Gå til innhold

Når man skal velge seg progressive briller! Tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må ha briller, og ønsker å velge noen jeg blir fornøyd med. Hva bør jeg se etter, hvordan finner jeg best ut om jeg liker noe eller ikke? Jeg er litt sånn at jeg kan kjøpe meg et plagg o.l., og være fornøyd der og da, så går det 14 dager så blir jeg ikke fullt så fornøyd fordi det kanskje var et litt impulsivt kjøp. 

Jeg er ikke så god på å se hva som ser fint ut og hva som ikke ser fullt så fint ut, så er det noen "regler" jeg kan følge når jeg må velge meg briller? Ansiktsformen min er oval, så kler vel egentlig det meste.

Anonymkode: d9b2d...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du velger en brillebutikk som ikke er av de billige, er de utrolig flinke til å hjelpe. Har ei jente som har flere par og får utrolig god hjelp. Brukt flere timer i butikken og de finner frem og er det noe annet bestiller de det, eller har deg i minne når de er på konferanser

jeg derimot har kjøpt på speacsavers og kommer ikke til å gjøre det. Dårlig servic og fikk ikke så mye hjelp. (Men det er billigere og det var det jeg måtte da)

Anonymkode: 44369...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du velger en brillebutikk som ikke er av de billige, er de utrolig flinke til å hjelpe. Har ei jente som har flere par og får utrolig god hjelp. Brukt flere timer i butikken og de finner frem og er det noe annet bestiller de det, eller har deg i minne når de er på konferanser

jeg derimot har kjøpt på speacsavers og kommer ikke til å gjøre det. Dårlig servic og fikk ikke så mye hjelp. (Men det er billigere og det var det jeg måtte da)

Anonymkode: 44369...979

tenkte på Brilleland. De er ikke billige?

Anonymkode: d9b2d...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brillehuset her jeg bor er flinke å hjelpe med å finne briller, men det kommer selvfølgelig litt an på de som er på jobb også, noen er flinkere enn andre :) Om man ønsker så får man låne med seg hjem flere av de innfatningene man liker best, så man kan få venninner el til å hjelpe seg.

Anonymkode: bee5a...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...