ad53a...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig smart å kaste barna uti samme dumskapen som dere driver med. Way to go.

Anonymkode: 613ac...cec

Seriøst?

Min mann fridde etter 2 mnd og vi giftet oss etter 4 mnd

10 år senere er vi fremdeles godt gift

 

Jeg var da enke med barn så det får helt fint

Endret av Fru Uperfekt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått svar, men det passet ikke for han i helga. 

 

Han lurte på hva jeg skulle i kveld. Jeg svarte at jeg skal "lufte ei venninne og øve på å gå tur", hvorpå han spurte: "trenger du å øve på å gå tur? 😂" Min respons var noe sånt som at "nei, jeg er ganske dreven på å gå tur, men jeg vil spisse formen og teknikken før vi skal gå tur i ****" (vi har avtalt å gå tur i en park neste gang). Han "likte" meldingen min (vi chatter via tinder, så det vil si at han trykket på hjertet) og sendte "😃" som respons.

 

Nå er spørsmålet; var det en positiv respons? Han kom jo ikke med et nytt forslag, men jeg har forstått det slik at han ikke liker/kan planlegge så voldsomt. 

 

 

TS

Anonymkode: 96684...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått svar, men det passet ikke for han i helga. 

 

Han lurte på hva jeg skulle i kveld. Jeg svarte at jeg skal "lufte ei venninne og øve på å gå tur", hvorpå han spurte: "trenger du å øve på å gå tur? 😂" Min respons var noe sånt som at "nei, jeg er ganske dreven på å gå tur, men jeg vil spisse formen og teknikken før vi skal gå tur i ****" (vi har avtalt å gå tur i en park neste gang). Han "likte" meldingen min (vi chatter via tinder, så det vil si at han trykket på hjertet) og sendte "😃" som respons.

 

Nå er spørsmålet; var det en positiv respons? Han kom jo ikke med et nytt forslag, men jeg har forstått det slik at han ikke liker/kan planlegge så voldsomt. 

 

 

TS

Anonymkode: 96684...28d

Jeg tror dessverre at du ikke kommer til å høre mer fra denne mannen. Han er ikke interessert. Da hadde han skrevet mer selv enn å trykke ‘like’

Anonymkode: 9dcf9...058

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått svar, men det passet ikke for han i helga. 

 

Han lurte på hva jeg skulle i kveld. Jeg svarte at jeg skal "lufte ei venninne og øve på å gå tur", hvorpå han spurte: "trenger du å øve på å gå tur? 😂" Min respons var noe sånt som at "nei, jeg er ganske dreven på å gå tur, men jeg vil spisse formen og teknikken før vi skal gå tur i ****" (vi har avtalt å gå tur i en park neste gang). Han "likte" meldingen min (vi chatter via tinder, så det vil si at han trykket på hjertet) og sendte "😃" som respons.

 

Nå er spørsmålet; var det en positiv respons? Han kom jo ikke med et nytt forslag, men jeg har forstått det slik at han ikke liker/kan planlegge så voldsomt. 

 

 

TS

Anonymkode: 96684...28d

håper for Guds skyld du får hanka han inn. Uansett responsen din var veldig teknisk, verken flørtete eller smigrende. For meg virker det som dere har veldig stor avstand fortsatt. Men siden dere ikke enda kjenner hverandre veldig godt, så tror jeg du bare smøre deg med tålmodighet. Men tror så lenge du smiler varmt, så holder der mer en nok!

Anonymkode: ad53a...825

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2018 den 6.45, AnonymBruker skrev:

Jeg og daten skulle avtale nærmere om når vi kan møtes i helgen (andre date) da det var litt uavklart for begge hvordan helgen ble. Rundt midnatt natt til i dag sendte jeg melding og sa at jeg vil kunne være ganske så fleksibel de neste døgnene dersom han også finner et smutthull. Han har en krevende jobb, så jeg tror kanskje han ikke har oversikt over helgen før han vet hva han får gjort i dag. 

 

Var det teit av meg, eller hadde dere satt pris på at daten var såpass "åpen"? Har ikke fått svar ennå selv om jeg er ganske sikker på at han har sett meldingen. Bør jeg begynne å stresse? Han var tilsynelatende like gira som meg på date nummer to i utgangspunktet. 

Anonymkode: 96684...28d

Det var uavklart for begge? Er det sant, eller noe du bare sa? For det er litt spesielt å sende melding ved midnatt om ny informasjon om at du er fleksibel de neste døgnene. Du virker veldig ivrig, og det behøver ikke være noe feil med å avsløre det. Det handler ikke om å spille hard to get, men heller som et press på den andre. Det er ihvertfall sånn jeg føler det når dater blir veldig ivrige. Gi meg litt pusterom og tid tenker jeg da. Men håper det går deres vei uansett da.

Anonymkode: a52a1...922

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cathe.
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror dessverre at du ikke kommer til å høre mer fra denne mannen. Han er ikke interessert. Da hadde han skrevet mer selv enn å trykke ‘like’

Anonymkode: 9dcf9...058

Han tenkte vel at det ikke var poeng i å "tørrprate" noe mer når TS ga beskjed om at hun skulle gå tur med ei venninne og følgelig forhåpentligvis ha fokus på denne venninnen. Dessuten høres det vel ut som om han var opptatt selv i kveld? 

 

Jeg er ikke mann og skjønner meg ikke på datingspill" uansett, men jeg tenker at denne mannen lett kunne fortsatt å ha unnlatt å svare TS i det hele tatt. 

 

Jeg tenker det er positivt, også tenker jeg at du, når det har gått noen dager og du da fortsatt ikke har hørt noe mer, kan sende en melding og si at du lurer på om han "bare" er opptatt (og at det er greit), eller om han rett og slett ikke er interessert (og at det også er greit, men at du da synes det er realt å få det i klartekst). 

 

Lykke til! Jeg krysser fingrene for deg/dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Cathe. skrev:

Han tenkte vel at det ikke var poeng i å "tørrprate" noe mer når TS ga beskjed om at hun skulle gå tur med ei venninne og følgelig forhåpentligvis ha fokus på denne venninnen. Dessuten høres det vel ut som om han var opptatt selv i kveld? 

 

Jeg er ikke mann og skjønner meg ikke på datingspill" uansett, men jeg tenker at denne mannen lett kunne fortsatt å ha unnlatt å svare TS i det hele tatt. 

 

Jeg tenker det er positivt, også tenker jeg at du, når det har gått noen dager og du da fortsatt ikke har hørt noe mer, kan sende en melding og si at du lurer på om han "bare" er opptatt (og at det er greit), eller om han rett og slett ikke er interessert (og at det også er greit, men at du da synes det er realt å få det i klartekst). 

 

Lykke til! Jeg krysser fingrene for deg/dere :)

Takk for støtten! Håper du har rett :)

Anonymkode: 96684...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper
On 4/13/2018 at 6:45 AM, AnonymBruker said:

Var det teit av meg, eller hadde dere satt pris på at daten var såpass "åpen"? Har ikke fått svar ennå selv om jeg er ganske sikker på at han har sett meldingen. Bør jeg begynne å stresse? Han var tilsynelatende like gira som meg på date nummer to i utgangspunktet. 

Anonymkode: 96684...28d

Jeg hadde satt pris på at du er kompromiss-søkende. Andre damer kan være mer "my way or the highway", og det er ganske slitsomt. Hun jeg har datet den siste måneden er bevist på å møte meg på midten, og jeg liker det veldig godt :) Det er fint å føle at den andre gir også. 

Hvis han avviser deg er det nok ikke fordi du sendte den meldingen. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Minesveiper skrev:

Jeg hadde satt pris på at du er kompromiss-søkende. Andre damer kan være mer "my way or the highway", og det er ganske slitsomt. Hun jeg har datet den siste måneden er bevist på å møte meg på midten, og jeg liker det veldig godt :) Det er fint å føle at den andre gir også. 

Hvis han avviser deg er det nok ikke fordi du sendte den meldingen. 

Tusen takk for at du deler! Det du skriver er i tråd med min tankegang. 

 

Han avviste meg ikke, men jeg forsto jo at det ikke passet for ham denne helgen. Vi har som sagt egentlig avtalt å møtes igjen, jeg hintet, men det var han som sa det i klare ordlag. 

 

Han lurte på hva jeg skulle i går kveld. Jeg svarte at jeg skal "lufte ei venninne og øve på å gå tur", hvorpå han spurte: "trenger du å øve på å gå tur? 😂" Min respons var noe sånt som at "nei, jeg er ganske dreven på å gå tur, men jeg vil spisse formen og teknikken før vi skal gå tur i ****" (vi har avtalt å gå tur i en park neste gang). Han "likte" meldingen min (vi chatter via tinder, så det vil si at han trykket på hjertet) og sendte "😃" som respons.

 

Nå er spørsmålet; var det en positiv respons? Han kom jo ikke med et nytt forslag, men jeg har forstått det slik at han ikke liker/kan planlegge så voldsomt. 

 

Skal jeg gi ham en del dager for å se hva han kommer opp med? Hvis jeg ikke hører noe, blir det da for masete og sende en melding hvor jeg skriver at jeg er litt usikker på hva som er greia? Noe ala det Cathe skrev ovenfor? Jeg mener; er han ikke interessert i noe mer burde han ikke da takket for seg, evt. ignorert meldingen min der jeg tok opp tråden om at vi skal på tur? Var som sagt hans forslag da vi chattet samme kvelden etter første date... Han forvirrer meg. 

Anonymkode: 96684...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Skal jeg gi ham en del dager for å se hva han kommer opp med? Hvis jeg ikke hører noe, blir det da for masete og sende en melding hvor jeg skriver at jeg er litt usikker på hva som er greia? Noe ala det Cathe skrev ovenfor? Jeg mener; er han ikke interessert i noe mer burde han ikke da takket for seg, evt. ignorert meldingen min der jeg tok opp tråden om at vi skal på tur? Var som sagt hans forslag da vi chattet samme kvelden etter første date... Han forvirrer meg. 

Anonymkode: 96684...28d

 

Dette med dating er ikke rett fram og enkelt bestandig. Det er jo sjelden at de to som dater er helt på samme sted når det gjelder hva de søker og hvordan livet ligger til rette for å finne noen akkurat nå. Derfor er det lurt å la tiden gå litt hvis man tror det er noe å bygge på der. Dere har hatt kontakt og chattet, da tenker jeg at du godt kan spørre om han vil møtes igjen. Ikke skriv at du er usikker på hva som er greia, det føles som at du da avkrever et svar. Spør heller om det er aktuelt for han at dere treffes igjen. Svarer han ja, kan du jo godt jobbe litt for å få til en avtale. Og så får du ta det derfra. Noen menn er voldsomt på og avtaler ny date før de har avsluttet den de er på, andre er mer avslappet og stresser ikke med det. Og sånn sett mister sikkert de siste en del jenter også, fordi de viser for lite interesse. Men det betyr ikke at de ikke har lyst til å date. 

Så spør han du, om et par dager: om det er aktuelt for han at dere treffes igjen.

 

Anonymkode: 3ee4b...6f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Dette med dating er ikke rett fram og enkelt bestandig. Det er jo sjelden at de to som dater er helt på samme sted når det gjelder hva de søker og hvordan livet ligger til rette for å finne noen akkurat nå. Derfor er det lurt å la tiden gå litt hvis man tror det er noe å bygge på der. Dere har hatt kontakt og chattet, da tenker jeg at du godt kan spørre om han vil møtes igjen. Ikke skriv at du er usikker på hva som er greia, det føles som at du da avkrever et svar. Spør heller om det er aktuelt for han at dere treffes igjen. Svarer han ja, kan du jo godt jobbe litt for å få til en avtale. Og så får du ta det derfra. Noen menn er voldsomt på og avtaler ny date før de har avsluttet den de er på, andre er mer avslappet og stresser ikke med det. Og sånn sett mister sikkert de siste en del jenter også, fordi de viser for lite interesse. Men det betyr ikke at de ikke har lyst til å date. 

Så spør han du, om et par dager: om det er aktuelt for han at dere treffes igjen.

 

Anonymkode: 3ee4b...6f9

Jeg er enig i alt det du skriver, men problemet mitt er jo at han allerede forsåvidt har sagt at han vil møtes igjen... Denne helgen var kanskje et alternativ, men det viste seg at det ikke passet for han. Siden han kommenterte som han gjorde og "likte" svaret mitt hvor jeg nevnte denne turen vi har snakket om velger jeg jo å tro at han ikke er helt uinteressert. Ikke sant? 

 

Jeg tenker derfor å gi han noen dager til å ta initiativ til en ny, konkret dag. Uka som kommer er relativt heftig for min del, så det er egentlig bare tirsdag som passer uansett. Føler det blir litt heftig om jeg maser om det i dag. 

 

Om han ikke tar initiativ, synes du jeg fortsatt skal velge den "myke" veien og bare sende en melding med "så... begynner du å bli klar for tur? :)"

 

Takk for godt svar, forresten!

Anonymkode: 96684...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville sett an noen dager jeg. Vært gjennom ganske det samme med han jeg dater nå. Han er også veldig layback, og liker å ta ting på sparket. Fant ut at jeg skulle sende en siste mld, og så evnt legge ballen dø. Etter det har vi truffet hverandre igjen, og han er kjempe på. Regner vel egentlig med at han har datet fler, og at det er derfor han har vært litt hot and cold. Vi bor ganske langt unna hverandre. Men kjenner meg ganske trygg på han nå.. lykke til, håper det ordner seg for deg også! 

Anonymkode: 05411...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøff Eløff

Jeg ville faktisk latt det vært opp til han nå. Det er han som sitter på bremsen, så jeg ville gitt den en uke eller to for å se, og så hadde jeg eventuelt latt livet gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville sett an noen dager jeg. Vært gjennom ganske det samme med han jeg dater nå. Han er også veldig layback, og liker å ta ting på sparket. Fant ut at jeg skulle sende en siste mld, og så evnt legge ballen dø. Etter det har vi truffet hverandre igjen, og han er kjempe på. Regner vel egentlig med at han har datet fler, og at det er derfor han har vært litt hot and cold. Vi bor ganske langt unna hverandre. Men kjenner meg ganske trygg på han nå.. lykke til, håper det ordner seg for deg også! 

Anonymkode: 05411...c1a

Takk, så godt å høre at du har vært i lignende situasjon og at det har ordnet seg for deg 😊 

Kan jeg spørre hva du skrev i den "siste" meldingen? Jeg trenger eventuelt litt inspirasjon. Vet som sagt han jobber mye, og vil heller ikke gi inntrykk av at jeg forventer at vi er eksklusive (selv om jeg ikke orker å forholde meg til mer enn én om gangen).

Anonymkode: 96684...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...