Gå til innhold

Lager jeg bilder eller har jeg evner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne kunne passet inn under kjærlighet og alternatift forumet og, men....jeg er jo ulykkelig singel.

det har seg slik, at jeg har vært ulykkelig betatt av en mann i snart 2 år! Jeg har alltid vært så misfornøyd med meg selv at jeg ikke turte å gå inn i noe med ham, men jeg har angret masse. Nesten brent opp av følelsen. Men vi er tilgjengelige for hverandre på some. I ettertid, så tror jeg han følte noe for meg, slik jeg gjorde for han. 

Men så er saken slik... han har blitt "kjent" med ei "venninne"/bekjent av meg. Vi jobber innen det samme, så det er helt naturlig at vi treffer på en del felles kjente. Jeg har bare et litt større problem med at jeg see at han liker alt hun legger ut, enn når han liker andres bilder. Jeg vet ikke hvorfor. Det er ingen som har sagt at det er noe mellom dem, hun har ikke sagt noe og han har sagt noe..... men var ingen som ante noe om vår flørt heller . Hvorfor føler jeg sånn på meg at han har fått følelser for henne? 

Han er mer utadvendt enn meg, og mer generøs med likes. Men han har også likt bilder der hun er med, som er lagt ut av hennes venner, som han ikke selv følger. 

En del av meg sier bare at det nok en gang er jeg som lager katastrofetanker og bilder. Mens en annen del av meg sier jeg har evner til og se sannheter selv om de ikke er sagt av mennesker.

Anonymkode: c28ca...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den harde sannheten er jo at det kan godt hende det, men det kan også hende at han ikke enda har fått følelser for henne.
At han søker hennes kontakt og oppmerksomhet er åpenbart når han liker så mye hun legger ut + bilder hennes venner har lagt ut osv. 

Det beste er om du glemmer denne mannen, siden du ikke tør å gjøre noe med det selv uansett.

Anonymkode: 8ab06...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den harde sannheten er jo at det kan godt hende det, men det kan også hende at han ikke enda har fått følelser for henne.
At han søker hennes kontakt og oppmerksomhet er åpenbart når han liker så mye hun legger ut + bilder hennes venner har lagt ut osv. 

Det beste er om du glemmer denne mannen, siden du ikke tør å gjøre noe med det selv uansett.

Anonymkode: 8ab06...704

Ja jeg lurer på hva som hadde skjedd dersom jeg turte å si noe til han. Og om han evt hadde gått til henne likevel om vi var sammen. Slik at det er like greit at vi ikke ble noe. Men med min usikkerhet så hadde det ikke vært godt. 

Han har tatt kontakt etter de ble kjent og.. Han har venner av begge kjønn.. Jeg sliter bare sånn med å glemme han. 

Anonymkode: c28ca...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...