Gå til innhold

Hvordan komme over frykten å bli ghostet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så jeg har blitt ghostet noen ganger og det har satt en støkk i meg. Jeg var på en date og alt gikk kjempe bra (trodde jeg i hvertfall). Han jeg var på date med sa at han hadde det veldig koselig og at jeg skulle sende melding når jeg kom hjem. Noe jeg gjorde. Jeg skrev at jeg hadde det kjempe koselig. Han skrev også at han hadde det kjempe koslig og lurte på om vi kunne møtes. Jeg ble kjempe glad og sa at jeg skal i bryllup så vi kan kan møtes på søndag. Jeg snakket ikke med han dagen etter daten fordi jeg tenkte at det er ikke noe vits å snakke når vi har avtalt å møte på søndag. Lørdagen kom og jeg hadde ikke hørt noe fra han så jeg sendte en melding og spurte hvordan det går og når vi skulle møtes. Da fikk jeg svar tilbake at han hadde tenkt og at han måtte avlyse fordi vi ikke passet sammen. Det var akkurat som jeg hadde fått et slag i ansiktet. Det verste var at akkurat da jeg fikk meldingen så ventet vi brudepikene på å bli tatt bilde av og siden det var bestevenninnen min sitt bryllup så holdt jeg masken hele kvelden. Jeg ble utrolig skuffet fordi jeg skjønte jo at hvis ikke jeg hadde sendt melding så hadde han driti å sendt melding. Jeg svarte aldri på meldingen.  Jeg fortalte det til en venninne som var på bryllupet og sprute henne om det er noe galt med meg siden jeg ble behandlet sånn. 

En annen gang jeg ble «ghostet» ble jeg rett og slett så sint at jeg skrev en melding om hvor barnslig han hadde oppført seg og at han burde oppføre seg som en mann, og gro et par baller fordi det manglet han tydeligvis. Til min store overraskelse så fikk jeg svar at jeg hadde rett og at han unnskyldte seg. 

Nå har jeg møte en kjempe herlig fyr som sa til meg at jeg må stole på han at han ikke ghoster meg fordi det kommer han ikke til å gjøre. Så langt har han også holdt det han lover og jeg finner ikke noe vondt å si om han. Han er også kjempe omtenksom og snill. Jeg har fått følelser for denne fyren og nå er jeg redd for å bli såret igjen fordi alle tankene går tilbake til de gangene jeg har blitt ghostet og de gangene jeg har blitt såret. Hvordan kommer man over frykten å bli ghostet og/eller bli såret? 

Anonymkode: d189d...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I prinsippet så ghostet du han ved å ikke svare på siste meldingen hans.....

Anonymkode: 8438a...bd0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, OppNedPåAlt skrev:

Du har ikke blitt ghostet, du har blitt avvist.

Skulle til å skrive akkurat det samme. 

Anonymkode: 82091...221

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøkenskog

vettu..jeg har opplevd dette før...det å kjenne på frykten. MEN: kan du klare å slippe han inn, men ikke helt inn i hjertet ditt? Altså ha han litt på utsiden? Heve deg over frykten på en måte.  Ikke gi hele hjertet. Da blir du ikke så sårbar. Du skal slippe å gå på tå og være redd!

Det er det beste tipset jeg kan gi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...