Gå til innhold

prøver ikke å se


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg er i nærheten av ei flott kvinne, så forteller jeg ikke hvor flott hun er og ser henne opp fra topp til tå. Er det riktig måte å gjøre henne trygg på? eller vil hun gjerne høre hvor vakker hun er?

Anonymkode: 3c716...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Capri-Sun
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg er i nærheten av ei flott kvinne, så forteller jeg ikke hvor flott hun er og ser henne opp fra topp til tå. Er det riktig måte å gjøre henne trygg på? eller vil hun gjerne høre hvor vakker hun er?

Anonymkode: 3c716...742

Det kan oppleves som trakasserende, kommmer an på hva du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få som ønsker å høre fra en vilt fremmed om hvor pene de er. Det kan fort oppleves som creepy.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig hadde blitt glad hvis noen kom bort til meg og sa at de synes jeg er pen. Men jeg hadde ikke vært like fornøyd hvis en random mann kom bort til meg og sa at jeg hadde en kjempe fin rompe.

Anonymkode: 6e648...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan si til en kvinne at hun er fin, så lenge du ikke er skremmende. 
F.eks; "Unnskyld, det er kanskje til bry, men jeg synes du er veldig søt"

Ordet fin kan oppleves som creepy eller skremmende. Så ikke vær for frempå. 
Om hun trekker seg unna, er det best å holde avstand. Men jeg tror om det gjøres rett, så blir de fleste glad for et hyggelig komplemang. :) 
Så lenge du ikke presser deg over intimgrensen og viser respekt, så er det greit. ^_^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være veldig upassende og ubehagelig om en mann man ikke har en intim relasjon til måler meg opp og ned og forteller meg hvor vakker jeg er! Om han er helt fremmed så er det jo trakassering.
Men om det er en jeg dater og har sex med så vil jeg gjerne høre komplimenter og få noen beundrende blikk inni mellom

Anonymkode: 79790...a32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra en som tror at alle ser på henne med stygge blikk: jeg hadde blitt smigret. Har aldri fått et kompliment fra en fremmed, oppegående mann. Komplimenter er en meget sjelden vare i mitt liv, egentlig når det kommer til både familie, bekjente, venner og ukjente.

Anonymkode: 6e1bc...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun som klipte meg sist var en vakker og flott kvinne med utrolige fine former. Jeg fant ikke tidspunkt der jeg kunne fortelle om hennes vakre bevegelser. Men jeg valgte ikke å se på henne, fordi jeg ønsket hun skulle være trygg. Veldig snakke salig kvinne, og jeg responderte på hennes spørsmål. Og jeg ga hennes tillit ved å fortelle henne jeg stolte på hennes faglige kompetanse, og det gjorde henne glad la jeg merke til. Men da vet jeg hvor jeg skal klippe meg neste gang. Kanskje hun husker meg igjen. 

Anonymkode: 3c716...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hun som klipte meg sist var en vakker og flott kvinne med utrolige fine former. Jeg fant ikke tidspunkt der jeg kunne fortelle om hennes vakre bevegelser. Men jeg valgte ikke å se på henne, fordi jeg ønsket hun skulle være trygg. Veldig snakke salig kvinne, og jeg responderte på hennes spørsmål. Og jeg ga hennes tillit ved å fortelle henne jeg stolte på hennes faglige kompetanse, og det gjorde henne glad la jeg merke til. Men da vet jeg hvor jeg skal klippe meg neste gang. Kanskje hun husker meg igjen. 

Anonymkode: 3c716...742


Æsj, eller kanskje du skal klippe deg hos en mann i stedet for å drive å fantasere og lyste på en stakkars dame som bare gjør jobben sin. I allefall bra at du ikke glodde på henne selvom du hadde lyst! Og ikke finn på å fortell noen du har den type relasjon med om "hvor vakre bevegelser og former" de har!

Anonymkode: 79790...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Æsj, eller kanskje du skal klippe deg hos en mann i stedet for å drive å fantasere og lyste på en stakkars dame som bare gjør jobben sin. I allefall bra at du ikke glodde på henne selvom du hadde lyst! Og ikke finn på å fortell noen du har den type relasjon med om "hvor vakre bevegelser og former" de har!

Anonymkode: 79790...a32

det jeg skrev her var kun for å få frem trollene. Den storien var ikke på noen måte sann. Jeg lagde den historien fra mitt eget hode. 

Anonymkode: 3c716...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...