Gå til innhold

Hvordan få tida til å gå...


Odelia

Anbefalte innlegg

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Les bøker! Kjøp deg ei kladdebok og skriv. Gå på utstillinger som er gratis å komme inn på. Bøker er det beste da. Bli fanget i en historie og i en annen verden. Boka kan du ta med deg ut også så du får frisk luft og sol. Da slår du to fluer i en smekk. Du må bare starte.

Anonymkode: 93b08...826

Får ikke til å lese bøker siden hukommelsen og konsentrasjonen er helt elendig. Filmer er også umulig å få med seg.

 

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skaff mer penger da. Virker som du har masse tid til rådighet. Utpå slmmeren kan du plukke jordbær som du kan selge forran en butikk. Finn defekte ting på en skraptomt som du kan sette i stand og selge. 

På Finn småjobber er det masse som du kan ta på deg. Skru sammen et ikea møbel for en med 10-tommeltotter. Klippe plenen for noen. Mate katten og vanne potteplantene til noen som er på lang ferie osv. Osv. 

Du får ikke bedre råd av å bare sitte i ro og klage. Man må heller bare gjøre noe for det. 

Anonymkode: 11126...82a

Ja det er lett når jeg ikke tør å ringe eller å ta telefoner eller å snakke med andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er du Hi? Kanskje det er noe ungdomscafe du kan gå til.

Anonymkode: 2f8e1...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å spole fremover? Eventuelt kan du lage en montage av de siste tre ukene, da får dem unnagjort på fem minutter.

Anonymkode: e1218...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes forskjellige nettsteder som driver med for eksempel spørreundersøkelser, og så kan man tjene opp "poeng" for det man velger å være med på. Etter å ha tjent opp nok sånne "poeng" så kan du få gavekort fra forskjellige nettbutikker. 

Dermed kan du bestille for eksempel klær, dataspill, bøker og så videre som du har lyst på. Eller forsøke å selge gavekortene, og tjene noen kroner. Men det tar ganske lang tid før man har tjent opp nok sånne "poeng" da. Selv om du forsøker å være med på så mye som mulig, så tar det litt tid...          

Anonymkode: 419a1...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke mulig å jobbe med problemene dine sånn at du kan komme deg ut i jobb? Om det så bare er for noen timer i uka? Gå hjemme er ikke sunt for noen. Jeg skjønner at du er (p)syk og ikke kan jobbe 100%, men jeg skjønner bare ikke hvordan folk kan tro at løsningen er å gå hjemme, dag ut og dag inn. Lite penger hjelper heller ikke på psyken og humøret. Jobb noen timer i uka, så får du litt ekstra å rutte med. 

Anonymkode: 56319...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2018 den 11.40, Balian d'Ibelin skrev:

Tida går alltid i samme hastighet.

Typisk mannfolk å ikke engang forstå relativitetsteorien! Les deg opp på tidsdilatasjon 

Tiden er relativ til hvor fort du beveger deg. Des raskere du beveger deg des saktere går tiden.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian d'Ibelin
4 minutter siden, prt90 skrev:

Typisk mannfolk å ikke engang forstå relativitetsteorien! Les deg opp på tidsdilatasjon 

Tiden er relativ til hvor fort du beveger deg. Des raskere du beveger deg des saktere går tiden.

 

Bra forsøk på hersketeknikk lille venn.

 

Men jeg er sikker på at alle verdens kvinner og jenter forstår relativitetsteorien.. 

 

Og det er faktisk umulig å forstå noe man aldri har lest. 

 

Men igjen lille venn jeg liker forsøket ditt på hersketeknikk. 

Endret av Balian d'Ibelin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...