Gå til innhold

Faker orgasme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange av dere faker orgasmer? Og hva er grunnen til at dere gjør det?

 

 

•jeg gjør det, fordi føler det hisser kjæresten min opp mer noe som gjør meg glad,i tilegg til at det skaper lyd og stemning istedet for at det er helt stille og kjedelig.!

-jente, 18

Anonymkode: 26569...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg slipper å fake😂👌🏼

J18

Anonymkode: 72655...27d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alle gangene jeg har sex. Aldri blitt busted, menna er såå fornøyde fordi det virket som orgasmen var god :fnise: 

men det blir så press og stress dersom jeg må komme hver gang, det tar lang tid, og mannen blir så besatt av at jeg skal komme at jeg ikke har sjanse til å komme. 

Anonymkode: 800b2...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det på din alder jeg også, for å ikke skuffe gutten og for å være mer sexy.
Men etter noen år med faking så slutta jeg å ha sex fordi jeg syntes det var så utrolig oppskrytt, det var jo ikke fyrverki og himmelrike sånn jeg trodde det var, og jeg hadde det aldri for selve nytelsen men bare for bekreftelsen og nærhetens skyld med de jeg likte.
Så møtte jeg en eldre mann jeg hadde sex med og DA skjønte jeg hva sex faktisk var noe! Det var så godt at det ikke var nødvendig å fake et sekund! Hadde sex med han en periode og fikk virkelig oppleve fyrverki og himmelrike , og etter det har jeg aldri faket.

Hvis jeg syns sexen er dårlig så viser jeg det, enten vet å si fra, ved å ikke stønne eller røre meg så han skjønner jeg kjeder meg, eller ved å aldri ha sex med fyren igjen og finne en ny som faktisk er god i senga :P

Å fake gjør egentlig bare at man fortsetter å ha dårlig sex, for da tror jo fyren at det han gjør er like digg for deg som for han, men mannekroppen og kvinnekroppen er så forskjellig så det er jo ofte helt forskjellige ting som er godt for oss, og det må man si fra om og lære opp guttene til, sånn at man faktisk får noe ut av sexen selv også og får oppleve sex fulle potensial! :)

Anonymkode: 35966...d19

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faket det når jeg var yngre, for at mannen skulle bli ferdig fortere.

Etter at jeg ble voksen, så faker jeg aldri. Enten så kommer jeg eller ikke. Men kommer stort sett alltid nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...