Gå til innhold

Hvordan fortelle jeg han at jeg er betatt?


kvinne1992

Anbefalte innlegg

Jag har en kompis/pulevenn, som jeg selvfølgelig har klart å blitt betatt av..Vi har så å si daglig kontakt på sosiale medier å treffes ca 1 gang i mnd. Da ser vi film, snakker og har sex. Men hvordan forteller jeg han at jeg er interessert? jeg tror ikke han er interessert i meg...men jeg vil fortsette å henge med han, å ha sex med han ( ja gjør det sikkert bare verre, men er bedre å ha han enn ingen) uansett om han er innteresert eller ikke...og jeg vil ikke at han skal få dårlig samvittighet for å ikke like meg. For han har ikke lurt meg eller gjort noe galt. vi har ikke snakket om noe, og har heller ikke definert oss som pulevenner) Skal jeg liksom si " jeg vet at du ikke er interessert, men jeg er det i deg", " Hva tenker du om oss egentlig", " Sorry at dette kommer litt brått på, men jeg bare lurer på om du tror at du noen gang vil noe seriøst? vi trenger ikke definere noe enda, men jeg vil vite vis du tenker at du aldri vil noe seriøst med meg så slipper jeg å gå å lure på hva du vil" Har kjent han i 2-3 mnd. Synes han er så deilig, kan jeg hinte litt om jeg synes han er digg når jeg er med han ? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei... Det er ikke bedre å ha han enn ingen,  og å fortsette å ha sex med han når du har følelser og han ikke vil noe seriøst med deg...!
TRO på meg, vi er tusenvis av kvinner som har vært gjennom dette og fraråder deg den fella! Du blir bare såra om og om og om igjen og mye hardere in the end enn hva du blir av å trekke deg vekk fra han nå og gå gjennom savn og sorg i en liten periode før du innser at det er andre menn der ute for deg.

Hvis du vil si det så bare si at "Du, hva ser du oss som egentlig? " og hvis han sier eehhhh uhhmmm æhhhh neeeii eehhh vi chillern vi da, du er søt osv og vi har det jo koselig vi - så vil han bare holde på deg for sex, men hvis han sier helt konkret "jeg begynner faktisk å få sterke følelser for deg og det kunne vært spennende å se om vi kunne blitt et par, skal vi bli kjærester? " så liker han deg også. Men ikke om han prøver å snakke seg bort å si at dere får se hva som skjer og at han ikke er klar nå osv, det er bare halv-avvisninger han sier fordi han vet han mister deg til sex om han sier ikke faen om vi kan bli noe for jeg bruker deg bare for sex. Man kan godt like noen og ha sex med noen, uten å ville noe mere, så at han sier han liker å ha sex med deg og syns du er kul og søt osv har ingen betydning.
 

Anonymkode: d26d9...dc0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kutt ut med han med mindre han er klar til å bli kjærste med deg NÅ. Ellers vil du henge etter han i flere år, og føle at dere snart og snart og snart blir kjærester og offisielle og unnskylde din avhengighet med at dere er jo kjærester bare at ingen andre vet det enda osv, men så vil du knuses når du ser han bli tagget i bilde av andre jenter som skriver "på date med denne kjekkasen" og når du ser han sitte å smile og tekste sms med en annen rett etter dere har hatt sex, og si at han må gå og ikke kan sove over fordi han "skal tidlig opp" (møte en annen), og den dagen han begynner å ignorere dine meldinger og dere slutter å chatte og snakke sammen fordi han har fått følelser for en annen og prioriterer henne, og hiver deg i søpla som en brukt kondom :( Truth is brutal :( Skån deg selv!

Anonymkode: d26d9...dc0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere treffes 1 gang i mnd. Og du har sett ham i 2-3 mnd. Altså dere har møttes 2-3 ganger.. ? 

Anonymkode: cace3...a42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere treffes 1 gang i mnd. Og du har sett ham i 2-3 mnd. Altså dere har møttes 2-3 ganger.. ? 

Anonymkode: cace3...a42

Formulerte meg litt feil der, mente at vi treffes 1-3 ganger i mnd, men når vi treffes er jeg der ofte 1-2 dager :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke si noe... Du har møtt ham for å ha ukomplisert sex. 

Begynner du å snakke om følelser kommer han til å løpe bort, og du får null pikk.

 

 

Endret av Hadley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei... Det er ikke bedre å ha han enn ingen,  og å fortsette å ha sex med han når du har følelser og han ikke vil noe seriøst med deg...!
TRO på meg, vi er tusenvis av kvinner som har vært gjennom dette og fraråder deg den fella! Du blir bare såra om og om og om igjen og mye hardere in the end enn hva du blir av å trekke deg vekk fra han nå og gå gjennom savn og sorg i en liten periode før du innser at det er andre menn der ute for deg.

Hvis du vil si det så bare si at "Du, hva ser du oss som egentlig? " og hvis han sier eehhhh uhhmmm æhhhh neeeii eehhh vi chillern vi da, du er søt osv og vi har det jo koselig vi - så vil han bare holde på deg for sex, men hvis han sier helt konkret "jeg begynner faktisk å få sterke følelser for deg og det kunne vært spennende å se om vi kunne blitt et par, skal vi bli kjærester? " så liker han deg også. Men ikke om han prøver å snakke seg bort å si at dere får se hva som skjer og at han ikke er klar nå osv, det er bare halv-avvisninger han sier fordi han vet han mister deg til sex om han sier ikke faen om vi kan bli noe for jeg bruker deg bare for sex. Man kan godt like noen og ha sex med noen, uten å ville noe mere, så at han sier han liker å ha sex med deg og syns du er kul og søt osv har ingen betydning.
 

Anonymkode: d26d9...dc0

Ja det beste er vel å finne utav det snart å bare spørre han... men sexen er så jævla deilig...Det er også et annet problem. Vi har noen felles venner og vi er 14 stk som skal på ferier til Kreta i sommer sammen, begge vi to skal, vi bestilte begge to før vi to ble en "greie". Blir jo dritkleint om jeg åpner meg han ikke vil noe...men er vel verre om han finner noen på byen der :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Hadley skrev:

Ikke si noe... Du har møtt ham for å ha ukomplisert sex. 

Begynner du å snakke om følelser kommer han til å løpe bort, og du får null pikk.

 

 


Bedre å få null pikk og finne en ny, enn å få pikk som ødelegger deg følelesmessig

Anonymkode: d26d9...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, kvinne1992 skrev:

Ja det beste er vel å finne utav det snart å bare spørre han... men sexen er så jævla deilig...Det er også et annet problem. Vi har noen felles venner og vi er 14 stk som skal på ferier til Kreta i sommer sammen, begge vi to skal, vi bestilte begge to før vi to ble en "greie". Blir jo dritkleint om jeg åpner meg han ikke vil noe...men er vel verre om han finner noen på byen der :P 


Du, det finnes gode ligg i mange andre gutter også. Ikke alle desverre, men mange!
På Kreta turen må du regne med å være sexdukka hans de dagene han ikke har noen andre, og sannsynligvis gråte deg i søvn de andre dagene hvor dere har hatt det hyggelig på byen som gjeng og han stikker med en annen dame for å ha sex.
Seriøst, slutt å ha sex med han nå og gå med stoltheten din i behold før det blir et helvetes følelesstyr for deg og masse såring x antall ganger  der han sårer deg og lyver med sweettalk og god sex for å få deg rundt fingern igjen for bare å såre deg noen måneder senere igjen, og drama som til og med inkluderer vennegjengen deres.....

Anonymkode: d26d9...dc0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han hva han anser dere som, og ta det for det han sier, og ikke det du håper at det han sier skal bety.
Det KAN jo være at han liker deg også på den måten, men siden du sier du ikke tror det så har dere kanskje en avtale om å holde følelser utenfor dette?
Uansett greit å få sagt det så du får en avklaring, også holder du deg unna han om han ikke vil bli kjæreste med deg. Du finner en annen gutt som er god i senga ;) Tro meg ;)

Anonymkode: d26d9...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...