Gå til innhold

Skal du se Ex on the Beach?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mange argumenterer med hallooo! vi skriver 2018!, som om det betyr at vi er mer opplyste enn noen gang, jeg er i tvil.

Dette fører oss tilbake til hulemalerienes tidsalder. 

Anonymkode: 809bf...e05

Hvilket fenomen fra nåtiden ville tidligere generasjoner hatt størst problemer med å fatte? Muligens noe i retning av dette nokså kjente sitatet:

«I have a device in my pocket containing the sum of all human knowledge… I use it to view pictures of cats, and start arguments with strangers» :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for innlegg fra utestengt bruker og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian d'Ibelin

Det er større sjanse at Jupiter og Månen bytter plass i universet enn at jeg kommer til å se på det programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg DØR av den introvideoen på vgtv :fnise: "Mine største interesser her i livet er god litteratur og anal-sex." Hysterisk! 

Anonymkode: 1d1fa...777

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser Ungkaren i Paradis og det dekker mitt behov for intriger i bikini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Axl skrev:

Hva faen er ex on the beach?

En gjeng som bor på en øy et sted i varmere strøk. Så dukker det opp ekser en etter en for å skape sjalusi og drama. Hele serien handler stort sett om knulling. Den svenske serien er ekstrem drøy, og den norske skal visst være enda verre.

En av jentene sier i introvideo: "Håper jeg treffer noen her inne med svær pikk".

Anonymkode: 7d568...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

En gjeng som bor på en øy et sted i varmere strøk. Så dukker det opp ekser en etter en for å skape sjalusi og drama. Hele serien handler stort sett om knulling. Den svenske serien er ekstrem drøy, og den norske skal visst være enda verre.

En av jentene sier i introvideo: "Håper jeg treffer noen her inne med svær pikk".

Anonymkode: 7d568...30c

Æsj hvorfor må sjalusi og drama ødelegge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er egentlig poenget? Skal det kåres en vinner? Får de noen type oppdrag ala paradise hotel eller skal de bare feste? 

Anonymkode: 19e35...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Mkigjen skrev:

Nei,livet er for kort

men tid til å henge på kvinneguiden har du :P

Anonymkode: 2abcc...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper ikke det. Har nok med at jeg sløser tiden min på søppelprogrammet Paradise Hotel. Trenger ikke dette i tillegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hva er egentlig poenget? Skal det kåres en vinner? Får de noen type oppdrag ala paradise hotel eller skal de bare feste? 

Anonymkode: 19e35...329

De skal på dates, også skal de feste,så bli det drrraaaama så blir det mye hummeli-hum (som de sier i den svenske versjonen) :sengekos:

Anonymkode: 1d1fa...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...